אינסטגרם עסקי- האשטאג הצלחה!! | גאו מדיה - GEO MEDIA

אינסטגרם עסקי- האשטאג הצלחה!

אינסטגרם עסקי

כל עסק בוחר היום את הדרך הנכונה שלו אל הגולשים. יש שעושים קידום ממומן, יש הבוחרים קידום אורגני, קמפיינים ברשתות החברתיות, ויש מי שלא מוותרים על פתיחה של אינסטגרם עסקי. רשת האינסטגרם הנה היום השנייה בגודלה מבין הרשתות החברתיות בעולם ויש לה מעל 800 מיליון משתמשים, מדי יום מעלים אליה 250 מיליון פוסטים ותמונות. זהו עולם האפשרויות הבלתי מוגבלות של עדשת המצלמה. יש לה את מערכת הפילוח והמיקוד המשוכללת של הפייסבוק, ורבים מעדיפים אותה בגלל הצבעוניות, הרעיונות והיצירתיות של המשתמשים. הרבה בני נוער מעדיפים אותה, וממחקרים עלה שהיא הרשת העדיפה לתקשורת סביב מותגים “המכנסת” תחתיה מעריצי ואוהדי מותג המצפים בשקיקה לכל עדכון וחידוש. האינסטגרם מספרת סיפור ויזואלי ובעולם של חוסר יכולת דחיית סיפוקים וחיים בטאץ’, היא עונה בדיוק על הצרכים של כאן ועכשיו, תמונה שווה יותר ממיליון מילים והיא יכולה לספר את הסיפור של כל עסק, הכי טוב ומיוחד.

כאשר אנחנו מדברים על ניהול עמוד אינסטגרם עסקי יש רק בעיה אחת, איך מצליחים לחדור לתחרות על ליבם של העוקבים, ולקבל את כל תשומת הלב ובכך איך יוצרים האשטגים מוצלחים גם אם אתם לא קרדשיאן. מסתבר שאפשר, ממש בגלל זה נוצר המאמר הזה.

מטרות של חשבון אינסטגרם!

פנייה אל סוכנות דיגיטל תאפשר לבנות בריף מטרות לפתיחת אינסטגרם עסקי. חייבים אסטרטגיה ומטרות, וצריך לתכנן אותך לעומקן. כמו למשל:

  • פתיחת אינסטגרם עסקי לצורך בניית קהילה רחבה ומעורבת סביב מותג
  • השגת בולטות, חשיפה ועניין.
  • גישה ללקוחות חדשים.
  • חיזוק נאמנות למותג ויצירת מוניטין.
  • יצירת סגנון מיוחד שיהיה מזוהה עם ערכי המותג
  • פתיחת ערוץ שיווק נוסף
  • איתור לקוחות ומתעניינים פוטנציאליים
  • השקת מוצרים
  • העברת מידע ומסרים על מוצרים או שירות

מה סדר העדיפויות האינסטגרמי שלכם?

לחשבון אינסטגרם יכולות להיות הרבה מטרות, אבל כדאי להתמקד תחילה בשתיים למשל, ואחר כך לטפטף חומרים לכל השאר. כדאי לקבוע מראש מהו סדר העדיפויות של המטרות ולהשיג אותן. אחרי הגדרת המטרה יש להשקיע בכיוון הזה (ולא להתפזר). צריך להבין שכדי לתחזק חשבון אינסטגרם מוצלח, חייבים להשקיע גם בתמונות, גם בעקביות ובתקשורת עם העוקבים. המטרות העסקיות שהוגדרו צריכות לבוא לידי ביטוי בתוצאות, הלוא הן התמונות. זו יכולה להיות חשיפה של מוצרים חדשים, העלאת מודעות למותג, הצגת התרבות הארגונית, פנייה ללקוחות פוטנציאליים, הגדלת הנאמנות למותג, הפצת עדכונים וחדשות ועוד. אלה צריכים לבוא לידי ביטוי בכלי המוביל של האינסטגרם- בתמונות!

מצד שני צריך לגלות גמישות. התגובות של העוקבים שלכם, צריכים לגרום לכם להבין איפה זה עובד ואיפה לא, ולהיות פתוחים לשינויים שתצטרכו לעשות כדי לרצות את העוקבים והדרישות שלהם, לכן חשוב מאוד למצוא את האיזון הנכון בין הקהילה שלכם לבין המטרות שלכם.

מה זה האשטאג ואיך זה עובד?

“האש”- Hash הוא שמו של תו הסולמית. באנגלית Hashtag ובעברית: תג הקבצה. היום משתמשים בו לסימון וקטלוג נושאים באתרים וברשתות חברתיות, והוא נועד לתיוג של תגובה, תמונה, ציוץ ועוד. תהליך התיוג נעשה על ידי הוספת סולמית למילה או לרצף של מילים, המסומנות עם קו תחתון מפריד בין כל מילה. לחיצה עליהם תוביל לכל התגובות, הפוסטים או הציוצים שסומנו בו. בנוסף יש המשתמשים בהאשטאג גם לצורך סאבטקסט בדואר אלקטרוני, סמארטפונים ועוד. באינסטגרם הוא משמש לסימון תמונות. הצורך בהאשטג נוצר כדי לתייג נושאים מסוימים, ושימוש בו בחשבון האינסטגרם עשוי להגדיל את כמות העוקבים.

חברת גאו מדיה נחשבת כמובילה, בתחום פתיחת חשבונות אינסטגרם עסקי ללקוחות רבים במשק.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן