בניית חנות וירטואלית – מה חשוב לדעת

בניית חנות וירטואלית

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

לנוכח הנתונים הבאים שנלקחו מתוך סקר שערך דואר ישראל, סביר להניח שהדבר הכי רווחי היום, הוא הקמת חנות וירטואלית. בשנת 2016, הגיעו 52 מיליון חבילות לדואר ישראל ובשנת 2017 כמות העסקות שהתבצעו עם כרטיסי אשראי ברשת עמדה על 396 מיליון עסקאות והצפי לשנת 2020 עומד על כ-100 מיליון חבילות. צריך כמה דקות כדי לעכל את הנתונים האלה, המעידים על כך שהאינטרנט ובעיקר חנויות אי קומרס, חיות ובועטות למרחקים קצרים וארוכים. לפי מידע ברשת יש פער עצום בין מספר העסקים בארץ, לעומת מספר החנויות און ליין, אבל המגמה רק תלך ותגבר. הסיבה לכך בין השאר היא, שאנשי העסקים היום, אינם “ילדים דיגיטליים”, הם בני 50 פלוס ולא גדלו מול המחשב כמו הדורות ש”חופרים” היום ברשת במיומנות שהתחילה מקונסולות משחק.

מהי בעצם חנות וירטואלית מצליחה?

מומחה בבניית אתרים ובפרט בניית חנות וירטואלית ברשת אומר, כי הקמת חנות וירטואלית חייבת להיעשות במקצועיות, ממש כמו הקמת חנות במציאות. גם לגולשים ובעיקר להם אין הרבה סבלנות. חנות צריכה לספק בין השאר את היתרונות הבאים:

  • חווית גלישה. הגולשים לא נוטשים כל כך מהר אם בכלל.
  • תהליך הרכישה מהיר ולא עצבני…
  • החנות ממותגת בצורה נוחה ומזמינה לקנייה.
  • ממשק ניהול ידידותי שיאפשר לכם לנהל אותה בצורה קלה ומהירה.
  • ניהול מוצרים והזמנות קל
  • אפליקציה לכל חנות המאפשרת רכישה דרך מסכים שונים.

בניית חנות וירטואלית – מי קונה אונליין?

מתוך סקר שעשה דואר ישראל עלה כי כ-82% מהאוכלוסייה הבוגרת, עורכים קניות באינטרנט מאתרים בחו”ל ו-70% קונים בארץ. אם אתם רוצים להרוויח את כוח הקנייה הזה, אתם צריכים חנות שמתקתקת מכירות, שמתנהגת כמו המוכרת הכי ממולחת, ושגם תדע לשווק אתכם נכון. תצוגת המוצרים חייבת להיות נכונה, הסידור שלה, ממש כמו שמסדרים חנות במציאות בהיררכיה מסוימת. נכון אתם לא שומעים מוזיקה וגם לא פוגשים שום מוכרת, אבל אתם בהחלט יכולים להרגיש מחוברים לחנות וירטואלית בגלל העיצוב שהצליח ליצור אווירה ולגרום לזה שתרצו לרכוש ממנה. בתהליך של בניית חנות וירטואלית, אומר מומחה של סוכנות דיגיטל, יש גם הרבה פסיכולוגיה של מכירה. אומנם מדובר בחנות רשת, אבל גם לרכישה און ליין יש התנהגות מסוימת, והחנות צריכה להיות בנויה בהתאם אליה.

בניית חנות וירטואלית- עושים עסקים ברשת!

תחילתה של רשת האינטרנט, הייתה לצורך העברת מידע. היום יש לה כמובן מטרות נוספות וחנויות וירטואליות טובות, עושות חייל ברשת, שלא לדבר על האתרים איביי, עלי אקספרס ואמזון, שאין מישהו בעולם שלא נכנס לאחת מהן פעם בשבוע וזה עוד המעט שבמעט. אנשים בהחלט “התמכרו” לקניות ברשת. זה משום שזה יותר קל, נוח והרבה פעמים גם יותר זול. באורח החיים הנוכחי שרוב האנשים נמצאים בבית הכי מוקדם בשש לפנות ערב, אם יש משהו שיכול לחסוך להם זמן הם ינצלו את זה. מה יותר קל מלשבת בבית עם כוס קפה מול המחשב ולהזמין אוכל, כורסא, מקרר, שידה ועוד. אפשר להיכנס להמון אתרים ולהתעדכן במוצרים חדשים, אפשר להשוות מחירים בלחיצת כפתור, אין קל ופשוט מזה והרבה פעמים גם יותר זול ולכן המון עסקים חושבים על תהליך של בניית חנות וירטואלית לשדרוג המכירות של העסק.

אם יש לכם מה למכור- תעשו את זה און ליין!

בגלל האפשרות למכור און ליין, נפתחות היום הרבה חנויות וירטואליות, גם של אנשים שלא חשבו שהם יעשו את זה. מתפתחים עסקים של מכירת עוגות תוצרת בית, או מוצרים אחרים שאנשים עושים. הם מצליחים לגבש סביבם קהילה של לקוחות, מפרנסים את משפחתם בכבוד, ונהנים מהפוטנציאל של הרשת, הרבה יותר מעסקים גדולים שעדיין לא הפנימו את הפוטנציאל העצום של מכירות באינטרנט.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך