בניית אתר מכירות - הלקוחות שלכם מחכים לכם ברשת | גאו מדיה - GEO MEDIA

בניית אתר מכירות – הלקוחות שלכם מחכים לכם ברשת

בניית אתר מכירות

בשנת 2017 הוציאו הישראלים כ-14 מיליארד ₪ ברשת, מה שמעיד רק על דבר אחד: ברשת אפשר לעשות עסקים ובהרבה כסף, ומי שעוד אין לו חנות וירטואלית, כדאי שיחשוב על בניית אתר מכירות, כי זה יכול להיות האקזיט של חייו. בסקר שעשתה חברת אי ביי, כ-93% מהישראלים עושים שופינג ברשת. לקראת ימי השופינג הבינלאומיים כמו בלייק פריידי או יום הרווקים הסיני,  משתתפים גם הישראלים בחגיגה הגדולה וגם הרווקים הישראלים למרות שהם לא סינים בכלל. כלומר- הזדמנויות הרכישה ברשת, המחירים הכדאיים, ללא פערי התיווך מול היבואנים בארץ, גגם לכל הצרכנים להבין, שאין כמעט מוצר שהם לא יכולים לקנות ברשת ולהרוויח מכך. הם חוסכים את פערי התיווך, הם יכולים לבחור מה שהם רוצים, ואת כל זה לעשות מהכורסא שלהם מול המחשב בבית. החיים של כולנו היום מתנהלים מול המחשב ובעלי חנויות און ליין יודעים את זה.     

סקר על מכירות ברשת

מנהל סוכנות דיגיטל המקימה חנויות ברשת, מציג בפנינו סקר שנערך בקרב 610 נשאלים בגילאי 18-70 העלה מספר נתונים מעניינים מאוד בעיקר מי שמתעניין בהקמת, בניית אתר מכירות ברשת. בין השאר עלו הנתונים הבאים:

  • 24% מהצרכנים נוהגים לרכוש מוצרים פעם בשבוע או יותר.
  • 48% נוהגים לרכוש ברשת פעם בשבוע או יותר.
  • קטגוריות הרכישה הכי מבוקשות הן: ביגוד, הנעלה ואופנה.
  • הזמנת חופשות דרך הרשת עומדת על 55%.
  • רכישה של גאדג’טים, משחקי מחשב ואלקטרוניקה עומדים על 55%.
  • 53% מהגולשים רוכשים כרטיסים לתיאטרון או לקולנוע.
  • 42% מזמינים טק אווי.

מושגים חדשים במכירות ומבצעים ברשת

אם אנחנו הישראלים הכרנו בעבר מבצעים מהסיילים של סופי עונה, מפת המבצעים וההטבות השתנתה בשנים האחרונות לבלי הכר. בגלל ההצפה של המותגים והמוצרים, אנשים לא מחכים לסייל של סוף עונה, וזה עוד מתחיל קודם ולכל אחד יש את הסיבה שלו. כאשר מדובר באתרים, גם הם מוצאים את הסיבות הנכונות לערוך סייל. 5 שנים לאתר, השקה של קולקציה חדשה, חיסול מלאים ישנים ועוד. כלומר: המטרה היא למכור כמה שיותר וזה ידוע שכאשר יש מבצעים מוכרים יותר ולכן, לא מחכים לעונות השנה, אלא מייצרים מבצעים כל השנה. כמובן שלתוך המשבצת הזו נכנסו גם חגי הקניות הבינלאומיים שעד הרשת לא הכרנו אף לא אחד מהם, כמו בלייק פריידי ועוד, כאשר הלייק פריידי הפך למבצע בקרב חנויות ישראליות גם בארץ. כלומר בשביל לקבל את אותה הנחה, מתקיים מבצע בלייק פריידי גם בארץ. מספיק להיכנס לכל הקניונים ולראות את כל השלטים והחגיגות סביב התאריך הזה.

רוצים להרים בניית אתר מכירות- כדאי שתדעו!

* 48% מהקונים רוכשים מוצרים און ליין בגלל המחירים.

* 28% מהקונים עושים את זה בגלל ההנחות.

* 26% מהם קונים און ליין בגלל המבצעים.

* 51% רוכשים מוצרי ביגוד והנעלה.

* 43% רוכשים מוצרי אלקטרוניקה וגאדג’טים.

* 12% רוכשים מוצרי טיפוח.

* 11% רוכשים צעצועים.

הקלות הבלתי נסבלת של הקניות ברשת

החיבור והניצול שלנו את רשת האינטרנט, כמו גם את החיבור שיש לנו ברשתות החברתיות או ניצול הרשת לצרכי עבודה יום יומיים, הפכו אותה לפלטפורמה המובילה אותנו בבחירת המטרות לשמן אנו מנצלים אותה. זה כבר לא גלישה רק בפייסבוק ולא רק קנייה ברשת, זה הרבה יותר מזה, זה הכניס דפוסי צריכה חדשים ושינה לחלוטין את ההרגלים שלנו. הקלות הבלתי נסבלת בה אנו מסוגלים לנהל את חיינו בקלות בלחיצת כפתור הובילה הרבה מאוד בעלי עסקים להבין כי בניית אתר מכירות ברשת, זה לא מותרות, זו פשוט חובה.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן