5 טיפים חשובים לניהול חשבון אינסטגרם עסקי מצליח

אינסטגרם עסקי

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

אינסטגרם היא רשת חברתית לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו קצרים שהחלה את דרכה בסוף שנת 2010 וכבר בשנת 2012 נרכשה על ידי פייסבוק בסכום כולל של מיליארד דולר, וזאת לנוכח קצב הגידול המטאורי של הרשת. במהלך השנים, התווספו לאינסטגרם מגוון רחב של פ'יצרים ההופכים את חווית המשתמש לדינמית יותר ומהנה הרבה יותר. הפופולאריות ההולכת וגוברת של האינסטגרם הובילה לכך שיותר ויותר חברות ועסקים עושים בו שימוש מסחרי באמצעות חשבון אינסטגרם עסקי. בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים וחשובים לניהול חשבונות אינסטגרם עסקיים. 

5 טיפים שחובה להכיר על ניהול אינסטגרם עסקי

  • עקביות – ניהול דף עסקי בכל רשת חברתית כזו או אחרת, מחייב אתכם לעדכון שוטף של העמוד וזאת על מנת לאפשר לקהל הגולשים להיחשף לעדכונים שוטפים. נוכחות עקבית ושוטפת באינסטגרם מבססת את מעמדכם כבית עסק דינמי ומתחדש בעיני קהל הגולשים ואף תורמת לעלייה מתמדת במספר העוקבים. 
  • עולם תוכן מקורי משלכם – יצירתיות ומקוריות מייצרות עניין בקהל הגולשים, ולכן, חשוב ליצור לעצמכם עולם תוכן שיווקי מקורי המייחד אתכם ורק אתכם. לצורך כך, אנו ממליצים לכם  להעלות תמונות המספרות סיפור ולכל תמונה לצרף טקסט נלווה בשפה שיווקית ייחודית משלכם המותאמת לקהלי המטרה אליהם אתם מכוונים.  כמו כן, אנו ממליצים לכם לשלב (במינון נכון) בין תמונות אווירה וסרטוני קונספט לבין   תמונות וסרטונים אינפורמטיביים באמצעותם תוכלו להציג יתרונות יחסיים שלכם על פני המתחרים. בכל מקרה, חשוב להקפיד את תמונות וסרטונים באיכות גבוהה אך באותה נשימה לא לעשות שימוש יתר בפילטרים. זכרו – תמונות ערוכות יתר על המידה עלולות להיראות "מצועצעות" מדי ולייצר רושם חובבני.
  • הצעות מכר ייחודיות רק למשתמשי האינסטגרם – על מנת למנף את כמות העוקבים שלכם ועל מנת לייצר ערך מוסף לעמוד אינסטגרם עסקי אותו אתם מנהלים, אנו ממליצים לכם לפרסם מעת לעת הצעות מכר ייחודיות (הנחות, הטבות וכדומה) המיועדות אך ורק לעוקבים שלכם באינסטגרם. יחד עם זאת, את הצעת המכר מומלץ לפרסם בכל פלטפורמה חברתית נוספת בה אתם עושים שימוש ולא לשכוח לצרף קישור לעמוד האינסטגרם שלכם. 
  • תיוגים, שיתופים וקשרים עסקיים באינסטגרם – הוספת תגיות לכל תמונה/סרטון אותו אתם מעלים, יכולה להגדיל את מספר העוקבים החדשים שלכם בכל רגע נתון, ולכן, מומלץ להוסיף כמה שיותר תגיות הקשורות לעולמות התוכן של התמונה/סרטון. בנוסף, חשוב לשתף מעת לעת סרטונים ותמונות גם ברשתות חברתיות אחרות בהן אתם עושים שימוש וגם לשתף פעולה עם עסקים נוספים בתחומים משלימים לתחום העסקי שלכם. באופן זה, תוכלו לייצר לעצמכם קהלי מטרה חדשים ולחשוף את השירותים/מוצרים שלכם גם בעמודי אינסטגרם של עסקים אחרים. 
  • מעקב דינמי אחר פעילות המתחרים – על מנת לבסס את מעמדכם כמובילי תחום בתחום עיסוקכם, אנו ממליצים לכם לעקוב אחר הפעילות האינסטגרמית של המתחרים הישירים והעקיפים שלכם ותוך כדי כך לבצע התאמות לעולמות התוכן הייחודיים לכם. 

ניהול עמוד אינסטגרם עסקי באמצעות מומחי SOCIAL MEDIA 

בכל סוכנות דיגיטל מובילה בתחומה, פועלת מחלקת SOCIAL MEDIA המתמחה בתחזוקת עמודים עסקיים ברשתות החברתיות השונות וביצירת קמפיינים ממומנים ברשת ויצירת מהלכים שיווקיים מעוררי השראה. ניהול עמוד אינסטגרם עסקי באמצעות מומחי SOCIAL MEDIA יאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בדרך להצלחה וביסוס מעמדו של העמוד העסקי כמוביל בתחומו. השירותים המוצעים לכם על ידי סוכנות דיגיטל מובילה בתחום הרשתות החברתיות חולשים למעשה על כל ההיבטים היומיומיים הקשורים לתפעול העמוד, החל מיצירת עולמות תוכן מקוריים, דרך העלאה דינמית של תכנים לצרכי תחזוקת העמוד ברמה השוטפת ועד ליצירת קמפיינים ממומנים באינסטגרם ובפייסבוק באמצעותם תוכלו להגדיל את כמות העוקבים שלכם, לחשוף את קהלי המטרה למבצעים השונים אותם אתם מקיימים ולשפר באופן מתמיד את יחסי ההמרה בין העוקבים הפוקדים את עמוד האינסטגרם שלכם לבין כמות הגולשים המצבעים פעולה מקדמת מכירה.כיום, בכל סוכנות דיגיטל מובילה בתחומה, תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות לניהול עמודי אינסטגרם עסקיים במסגרת פעילות ממוקדת באינסטגרם וברשתות החברתיות הנוספות הרלוונטיות לגביכם. למידע נוסף על שירותיה של סוכנות דיגיטל בתחום ה-SOCIAL MEDIA צרו עימנו קשר עוד היום.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך