קידום ממומן בלינקדאין | גאו מדיה - GEO MEDIA

קידום ממומן בלינקדאין

קידום ממומן בלינקדאין

לינקדאין הנה רשת חברתית, אבל הנוכחות והפופולריות שלה פחותים מאשר פייסבוק. מומחים אומרים כי היום מומלץ לקדם ולפרסם את העסק שלכם בלינקדאין, במיוחד אם אתם עסק שצריך לקוחות. במשך השנים לאט אבל בטוח, היא הופכת לפלטפורמה שיווקית מאוד אפקטיבית לקהל יעד מקצועי ואפשר לעשות קמפיין קידום ממומן בלינקדאין שפונה לעסקים אחרים אתם יש לכם עניין לשתף פעולה.

הבעיה היא שצריך להתחיל ממשהו, ולרוב מפרופיל בלינקדאין, אבל לא לכל העסקים יש פרופיל ברשת הזו ורובם גם לא משתמשים בה באופן קבוע.

הסיבה לכך היא שהשקתה של לינקדאין היה כרשת עסקית חברתית שיש לה חצי מיליארד אנשי קריירה וחברות גיוס עובדים, שבמהות שלהם ביקשו לגייס עובדים או למצוא עבודה, עשו נטוורקינג ויצרו קשרים עם אנשי מפתח בחברות שונות. אבל היום, כאשר הפייסבוק הפכה לכלי פרסומי עבור כל עסק, מנווטת את עצמה לינקדאין כרשת עסקית ממותגת לבעלי קריירה ועסקים. שירותי קידום ממומן בלינקדאין מומלץ לקבל אצל סוכנות דיגיטל המתמחה בתחום הקידום בלינקדאין ושאר הפלטפורמות הרלוונטיות.

מהי לינקדאין?

לינקדין או לינקדאין היא רשת חברתית שנועדה למספר מטרות. איתור וגיוס עובדים, איתור ספקים ולקוחות לצרכי עסקים, נטוורקינג ועוז. זוהי רשת פחות חברתית ויותר מכוונת מקצוע וחשוב מאוד שלכל בעל מקצוע יהיה שם פרופיל. אנשים מכניסים את הפרופילים שלהם לשם לצורך קידום עסקי, מציאת עבודה, שותפים עסקיים ועוד.

היא הוקמה בשנת 2005 והיום היא מהווה את הרשת החברתית המקצועית הכי רחבה בעולם ויש בה מעל 500 מיליון פרופילים. כ-30% אמריקאים. בישראל יש היום כ-1.5 מיליון משתמשים רשומים ולפחות פעם בחודש משתמשים בה כ-.1.5 מיליון ישראלים. 80% מבעלי הפרופילים בלינקדאין מייחסים את פרמטר הנטוורקינג ברשת הזו להצלחתם המקצועית.  

לעבור את מחסום השפה עם לינקדאין?

הסיבה לכך שאין עדיין הרבה חברות שיש להן פרופיל בלינקדאין או שעושות קידום ממומן בה היא שהפלטפורמה הזו לא דוברת עברית, וזו בהחלט בעיה של הרבה מאוד עסקים בארץ. לא כל אנשי המקצוע מלבד לשאול  “איפה המזגן” יודעים להתנהל באנגלית. 

בנוסף לכך גם גולשים לא תמיד מבינים מה עושים בלינקדאין, ועיקר השימוש שלהם ברשת הוא בעקבות פיטורין או חיפוש עבודה. זה עובד במעגלים חברתיים כלומר, אם אין להם פרופיל בלינקדאין וקשרים של אחרים גם עבודה לא תמצאו משום שביסודה זו עדיין רשת חברתית, אומנם למטרות מסוימות אבל חברתית. 

זוהי פלטפורמה מעולה לניהול קריירה, והיא פונה למקצועות ותעשיות ספציפיות. משום כך ניתן למצוא הרבה גולשים שעובדים ביזמות, תעשייה, הייטק, סטראטאפים ועוד. אבל היום היא גם רשת פרסום מעולה ולכן קידום ממומן בלינקדאין הוא באמת הדבר הבא.

כשמייקרוסופט רכשה את לינקדאין

עד שנת 2017 חשוב לומר, אי אפשר היה בכלל לפרסם ברשת לינקדאין בעברית. במהלך 2016 רכשה אותה חברת מייקרוסופט, ומאז היא עוברת שינויים חיוביים, כאשר  אין ספק כי היא למדה משהו מפייסבוק. 

היום קידום ממומן בלינקדאין הוא חובה לכל חברה ועסק ויש המון אפשרויות פרסום. יש יכולת להטמיע קוד מעקב, ביצוע רימרקטינג, אנליטיקס של משתמשי הרשת, דיוור ממומן ועוד. בימים אלה אפשר גם להעלות סרטונים ישר לניוזפיד, גם בפרופיל האישי וגם בדפי פרופילים של חברות. יש ללינקדאין יכולת לפלח מי צופה בכל סרטון ולקבל מידע מיהן החברות שצפו בהם.

מומחי אינטרנט גורסים, כי לינקדאין היא בעלת היכולת הכי מדויקת לטרגט ולפלח קהלי יעד על פי המקצועות שלהם. היא מאפשרת לטרגט כל אחד לפי תפקידו, וזה פרמטר חשוב מאוד בזירה של שיווק.

כל מי שמשתמש ברשת יודע שהמהות שלה היא לתת ערך מקצועי, לפיכך כיוון שגם פרסום הוא חלק מזה, הוא מתקבל הרבה יותר בטבעיות ובברכה מאשר למשל בפייסבוק.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק זה השלב הראשון שלכם כדי לכבוש את זירת הפייסבוק. את הקמפיין צריך גם לנהל וגם לעשות זאת טוב ומקצועי כדי להגיע בדיוק לקהל שלכם.

המשך קריאה
פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל

עסקים רבים מתלבטים האם להשקיע בגוגל, והתשובה אכן מורכבת אבל מובילה למסקנה, שאין כמו פרסום ממומן בגוגל, כדי לחשוף את העסק שלכם בקמפיין אטרקטיבי.

המשך קריאה
נגישות לאתר

מהי נגישות לאתר?

יש היום חברות רבות המתמחות בהנגשת אתרים. אם האתר שלכם עדיין לא מונגש מצאו חברה מובילה ומקצועית אשר תוכל לבצע נגישות לאתר שלכם.

המשך קריאה

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן