בניית אתר תדמית - למה זה חשוב | גאו מדיה - GEO MEDIA

בניית אתר תדמית – למה זה חשוב?

עיצוב אתר תדמית - גאו מדיה

אחד מסוגי האתרים הכי נפוצים ברשת, הוא אתר תדמית. בניית אתר תדמית מתאימה לבעלי מקצועות חופשיים, אשר תדמית היא חלק מהמקצוע שלהם. למשל: רואי חשבון, עורכי דין, אדריכלים ועוד. אתר כזה הוא כמו כרטיס ביקור, חלון ראווה של בעליו. הוא ינסה להציג את איכותו שלח בעל האתר, ההשכלה שלו, הישגים, רזומה וכל מה שעשוי לעשות רושם טוב על מי שזקוק לשירותיו. בתחילת האינטרנט, אתרי תדמית היו אתרים של שניים, מקסימום שלושה דפים שבאמת בתמצות רב ניסו להציג את בעל האתר. היום כאשר האינטרנט כל כך מפותח אתרי תדמית הפכו לאתרים שיווקיים לכל דבר. אתר תדמית הוא כבר לא רק אתר סטטי, אלא כזה שמנסה לייצר לידים והמרות. גם במבנה הקלאסי שלו, המטרה של אתר תדמית היא להביא לקוחות. אם הפרופיל של בעלי האתר מרשים את הגולשים, הם יצרו אתו קשר. לא משנה אם קוראים לזה אתר תדמית או אתר שיווקי, צריך להשיג את המטרה.

 

הכוונה האמתית מאחורי אתרי תדמית

הכוונה של בניית אתר תדמית הייתה ונשארה, להביא את הגולש למצב של יצירת קשר. הוא יעשה את זה לדעת מומחים, אחרי שהפרופיל המפורסם באתר ימצא חן בעיניו. היום באתרי תדמית לא מציגים רק תדמית אלא גם הישגים. הכוונה היא לגרום לגולשים ליצור קשר ולצרוך את מה שהאתר מייצר. פרופיל ותדמית זה חלק ממסע השכנוע לגרום לגולשים ליצור קשר. זה צריך להיות כתוב ומנוסח נכון, כתיבת הפרופיל והתוכן באתר, הם התדמית שמנסים ליצור כדי שהגולשים ירצו להיות חלק מההצלחה הזו.
לדוגמה: אם בעבר עורך דין הסתפק באתר מינימלי של כמה עמודים והפרופיל שלו בעיקר דיבר על ההשכלה שלו ותחומי ההתמחות, היום באתר הוא יפרסם פסקי דין מנצחים, המלצות של לקוחות. כל אלה אמורים להביא לקוחות חדשים. זוהי בעצם מטרתו האמתית של אתר תדמית. התדמית צריכה לפעול על הגולשים ולגרום להם ליצור קשר. ככה נראים היום אתרי תדמית מוצלחים.

פרופיל שיווקי והישגים לראווה

האינטרנט משמש התקשורת הראשונה של לקוחות פוטנציאליים עם בעל מקצוע, חברה או כל ארגון אחר. מכיוון שאין גורם מתווך, האתר צריך להיות מספיק תדמיתי ומשכנע כדי לגרום לגולשים ליצור קשר ולצרוך את מה שהאתר מציע.

בניית אתר תדמית תכלול פרופיל באתר לא יהיה בנוי רק על הישגים, אלא שהכתיבה שלו גם תהיה שיווקית, כולל השוואות למתחרים (בלי להזכיר שמות מחשש לתביעת דיבה). הכתיבה בהחלט תנסה למכור משהו לגולשים ולא רק להציג את החברה או הארגון. המילים הללו הן מה שיגרום לאינטראקציה עם הגולשים, והן מה שישכנעו אותם ליצור קשר. זה כל כך חשוב ובלתי ניתן לפשרה, שאת הפרופיל של כל חברה או ארגון או בעל מקצוע באתר, חייב לכתוב קופירייטר כי יש משמעות לכל מילה.

 

תוכן שיווקי מושך לקוחות גם עורכי דין שבעבר אסור להם היה בכלל לפרסם את עצמם, חושפים באתרים שלהם תוכן שיווקי סמוי. אומנם הקופירייטר לא כותב “בואו ובחרו בי בתור העורך דין שלכם” אבל בין השורות ובאופן הצגת בעל המקצוע, אפשר להבין כי יש לו מלאת שכנוע שמזמינה את הגולשים לבוא ולעשות עם האתר הזה עסקים.
כאשר לא מדובר בעורך דין אחרי בניית אתר תדמית, נדרש הקופירייטר לכתיבה שיווקית ישירה ומשכנעת. הוא רוצה למכור. הוא רוצה שהגולשים ימשיכו לשהות באתר ויצרכו את מה שהוא מציע להם. אתר תדמית היום הוא לא אתר סטטי, הוא פעיל, בועט ומביא לקוחות.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן