אינסטגרם עסקי -איך עושים זאת נכון

אינסטגרם עסקי

אחד הפיצ’רים הכי מוצלחים החל מ-2017 עבור בעלי אינסטגרם עסקי הוא הסטורי ובעברית: מה הסיפור שלכם? הוא מאפשר לפרופילים עסקיים או מותגים, לפרסם תמונות וסרטונים בנוסף לפוסטים בפרופיל שלהם.

לאינסטגרם יש היום יותר מ-800 מיליון משתמשים, כאשר 500 מיליון נכנסים לחשבונות שלהם מדי יום. ל-300 מיליון חשבונות פעילים יש אינסטגרם סטורי. כל סטורי יופיע בחשבון האינסטגרם העסקי למשך 24 שעות, פוסט צילום למשך 8 שניות ופוסט וידיאו יעלה למשך 14 שניות.

הסטורי הוא כלי פרסומי לכל דבר ועניין. אינסטגרם מאפשרת להשתמש בסטורי לפרסום ממומן המוטבע בין שאר הסרטונים ומופיע אוטומטית בפני הגולש. המשתמשים נחשפים לחומר הזה, כשהם מדפדפים לחשבונות של חברים או עוקבים אחרי אחרים. יש הרבה מאוד יתרונות בפרסום הזה. הוא זול, הוא חושף אתכם בפני קהלים שמעוניינים לקבל מידע, הוא לא יורד אחרי 24 שעות כמו הסטורי של פרופילים אישיים, ואפשר להגדיר מראש לכמה זמן רוצים שהוא יעלה ולמשך כמה זמן שיישאר. הסטורי באינסטגרם יכול להוביל את הנחשפים אל אתר, דף לידים, מספר טלפון ועוד.

אז מה הסטורי שלכם? בהמשך הכתבה וגם איך לעשות אותו הכי סטורי!

פתיחת אינסטגרם עסקי באמצעות סוכנות דיגיטל

כמו הרבה דברים ברשת, אפשר לעשות דברים לבד באופן חובבני, ואפשר לפנות לאנשי מקצוע שיעשו את זה הרבה יותר טוב. אם אתם רוצים לחסוך ומשתמשים ברשת בשיטת “עשה זאת בעצמך”, זה בהחלט יכול להיות בסוף כמו שולחן שעומד עקום… אז תנו לאנשי מקצוע אצל סוכנות דיגיטל מובילה לנהל לכם את העסק באינטרנט ולפי התוצאות תבינו, למה הייתם צריכים לעשות את זה מזמן. כאשר מדובר בסטורי עסקי, יש חשיבות רבה למה שאתם מכניסים לשם, כי זה השם של העסק שלכם וחשוב שתהיה אסטרטגיה פרסומית ולא סתם להפיץ סרטונים שלא מוסיפים לכם לקוחות, לא משמרים את הלקוחות הקיימים ולא בונים או מחזקים את המוניטין שלכם. אז זה נכון שהרשת מלאה בכל מיני סרטוני הדרכה החל מקידום אתרים בשיטת עשה זאת בעצמך ועד פתיחת אינסטגרם אישי, אבל יש הבדל בין מה שדוגמנית מכניסה לסטורי שלה לבין תמונות או סרטונים של עסק מסחרי שהמטרה שלו היא לקדם את עצמו.

הסטורי – כל סיפור מתוך חמישה, מוביל להודעה ישירה מלקוח פוטנציאלי

לא סתם קוראים לפיצ’ר הזה סטורי, יש לזה סיבה והיא- שבעלי אינסטגרם עסקי יכולים לספר את הסיפור שלהם בצורה מקורית בדרך של סרטונים או תמונות ולהשקיע בזה יצירתיות ומקוריות. הסטורי העסקי נתפס כמקום שבו עסק יכול להוכיח את הכישרון שלו, ולא באמירה אלא במדיה של קולנוע. הוא יכול לייצר את סרטון הפרסום שמייצג אותו הכי טוב ואשר הנחשפים אליו יקבלו ממנו מידה רבה של אמינות לא דווקא פרסומית מגמתית, אלא יום יומית ואותנטית. ניקח לדוגמה מנסר בטון, שביום אחד הוא לא צריך לנסר מעקה של מרפסת אלא עמוד בטון מאסיבי מפלצתי, תודו שגם בן אדם שבטון ואיך מנסרים אותו אף פעם לא עניין אותו, עשוי לצפות בניסור הבטון הזה בהנאה בגלל הסנסציה ובגלל שזה כמו להפיל בנין. כלומר- אם מנסר הבטון הזה יכניס  לחשבון אינסטגרם עסקי שלו סרטון שהוא מנסר עוד בטון, זה לא מעניין את אף אחד- אבל אתגר מקצועי תמיד מעניין את כולם כי הפיתרון שלו דורש מקצועיות ויצירתיות וכל מי שתופס את עצמו ככזה, ירצה לצפות בסרטון כזה. לא חייבים לאהוב או להבין בשביל זה בבטון, חייבים להיות אנשי מקצוע כדי להעריך משימה מורכבת של בעל מקצוע אחר ולא חסרים כאלה בעלי חשבונות עסקיים באינסטגרם.

בואו ננהל דיאלוג עם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו

הדבר הכי חשוב שכולם מתאמצים לייצר באינטרנט וגם בחשבון אינסטגרם עסקי – זו תחושה אנושית וסטורי מאפשר לעשות את זה, אומר אסטרטג בכיר של סוכנות דיגיטל המנהלת סטוריז של לקוחות עסקיים. זה מתחיל מבחירה של סרטון או תמונה לחלוטין לא מסחריים אלא פשוטים ויום- יומיים אך נוגעים, וזה ממשיך עם ניהול דיאלוג מול הלקוח. דו”ח של אינסטגרם טוען כי אחד מכל חמישה סיפורים גורם לקבלת הודעה ישירה וזה הרבה. כאשר יוצרים תוכן אותנטי, ב-20% מהמקרים תקבלו טלפון מלקוח פוטנציאלי. בהנחה שצופים בסטורי שלכם מאות אלפי עוקבים, אתם במצב מצוין. לכן יש להקדיש תשומת לב רבה ומחשבה, איזה סוג של סיפורים אתם יכולים לספר ללקוחות שלכם, כדי שלא יוכלו להתאפק וירצו לשאול אתכם שאלה. מהשאלה הזו נוצר דיאלוג, העניין מעמיק, והנה בזכות אינסטגרם עסקי אתם מצליחים לגייס לקוחות חדשים.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך