ניהול מדיה חברתית | הקמה וניהול מדיה חברתית | גאו מדיה - Geo Media

ניהול מדיה חברתית
הכל מתחיל בטרגוט.

ניהול מדיה חברתית

סושיאל שעושה יותר.

מאז שפייסבוק אישרה הקמה של דפים עסקיים, אין כמעט חברה שלא מנצלת את הפלטפורמה הזו, בה גולשים מדי יום מיליוני משתמשים וגם בארץ. העובדה שבמקום אחד מתרכזים כל כך הרבה לקוחות פוטנציאליים, גרמה לכל בעלי הדפים העסקיים לחשוב טוב טוב כיצד הם יכולים לנצל אותם בצורה הכי נכונה לעסק שלהם וגם לחשוב על כל פוסט שהם מפרסמים. כל הפרסומים בעמוד אמורים ליצור חשיפה, ביסוס מוניטין, מיתוג וגם להגדיל את השיווק. בשורה התחתונה אף אחד לא מקים דף עסקי בפייסבוק, רק כדי שתהיה לו עוד נוכחות. במקום בו נמצאים כל כך הרבה אנשים שנכנסים לפייסבוק כמה פעמים ביום, חייבים מה שנקרא “לתפוס” אותם באיזו תמונה, טקסט, קמפיין משהו ולבנות נכון ניהול מדיה חברתית. זה המקום לציין שהגולשים בהחלט מתייחסים וגם מגיבים לקמפיינים ברשת החברתית.

כדי שיצא לכם כמה שיותר מהפייסבוק ומרשתות חברתיות אחרות, אתם צריכים לנהל קמפיין חכם, בועט, חצוף ומרגש כי אתם מתחרים עם המון קריאטיביות מגניבה של כל העם היושב בפייסבוק , ותאמינו או לא, בכל אחד מהם יש איזה גרעין של יצירתיות פורה.

ניהול דף פייסבוק – חייבים אסטרטגיה!

עד כמה שזה נראה ספונטני, כאשר מדובר בפרופיל עסקי, ההתנהלות בפייסבוק, הפוסטים והאינטראקציה עם הגולשים, צריכים להיות מקצועיים. ניהול דף פייסבוק בצורה נכונה, מוביל לרכישת לקוחות חדשים, הגדלת נתוני השיווק, השקת מוצרים חדשים און ליין, פתיחת מועדון לקוחות, ויצירת מעורבות של גולשים בדף. מכיוון שיש כל כך הרבה מטרות שצריך להשיג, ניהול דף פייסבוק זה לא אקט ספונטני, אלא שמאחוריו עומדת אסטרטגיה שיווקית ברורה. באמצעות הכלים שפייסבוק נותן היום, אפשר לעשות פילוח מדויק של קהלי יעד, לדעת גם מתי הם גולשים ולכוון אליהם פרסומות, מידע ומסרים ברוח המוצר, או השירות ובצמוד לקונספט ולחוויה של המותג שלכם. צריך לפרסם פוסטים בועטים ותמונות ששוות יותר מאלף מילים ולייצר באזז. דף פייסבוק אמור לגרום לתגובה, לייקים, שיתופים ועוד, ואם עושים את זה נכון, הוא עשוי להיום גם ויראלי. אל תעשו את זה לבד בבית, בשביל זה יש אנשי מקצוע.

ניהול עמוד אינסטגרם מנצח!

אינסטגרם היום, היא הרשת החברתית השנייה בגודלה אחרי פייסבוק, עם מעל ל-600 מיליון משתמשים, 400 מיליון מהם אקטיביים. רק בחצי השנה האחרונה נוספו לה 100 מיליון משתמשים חדשים.

בעולם הגדול, אינסטגרם היום זה “האי” הקטן, הפרטי והמיוחד של כל אחד. בניגוד לפייסבוק אליו גולשים כדי להיות מעודכנים בניוז “ולהציץ” לחיים של אחרים, אינסטגרם מייצרת את הקסם של הרגע, הבזק התיעוד של הגולם באלפית השנייה שהוא הופך לפרפר. העניין הזה של הרגע, הוא גם מה שמנחה את התכנים של העסקים והמותגים המנהלים דפי אינסטגרם. הם נראים יותר אומנותיים ומעניינים, ולא משאירים טעם של פרסום. זה מה שגורם לאנשים לקנות יותר באינסטגרם מאשר ברשתות אחרות.

רוצים למכור באינסטגרם, צריכים רעיונות לתמונות וטקסטים נכונים. אתם יכולים לפנות אלינו, אנחנו מומחים בניהול עמודי עסקים מנצחים באינסטגרם.

העלאת כמות הלייקים מזרימה עוד לייקים!

לייקים הפכו למילה הנרדפת לכבוד והכרה. אין מישהו בפייסבוק שלא מסתכל על כמות הלייקים שהוא מקבל על כל פוסט, וכאשר מדובר על דף עסקי. אפשר בהחלט לתרגם את הלייקים ללקוחות פוטנציאליים וזה חשוב מאוד. לכן לפני שאתם עושים עוד קמפיין לייקים, יש כמה דברים שחשוב לדעת כדי להעלות את כמות הלייקים בדף העסקי שלכם. ראשית נציין כי כאשר גולשים רואים שיש לכם כמות לייקים יפה בדף, הם גם רוצים להיות חלק “מהקבוצה” כי אנשים נמשכים לקהילה ורוצים להרגיש שייכים. זה משהו מאוד אנושי ובסיסי. אז זה אומר שאתם צריכים לפרסם דברים מעניינים עם ויז’ואל נכון, שיוצרים לייקים, מעורבות, אינטראקציה עם הגולשים וגם לחלק להם מתנות אם צריך. כי לייקים זה חשוב ויש לזה אפקט מצטבר גם לחשיפה שלכם וגם אפקט כלכלי.

העלאת כמות עוקבים באינסטגרם שלכם!

אנשי מקצוע מכירים את השיטות המיוחדות לקידום האינסטגרם שלכם בחינם ואת התוכנות להשגת לייקים ועוקבים גם ללא תשלום. לפני שבוחרים להעלות את כמות העוקבים, צריך להגדיר מהי המטרה ומהם היעדים. להשיג לייקים ועוקבים רלבנטיים, דורש אסטרטגיה וקונספט מקדימים כדי שהם יהפכו ללקוחות ולגולשים באתר העסק או החברה. שימוש בתוכנות להעלאת כמות העוקבים, עשויים לגרום להצלחה של האינסטגרם, ועד כמה שזה נראה קל, מדובר בעבודה סיזיפית מתמדת שמובילה לתוצאות גבוהות בעבודה קשה. אינסטגרם צריך לזהות את הפרופיל שלכם בתור פרופיל פעיל, אחר כך חייבים להעלות מספר פוסטים מאוד מעניינים עם תוכן מרתק, גם הוספת וידיאו מומלץ, אבל הכול חייב להיות מקורי וכזה שמוסיף לכם עוקבים. גם מעקב אחרי פרופילים דומים לשלכם, יוצר עניין סביבכם. מומלץ לקחת איש מקצוע שיוכל לנהל לכם את עמוד האינסטגרם.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

יש שאלות?

למה בעצם מקימים מועדון לקוחות?

כדי לרכז לקוחות שאוהבים את המותג ונאמנים לו.

מה יוצא להם ממועדון הלקוחות?

הם חייבים להרגיש יותר מושקעים מבחינת היחסים של המותג, וצריכים להרגיש שזה גם כדאי להם כלכלית.

מה הם יכולים לקבל?

נתחיל מזה שהם חייבים לקבל ניוזלטר של המועדון, ויחס אישי כמו ברכה ליום הולדת. זה אומר זוכרים אתכם, אוהבים אתכם.

מה צריך להכיל הניוזלטר?

ניוזלטר יכול להכיל מידע על מוצרים חדשים, השקת קולקציה, הזמנה מיוחדת לשופינג לפני כולם, מידע רחב על הנישה של המוצרים, טיפים ועוד.

למה צריך ניהול של מועדון לקוחות?

כדי לשמר את הלקוחות הקיימים, צריך לעשות כל מיני פעילויות שיווקיות שיגרמו להם להמשיך ולהישאר חברי מועדון הלקוחות ואפילו להביא עוד חברים.

אי אפשר לנהל את זה לבד?

בחירת הפעילויות של המועדון, כמו כתיבת הניוזלטר וכל היתרונות שיוענקו להם, חייבים להיות שיווקיים ובקונספט של המותג, זה חייב לשרת אותם ואת המותג וזה צריך להיות הכי מקצועי.

האם אנשים מצטרפים לכל מועדון לקוחות?

אנשים מצטרפים לכל מועדון לקוחות שיוצא להם ממנו משהו כדאי, וכך צריך לבנות את זה.

איזו דינמיקה צריכה להיות בכל מועדון לקוחות?

מועדון לקוחות צריך לייצר דינמיקה שגורמת לחברים להרגיש שהם מיוחדים במינם, שהם מרוויחים מהמועדון הזה, ושהם שמחים להיות חלק ממנו.

מה היתרונות של מועדון לקוחות ככלי שיווקי?

עצם הקמתו של מועדון לקוחות למוצר או שירות, מהווים אקט של מיתוג שמבדיל בין המוצר הזה למתחרים שלו. ככה אנשים תופסים את זה.

האם הפעילויות של מועדון הלקוחות חורגות מהרשת?

יש ומועדון לקוחות מקנה אפשרויות לרכישה מוזלת של כרטיסים לאירועי תרבות, מסעדות ועוד כלומר הפינוק יכול לצאת מהמותג אבל הוא צריך להיות קשור לקונספט ולמהות שלו.

לקוחות מובילים.

סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל

גאו-בלוג

כל מה שצריך לדעת.

דילוג לתוכן