קידום ממומן
הכל מתחיל במודעה.

קידום ממומן

קידום ממומן בגוגל ופייסבוק.

כל מי שיש לו אתר ברשת, רוצה להביא אותו למקום ראשון בגוגל. יש כמה דרכים לעשות את זה, ואחת מהן היא לעשות קמפיין מודעות בתשלום והן יתפרסמו בעמוד הראשון בגוגל, כי כאשר אתם משלמים על מודעה, היא תוצג לעיני כל בעמוד הראשון, כי ככה זה כשמשלמים.

אבל חשוב לנו להגיד לכם, שזה מאוד חשוב לבנות קמפיין של קידום ממומן נכון, שמציג אתכם ואת המוצרים או השירות שלכם בצורה נכונה, ואפילו מצליח אגב כך לעשות לכם מיתוג ולבדל אתכם מהמתחרים שלכם.

אצלנו בחברת גאו מדיה, צוות של אנשים מהתחום הקריאטיבי שיושבים על כל מצגת של לקוח ובוחנים את היתרונות היחסיים שלו, והם אלה המובילים את הקמפיין הממומן. המודעות חייבות לגרום לכך שיקליקו עליהם לקוחות פוטנציאליים איכותיים, שהחשיפה תהיה מספיק רחבה כדי להבליט את הקמפיין ושיזכרו אותו. אנחנו בונים קמפיין שעושה טירגוט לקהלי היעד (מכוון לקהלים של כל לקוח) ושמתפרסם בשעות ובימים שהם יושבים מול המחשב. איך אנחנו יודעים את זה? דברו אתנו ונגלה לכם.

Artboard 6

קידום ממומן בגוגל

Artboard 6

קידום ממומן בפייסבוק

Artboard 6

פרסום ממומן בגוגל

Artboard 6

פרסום ממומן בפייסבוק

Artboard 6

קידום ממומן בלינקדאין

Artboard 6

קידום ממומן באאוטבריין או טאבולה

Artboard 6

קידום ממומן בגוגל שופינג

קידום ממומן בגוגל- לדחוף את העסק קדימה!

שום דבר לא השתנה מאז השתלטות העולם הדיגיטלי על עולם הפרסום, רק שהכול קורה ברשת. כאשר אתם גולשים לגוגל ומחפשים משהו, תוכלו לראות בראש העמוד תוצאות שלידן המילה- מודעה. זה אומר שהתוצאה הזו נובעת מקמפיין פרסום ממומן בגוגל. היום כל חברה שרוצה לשווק משהו ברשת, לגרום לגולשים להגיע לאתר שלה ולהפוך ללקוחות, עושה את זה בצורה של פרסום קמפיין קידום ממומן בגוגל. העובדה שמציינים שזה ממומן היא משום שיש גם פרסום אורגני, שמורכב מתוכן המכיל מילות וביטויי מפתח. קמפיינים עשויים להיות מאוד מועילים וכלכליים, רק אם הם נעשים ע"י בעלי מקצוע מומחים בתחומם.

קידום ממומן בפייסבוק - לשלוט ברשת החברתית.

מאז שפייסבוק אישרה פתיחת דפים עסקיים בפייסבוק ועם נתונים כמעט "דמיוניים" על מספר הגולשים ברשת החברתית, כולל כ-4.4. מיליון ישראלים (הנתון האחרון הידוע), אין כמעט חברה או גוף שאינו מנצל את הפלטפורמה הזו לצורך הקמת קמפיין קידום ממומן בפייסבוק. החוק הראשון והחשוב בפרסום, הוא פנייה מגמתית לקהלי היעד, וכיוון שפייסבוק מאפשר לעשות פילוח של קהלים, אפשר לסמוך על הנתונים שהוא מעלה, ולטרגט כל קמפיין ברזולוציות הכי מדויקות הכוללים פרטים כמו: גיל, תחביבים, מיקום, השכלה, מין ועוד. קמפיין קידום ממומן בפייסבוק ייחשף בפני כ-70% מהישראלים שגולשים לפייסבוק לפחות פעם ביום, כאשר 30% מהם גולשים במשך 5 שעות. זה מספיק זמן כדי לצרף לקוחות חדשים.

פרסום ממומן בגוגל- נוכחות ברשת!

יש לכם מוצרים חדשים, עשיתם השקה למוצר מהפכני? אתם עושים מבצע שווה? כל אלה ראויים לקמפיין פרסום ממומן בגוגל, שיבשר על כך לגולשים ברשת. המודעות של קמפיין פרסום ממומן בגוגל, מתפרסמות בדרך כלל בראש העמוד הראשון ליד ההגדרה: מודעה, כך שיהיה קשה להתעלם מהקמפיין הזה. אתם תצטרכו לשלם על כל הקלקה על באנר או על מודעה שלכם, אבל בסופו של דבר אתם חייבים את הנוכחות הזו ברשת, כי אם יש מקום שבו מוכרים בו היום והרבה זה ברשת

הדבר הטוב בפרסום ממומן זה שאפשר לקבוע מראש את תקציב הפרסום, לעקוב אחר ההתקדמות שלו, לשפר אותו במהלך הקמפיין ולהגיע להישגים יפים מול גולשים חדשים שגם ישאירו לכם פרטים. שווה.

פרסום ממומן בפייסבוק - דע את התקציב.

פרסום ממומן בפייסבוק, הוא מהלך חשוב מאוד להשקת מוצרים, חשיפת אתר, הקמת מועדון לקוחות ומשיכת קהלים חדשים לאתר שלכם. הדרך בה גולשים הופכים ללקוחות, עוברת דרך קמפיינים פרסומיים ובין השאר בקמפיין פרסום ממומן בפייסבוק. חשוב לומר יצירת קמפיין כזה, חייבת להיעשות ע"י אנשי קריאטיב מהצד הויזואלי ומהצד התכני בשיתוף פעולה מבריק ולא פחות. לפרסום בפייסבוק יש את החוקים הסחבקיים שלו, כיאה לרשת חברתית שבמרוצת הזמן הפכה לפלטפורמת פרסום על בסיס החברתיות שלה. פוסטים קצרים, בועטים וחכמים, עם חוש הומור וקריצה, הם הרכיבים הכי חשובים לקמפיין שעשוי לעורר תשומת לב ולחטוף לייקים. המשפט "דברים טובים באים באריזות קטנות: מאוד מתאים לרוח הדברים של פרסום בפייסבוק. אל תלאו, אל תחפרו ואל תחרפנו. קצר, חכם ומנצח.

קידום ממומן בלינקדאין!.

קידום ממומן בלינקדאין נעשה עפ"י צרכים וכן מבסס את המיתוג העסקי של העסק או החברה בדף העסקי.  

הקידום בלינקדאין הפך היום לחובה ממש כמו שעושים קידום ממומן בפייסבוק או בגוגל ואפשר להבין מדוע. זוהי הרשת בה מתרכזים הלקוחות הפוטנציאליים והמתחרים שלכם. אומנם, פרופיל העובדים שלכם כבר עשה לכם חשיפה ויצר נוכחות, אבל לא די בזה. כולם יודעים מי עובד אצלכם ומהו האוצר האנושי שאתם מעסיקים, אבל חשוב מאוד גם להקים קמפיינים משלכם ולייצר לידים.

גם לינקדאין הפכה לפלטפורמה פרסומית מבוקשת ויעילה. העובדה שהיא שייכת למייקרוסופט בהחלט מעידה על הכוונות שלה לנגוס בעוגת תקציבי הפרסום בעולם הדיגיטלי ולכם כעסק חשוב להיות חלק מההתרחשות הזו. מדריכי הפרסום בלינקדאין כוללות אפליקציות טובות יותר של מחשב ומובייל, דרך להצגת תוכן גם בוידיאו, אפליקציות פרימיום למתקדמים ואין ספק כי לינקדאין היא המקום בו אתם יכולים לקבל מיתוג ברמה העסקית.

בלינקדאין יש שני סוגי מודעות- הראשונות מודעות עצמאיות Self-service ads והנוספות הן: Advertising Partner Solutions. בנוסף נוכל לקדם את התוכן אשר מופיע בעמוד החברה שלכם באופן מקצועי ולהוסיף לו תכנים מעניינים, סרטונים ועוד.  כל קידום ממומן שתעשו בלינקדאין יוביל לחשיפה נוספת של העסק או החברה שלכם, לחיזוק המותג, הגברת הנראות שלכם והגעה אל הרבה מקצוענים הרלבנטיים לנישה העסקית שלכם. קמפיין מודעות המוביל לדף נחיתה, יעודד את הגולשים להקליק על המודעות שלכם ויגדיל את כמות העוקבים. אחד היתרונות הכי גדולים הקיימים בלינקדאין הוא היכולת לפרסם וובינרים ואירועים עסקיים וכן לגייס לידים באמצעות משלוח הודעות ישירות לתיבות המייל של משתמשים, גם מודעות וידיאו עם ויזואל, תנועה וסאונד שיגוונו את הפיד שלכם ברשת הזו.

איך מקבלים לידים מלינקדאין?.

מודעות הלידים של לינקדאין מאפשרות לעסקים איסוף מהיר של לידים. המפרסמים יכולים לקבל מידע מדויק על המשתמשים כולל פרטי קשר ותפקיד בחברה. זה דורש מילוי מראש של טפסי הרשמה ע"י משתמשים, באמצעותם הם יכולים גם להירשם לרשימת תפוצה, לקבלת ניוזלטר ועוד. גם בלינקדאין יש כלי מדידה ללידים ושיעורי המרה, ואת המודעות יכול ליצור כל מי שמוגדר כמנהל הקמפיין או החשבון.

