דף פייסבוק עסקי – במה זה כרוך?

דףפייסבוק עסקי - במה זה כרוך?

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

כיום, אין אף עסק, גדול או קטן, שאין לו עמוד פייסבוק. בעקבות המונופול הגדול שיש לרשת החברתית, ניהול דף פייסבוק עסקי הוא כלי מספר אחת בעולם הפרסום. חשוב לדעת כי פייסבוק יעיל במיוחד לעסקים קטנים, עצמאיים ולכל מי שאין לו את המשאבים לפרסם בפלטפורמות גדולות יותר. למעשה, לעיתים עדיף לעסקים קטנים לפרסם עצמם דווקא בפייסבוק מאשר פלטפורמות פרסום אחרות ומסורתיות יותר כמו עיתונות וטלוויזיה. האלגוריתם של קידום ממומן בפייסבוק מאפשר לעסק להגיע לקהל ייחודי לו. השיטה הזו מייצרת קמפיינים פרסומיים ממוקדים ויעילים במיוחד אך גם פשוטים לתפעול והבנה של כל משתמש.

במה זה כרוך?

ניהול דף פייסבוק עסקי כרוך בעיקר ביצירת תוכן. ללא תוכן, הדף שלכם לא יקבל תשומת לב, לא מהאלגוריתם וגם לא מהמשתמשים. זה כלל מספר אחד – יצירת תוכן משמעותי, שמעודד אינטראקציה של הגולשים. הדבר לא אומר להעלות סטטוס מצחיק בכל פעם שבא לכם, כמו שאתם רגילים בדף הפייסבוק הפרטי שלכם. למעשה, כדאי להפריד במחשבה ובפועל את השניים. בניהול עמוד פייסבוק עסקי צריך לחשוב כמו משרד פירסום: צריך ליצור מיתוג, קו גרפי, עיצובי וטקסטואלי אחידים ומקצועיים.

נשמע לכם סיפור? יש המון סוכנויות דיגיטל אונליין שישמחו לעשות את העבודה בשבילכם. הם יעזרו לכם לחשוב על הכל מא׳ עד ת׳, החל מבחירת תמונת הפרופיל, תמונת הקאבר, איזה תמונות להעלות, איזה ועד סוג הפוסטים שיש לכתוב. ישנם אנשי מקצוע שזוהי המומחיות שלהם – יצירת אינטראקציה עם משתמשים בפייסבוק, יצירת קמפיינים פרסומיים יעילים בפייסבוק וברשתות החברתיות בכלל.

איך פרסום בפייסבוק עובד?

אם בכל זאת תרצו להבין לעומק את עולם הקידום בפייסבוק, ולהיות מעורבים בניהול העמוד של העסק שלכם, כדאי להבדיל בין סוגי הקידום בפייסבוק וברשת בכלל. ניתן להבחין בין שני סוגי קידום: קידום ממומן וקידום אורגני. קידום ממומן הוא פרסום שהעסק משלם עליו לפייסבוק. ניתן להתאים את רמת החשיפה ואת הקהלים שאליהם הפוסטים יגיעו לפי גילאים, איזור גיאוגרפי, תחומי עניין ועוד. קידום ממומן בפייסבוק הוא יעיל יותר, ממוקד יותר ובהנחה שיש לכם ליווי מקצועי בניהול דף פייסבוק עסקי הוא ככל הנראה גם יחשוף אתכם להמון לקוחות פוטנציאליים.

קידום אורגני עובד בצורה ״טבעית״ יותר. באופן כללי, אתם מעלים פוסט ומקווים להגיע לכמה שיותר גולשים. קידום כזה דורש יותר מאמץ, אנרגיה ומחשבה מאחורי כל פוסט. הוא צריך לכוון לאינטראקציה של הגולשים כדי לייצר זרימה של שיתופים, תגובות ולייקים. בצורה כזו, חברים של חברים יגיעו לפוסט שלכם, החשיפה אליו תגדל ולכן גם החשיפה אל העסק שלכם תגדל. קידום אורגני הוא פחות עקשן מול הגולשים ולכן הוא גם פחות יעיל. על מנת להגיע למיצוי הפוטנציאל של עמוד הפייסבוק של העסק שלכם, יש להתמקד בשתי הדרכים: לשלם לפייסבוק על קידום פוסטים מוצלחים במיוחד, ובאותו הזמן ליצור עוד כאלו שיקודמו באופן אורגני באמצעות הגולשים שכבר עשו לייק לעמוד שלכם.

איך יוצרים פוסטים מוצלחים?

על מנת להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם, יש להעלות תוכן באופן יומיומי אל דף פייסבוק עסקי. ישנן כמה טקטיקות שאולי תזהו מהגלילה שלכם בפייסבוק, למשל הקליקבייט, פוסט שמעודד את הגולשים ללחוץ על לינק, על תמונה או לעשות לייק לעמוד. פוסטים שמעודדים דיון בתגובות, שואלים את הגולשים שאלות שיעודדו אותם להביע את דעתם מעודדים אינטראקציה ולכן גם חשיפה. אין ספק שחשיפה היא היעד מספר 2 בכל הנוגע לניהול עסק, כשמספר 1 זה כמובן לקוחות.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך