דף פייסבוק עסקי- איך מנהלים? | גאו מדיה - GEO MEDIA

דף פייסבוק עסקי- איך מנהלים?

דף פייסבוק עסקי

הדבר הכי גרוע שאתם יכולים לעשות לעסק שלכם, זה לפתוח דף פייסבוק עסקי ולא לעשות בו כלום, לא להיות פעילים. להרבה גולשים זה יכול להזכיר חנות ישנה ומלאה אבק, או מלאי משנים קודמות שכבר לא רלבנטי. כלומר- להיות עדכני ורבלנטי, הן בהחלט שתי מילות המפתח של דף פייסבוק עסקי טוב.

ראשית לא סתם אחרי הרבה שנים שפייסבוק הייתה רק רשת חברתית מוצלחת, היא הפכה גם למנוף פרסומי. היא ידעה שבמקום שבו נמצאים קהלים, קל מאוד לפנות אליהם גם כדי למכור להם.

\כך בעצם נוצר דף פייסבוק עסקי, אבל הוא צריך שתהיה לו מטרה, הישגים וקונספט ולא רק לייקים שכמעט כל מי שעושה אותם, עושה את זה באופן אוטומטי כמו שאומרים “שלום”.

דף פייסבוק עסקי, ראוי שינוהל ע”י סוכנות דיגיטל שמבינה דבר או שניים על אסטרטגיה וקונספט שיווקי, שזה בעצם מה שצריך לעמוד מאחורי כל דף כזה.

לא סתם פוסטים- דף פייסבוק עסקי עם רעיון

דף פייסבוק עסקי הוא במת פרסום. השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני שאתם מעלים פוסטים בדף הזה, הוא האם אתם מבינים שאתם צריכים לחשוב רגע לפני שאתם מעלים משהו. אולי להביא רעיון, אולי לנהל איזה שהוא קמפיין שיש לו התחלה וסוף. אולי לא סתם לזרוק פוסטים, אלא לתכנן מה אתם רוצים להגיד. להסתכל על העסק של הלקוח ולחשוב מה הוא צריך להשיג בדף הזה, ולעשות הכול כדי שהוא ישיג את זה.

כי להכניס פוסטים ותמונות, כל אחד יכול. אבל להעלות קמפיין מבוסס חשיבה ואסטרטגיה, לא כל אחד יכול ובגלל זה צריך לתת לאנשי מקצוע לנהל את הדף ולהוביל אותו להישגים.

כל פוסט וכל תמונה צריכים להיות תחת איזה שהיא כותרת. צריך להמציא שם לקמפיין וללכת על זה. לצלם יפה, עם מצלמה טובה, לא עם פלפון, כי אם אתם רוצים שיעריכו אתכם באופן מקצועי, העריכו את היכולת של הגולשים לזהות מתי אתם מקצועיים ומתי אתם מוותרים לעצמכם, העיקר להכניס פוסט.

איך קמפיין טוב יתרום לדף העסקי שלי?

במדיה הדיגיטלית, כמו במדיות פרסום אחרות, כל מה שאתם עושים נמדד. אולי אתם גם לא יודעים, אבל הגולשים לא אדישים בכלל, ויש מהם בעלי עין ביקורתית במיוחד, אם הם מגיעים מעולמות השיווק והפרסום, ולכן אל לכם לזלזל באינטלגנציה של הגולשים ולפרסם את המובן מאליו, כי אם את הבלתי מובן כלל.

השקיעו ברעיון, בצילום איכותי ותראו איך כמות הלייקים שאתם מקבלים גבוהה, אבל הכי חשוב, מישהו שם לב למותג שלכם. זה לא יבוא לידי ביטוי מיד, אבל זה בהחלט יבוא לידי ביטוי במשך הזמן. זהו אפקט לטווח ארוך.

אם אתם למשל חברה של רהיטים, ואתם רוצים לנהל דף פייסבוק עסקי שלהם, אתם צריכים למצוא את הדרך הכי מקורית לעשות את זה. משרד פרסום דיגיטלי בהחלט יוכל להריץ לכם כמה רעיונות טובים.

למה לא רק לייקים?

מספר לייקים, אינו בהכרח מעיד על הצלחתו של דף עסקי או על הפעילות המוצלחת שלו. מה שיכול להעיד על זה, היא כמות הגולשים שנכנסו לאתר מאז ניהול דף עסקי בפייסבוק, גידול במספר המתעניינים במוצר או בשירות המוצעים ואינטראקציה עם לקוחות חדשים. כל אלה יכולים להוכיח הצלחה ובתנאי שבשורה התחתונה, זה יבוא לידי ביטוי בנתוני השיווק ובתגובה של הגולשים.

אסור לכם להשאיר אותם אדישים. מול קמפיין שלכם בתוך דף עסקי בפייסבוק אתם חייבים לגרום להם להגיב, להיות מעורבים, לקחת חלק.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן