בניית אתרים רספונסיביים – כולם כבר במובייל…

בניית אתרים רספונסיביים

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

לאינטרנט יש כמה וכמה שימושים. ראשית יש את הגולשים שנכנסים לרשת בשביל לקרוא חדשות, כי מי קונה היום בכלל עיתון?  הרי הכול נמצא ברשת ובצורה יותר מפורטת וגם יותר נוחה. לא צריך אפילו להגיע לקיוסק הקרוב כדי לקנות עיתון, לוחצים על עכבר ונכנסים לכל העולם ולכל החדשות בעולם.

אנשים נכנסים לאינטרנט כדי לקבל מידע. כלומר לא מדובר פה בחדשות אלא מידע ממש כלכלי, ספרותי, צרכני ועוד. אנשים נכנסים לרשת כדי לקבל מידע מקצועי בתחום העיסוק שלהם. לפייסבוק אנשים גולשים כי זו כבר הפכה להיות התנהגות מותנית. ככה מדברים ואוספים היום חברים.

ויש הרבה מאוד אנשים, שנכנסים לכל האתרים האלה, אבל בנוסף חלק ניכר מהם נכנס לאתרי חנויות אי קומרס והם עושים את זה דרך המובייל שלהם. אתר המותאם לדפדפנים שונים כמו למשל לסמארטפון נקרא אתר רספונסיבי. הוא אגב לא מתאים רק לגלישה מהמובייל אלא גם מטאבלט ועוד לכן התאמה למובייל היא כלי מפתח בתהליך של בניית אתרים.

קונים דרך המובייל- בניית אתרים רספונסיביים

היסטרית הקניות ברשת, רק מתגברת מיום ליום. הנתונים הם כמעט בלתי נתפסים. קשה למצוא מישהו שלא קנה משהו מאי ביי, אמזון או עלי אקספרס. זוהי שיטת השופינג הכי בטוחה ונוחה היום, וזה עוד אחרי שלקח לישראלים כמה שנים טובות אחרי כל העולם, להאמין לרשת ולהשאיר בה פרטים של אשראי. הם היו האחרונים שעשו את זה, והיום הם נמצאים במקום השני של הקניות בעולם. בהחלט מקום מכובד לכל הדעות ועוד אחרי האמריקאים. מי אמר אמריקה ולא קיבל את עצמו מיד אחריהם ברמת השופהוליזם.

חלק גדול מהקניות נעשות מסתבר דרך המובייל. מלבד להתקלח, אנשים עושים אם המובייל שלהם הכול, ואם הם כבר באוטובוס, או בתור לרופא, והם גולשים לאתרים שונים, אז למה שלא ינצלו את הזמן לקניות. ככה זה עובד בעולם האינטרנט. הכול מהר, הכל טיק טק, גם הקניות, גם ההחזרות, הכול!

כאשר פונים אל סוכנות דיגיטל לתהליך של בניית אתר חובה לבקש שהוא יהיה מותאם לנייד, כך זה עובד היום, בניית אתרים רספונסיביים היא הדרך היחידה היום להגיע לגולשים מהמובייל.

חנות וירטואלית חייבת להיות רספונסיבית!

איביי עושה כל הזמן סקרים על הרגלי קנייה. כמי ששולטת בעולם הדיגיטלי על הקניות מסביב לעולם, אין זה פלא שמדי כמה שנים, יש לה סקר שמציג את נתוני השיווק שלה, מידע על הגולשים ועוד.

וברור שאי ביי היא רספונסיבית, אחרת לא הייתם יכולים לקנות מנה כלום דרך המובייל. בניית אתרים רספונסיביים כדאי לכל מי שרוצה למכור משהו ברשת, ולהגיע למי שגולשים דרך המובייל והם רבים.

מסקר שעשתה חברת אי ביי עלה כי כ-93% מהישראלים עושים קניות באינטרנט. הם גולשים לאיביי אבל גם לאתרים סיניים אחרים ובעיקר בחגי המכירות הסיניים שאימצו גם הישראלים.

מהסקר שנערך בקרב 610 נשאלים בגילאים 18-70 עלה כי 24% מהקונים ברשת, עושים את זה פעם בשבוע או יותר, 48% נוהגים לעשות קנייה פעם בחודש, ונתון מעניין נוסף כי רבים אחרים קונים, אבל דפוסי הקנייה שלהם לא קבועים.

מה הישראלים אוהבים לקנות ברשת?

ומה אנשים אוהבים לקנות ברשת? יש לציין כי בכל העולם קטגוריות עדיפויות הקניות דומות. במקום הראשון בעולם אנשים קונים בגדים ונעליים 57%, אחר כך הזמנת חופשות דרך הרשת תופסת 55%. משחקי מחשב, אלקטרוניקה וגאדג'טים 54% מהקונים רוכשים וכרטיסים לקולנוע או לתיאטרון מזמינים 53% מהגולשים.

95% מהגולשים הישראלים מכירים את החגים בלייק פריידי או יום הרווקים הסיניים. הם עושים במהלכם קניות, ונהנים מהנחות מפליגות ומבצעים. 50% מהישראלים הצהירו כי הם רכשו משהו באחד מהחגים הללו והם ביו בגילאי 18-44..

בניית אתרים רספונסיביים כוללת כמובן גם אתרי חנויות און ליין.

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!