אוטומציות עסקיות בלינקדאין- כן יש לה בוט!.

שימוש באוטומציות עסקיות מסייע לכל עסק לעבוד באופן יותר מהיר ויעיל, ובשנים האחרונות היא נגישה גם עבור עסקים קטנים. אוטומציה חוסכת לכל עסק פעולות סיזיפיות רבות שחוזרות על עצמן ומאפשרת לו כניסה לקהלים חדשים. זהו מתכון מנצח למעבר לאוטומט באמצעות מיפוי התהליכים בעסק והקמת תוכנית אוטומציה מותאמת עסק ברמה של קבלת ומשלוח מיילים, ניהול וניטור לידים, ניהול לקוחות, מיקוד עסקי, פרסום ושיווק ועוד.

אוטומציה מתמקדת בהתאמת מסרים ללקוחות ככלי שיווקי. טרום העולם דיגיטלי, זה עבד בפגישות פנים מול פנים, כאשר התחלנו להשתמש במחשבים, זה עבר למיילים והיום המסרים חייבים לעבור עם כלי אוטומציה. יש היום מגוון של אפליקציות אשר מציעות תקשורת עם לקוחות תוך יצירת מסרים שיווקיים בהתאם.  לינקדאין מבצעת אוטומציה שיווקית בהוספת בוט לקמפיינים שלה. יש לה שירות  שנקרא "מודעות שיח"  Conversation Ads המאפשרות מגוון פעולות כמו הדרכות על מוצר, הורדת קבצים, רישום לוובינר ועוד. מדובר במודעות מותאמות אישית והן נשלחות ללקוחות בלינקדאין רק כאשר הם פנויים וזמינים לשיחה

קידום ממומן באאוטבריין או טאבולה - כי התוכן עדיין המלך.

השפה היחידה בה מתקיים העולם הדיגיטלי, היא במילים. תוכן מוביל רעיונות, מקדם אתרים, יוצר חשיפה ומביא לקוחות. התוכן הוא אכן המלך.

אחת הדרכים הנכונות להעביר מידע שלא נודף ממנו ריח רע של פרסום יתר, היא באמצעות כתבות "המתחפשות" לכתבות עיתונאיות, אבל חשוב לומר כי הן לא לגמרי "מחופשות" משום שהן באמת צריכות להיות כתובות ע"י עיתונאי, לעורר דיון עיתונאי ולספק לגולשים ערך מוסף של תוכן. הכתבות הללו מתפרסמות בתשלום במדיות ובאתרים מובילים כמו וואלה, כלכליסט, מעריב, ישראל היום, דה מרקר, הארץ ועד.

קידום ממומן בגוגל שופינג – הכי שווה.

 

אחד מכלי הפרסום הכי חזקים היום בעיקר לאתרים של מסחר מקוון, הוא פרסום בגוגל שופינג. הוא מהווה היום פלטפורמה לרכישת מוצרים באתרי סחר באינטרנט, תוך ביצוע השוואה ביניהם. הפרסום הזה מופיע בעמוד הראשון של גוגל עם תמונה של המוצר, שמו של המוכר ושיטת המשלוח. בהצצה מהירה תוכלו להשוות מיד בין המוצרים ולקבל החלטה צרכנית נבונה. הפרסום בגוגל שופינג עובד באמצעות פלטפורמה שנקראת קמפיינים של שופינג. עוד דרך נהדרת מלבד מודעות הקמפיינים לבלוט, לקבל חשיפה ולשווק.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

יש שאלות?

תלוי כמה מודעות מפרסמים ואיפה.

רצוי שיהיה בידול שלכם כחברה.

קופירייטר מומחה לכתיבת מודעות שיווקיות מושכות.

לכל מילת או ביטוי מפתח יש מחיר וזה קשור לתחרות עליהם.

בהחלט. אם הוא מקדם מנוסה, יש לו אתרים שהוא מקדם והוא יכול להראות לכם את קצב ההתקדמות שלהם.

האחראי על הקמפיין בגאו מדיה, יוכל לספק לכם נתונים מדויקים על כך.

כמה שאתם מחליטים.

טירגוט זה מונח הקשור לפילוח קהלי היעד שלכם. אנחנו נוכל לטרגט את הקמפיין כאשר הקהלים שלכם יושבים מול המחשב, אנחנו יכולים לדעת את זה.

כל מה שיקדם את האתר שלכם ברשת, רצוי.

כאשר תראו את המילה מודעה ליד תוצאה שעולה בגוגל, תבינו שזה קמפיין קידום ממומן.

לקוחות מובילים.

גאו-בלוג

כל מה שצריך לדעת.

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!