בניית אתרי תדמית לעורכי דין

בניית אתרי תדמית

עד לפני כמה שנים לעורכי דין אסור היה אפילו לפרסם את עצמם. מאז שחדר האינטרנט לחיינו השתנו החוקים, ובעיקר משום שלכל עורך דין מותר היום גם להקים אתר ומה זה אם לא פרסום. החוקים השתנו ואיתם גם יחסם של עורכי הדין לכל התחום הדיגיטלי. אם תחילה רובם הסתפקו באתר משמים בצבע קודר, עם תמונת קאבר של ספרייה עמוסה בספרי חוקים. היום הם מבינים שבעידן הזה בו בוחרים עורכי דין לפי האתר שלהם, הם צריכים להשקיע יותר ובעיקר להיות יותר פתוחים לחידושים בתחום של בניית אתרי תדמית לעורכי דין. 

האמת היא שאין אתר שהוא לא תדמיתי. כלומר, החשיבה הראשונית של כל מי שמקים לעצמו אתר, היא לייצר תדמית טובה ולמצוא חן בעיני גולשים שאולי יהפכו גם ללקוחות חדשים. אבל כאשר מדובר על עורכי דין, תדמית טובה זה חלק מהמקצוע שלהם. גם תקדימים שהם השיגו וגם הצלחות בבית משפט אבל תדמיתם כשומרים על החוק חייבת להיות ללא רבב והאתר שלכם צריך לייצג אותם בצורה מכובדת אבל מצד שני גם אטרקטיבית.

אתר בעברית תקנית ובלי שגיאות כתיב

כאשר מדובר בתחום של בניית אתרי תדמית לבעלי מקצועות חופשיים, חשוב להקפיד על כל פרט שכן, הטעות הכי קטנה עלולה לגרום נזק. אם תגלשו באתרים ברשת, תמצאו הרבה דברים שעלולים לגרום להם לנטוש את האתר. זה יכול להיות אתר עמוס מדי, צבעוני מדי. כזה שמרוב עומס אי אפשר למצוא בו כלום. שאין בו כותרות שמכוונות את הגולשים למידע ספציפי. או שיש בו יותר מדי כותרות בעמוד אחד, והגולש מבלבל. 

אין היררכיה הגיונית של מידע בין חשוב ומשני. הכתיבה לא תקנית, לא מעניינת ויש הרבה מאוד אתרים שתוכלו למצוא בהם בקלות גם המון שגיאות כתיב. בלי שום בעיה.

באתר שהייעוד שלו הוא להיות תדמיתי, אסור שזה יקרה. באתר תדמיתי הכתיבה צריכה להיות הכי רהוטה וחדה, ברורה ובשפה גבוהה, כי זו התדמית של בעליו. אם באתר יש מחדלים, הגולשים לא יבקשו את שירותיו, כי הם ישליכו על האיכות שלו את המחדלים שיש לו באתר. 

עיצוב שמתאים לתדמית 

לכל מקצוע יש את התדמית שלו, ולכן כל אתר צריך ליצור בעיצוב שלו את התדמית של בעליו, בהתאם לעיסוק שלו. אתר של מורה פרטית לאנגלית, לא יהיה כמו אתר של רואה חשבון, ואתר של אדריכל דורש סוג אחר של עיצוב. חייבת להיות הלימה בין העיצוב של האתר לבין המקצוע של בעלי האתר. צריך להגיע למצב שמי שייכנס לאתר יבין מיד במה הוא עוסק, ותהיה הרמוניה בבחירה של העיצוב, הגרפיקה והצבעים בין נושא האתר לבין העיצוב.

כאשר שואלים כל מעצב ובונה אתרים בגאו מדיה סוכנות דיגיטל הוא יגיד לכם שיש כללים מסוימים שקשורים לבחירה של צבעים וגרפיקה בתחומים מסוימים כמו אתרים של צלמים, נגנים כמו שיש אתר שמתאים לחברת הייטק או בניית אתרי תדמית לבעלי מקצועות חופשיים. כל אחד מהם חייב להיות הרמוני עם הנושא. 

אתר שמביא לקוחות

בסופו של דבר המטרה של כל אתר זה להביא לקוחות לבעלי האתר. אם בונים אתר תדמית איכותי, מצליחים לתרום לתדמית של בעליו באופן כזה שישכנע את הגולשים ליצור אתו קשר. יש הרבה מאוד אתרי תדמית שאכן קולעים לנושא. שמוסיפים תדמית לבעל האתר ומשכנעים את הגולשים באמיתות התדמית שהם יוצרים. 

זה חיבור נכון בין טקסט לגרפיקה. אסטרטגיה נכונה של מפתח האתר מהצד של הפיתוח יחד עם ממשק נכון של ניווט, יצירת חווית משתמש ועוד. 

בניית אתרי תדמית איכותיים הם אתגר גדול מאוד. 

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך