הקמת אתר חנות ברשת ב-2019

הקמת אתר חנות

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

הכוח של העסקים היום נמצא ברשת, אומר אסטרטג בכיר של סוכנות דיגיטל. אם תחילה היססנו להעביר את פרטי כרטיס האשראי שלנו, אבטחת המידע המחמירה הוכיחה לנו, שאין מה לדאוג. אפשר להמשיך לעשות שופינג ברשת ובמלוא המרץ. הישראלים אין ספק גילו את כוח הקנייה ברשת, ולראייה מיקומם המעולה ברף השופהוליסטים העולמיים. הם נמצאים במקום שני ובצדק, כי אין כמו הישראלים ליהנות מחגיגת קניות שמאפשרת להם לוותר על דמי התיווך שנגבו מהם עד היום. אין כמעט דבר שהישראלים לא קונים באינטרנט, בסניפי הדואר תורים ארוכים לחבילות מחו”ל, ומדי שנה זה רק מתגבר. הישראלים יש לציין קונים בעיקר מחו”ל אבל זה משום שאין יותר מדי חנויות רשת בארץ. אם יהיו, ויוזילו מחירים וישוו אותם לקניות בחו”ל, הם יקנו גם בחנות און ליין ישראלית, כי זה לא ממש משנה להם אם זה אי ביי או חנות און ליין מקומית, העיקר שהם יחסכו לעצמם את דמי התיווך. הקמת אתר חנות אם כך, היא אכן מעניינם של הרבה מאוד בעלי חנויות במציאות ובעלי עסקים שרוצים להוסיף לעצמם, עוד ערוץ מכירות שיווקי.

יש לכם חנות במציאות? חנות און ליין תעשה לה חשיפה

יש הרבה מאוד בעלי חנויות במציאות, שהחליטו על הקמת אתר חנות, דווקא כדי לחזק את החנות שלהם במציאות. הם רוצים להיות נוכחים בכל מקום, מה שיש להם בחנות און ליין יש להם גם בחנות במציאות, וכך יכולים הצרכנים לבחור אם לקנות באתר החנות באינטרנט או בחנות הנוספת במציאות. הרבה פעמים כך מגלים הצרכנים שיש למותג הזה חנות במציאות, דווקא בזכות החנות ברשת, וחנות האון ליין תורמת להגברת המכירות של החנות במציאות ולהיפך. הפרישה של כמה חנויות במציאות ובאון ליין, מחזקת את המותג, תורמת למוניטין ולשם שלו ומציגה את המותג כמותג מעודכן שמתאים את עצמו לשינויי הזמן.

על איזה פלטפורמה להקים חנות?

בכיר בגאו מדיה סוכנות דיגיטל מסביר שיש כל מיני סוגי פלטפורמות עליהן ניתן להקים אתר חנות. כל אחת מציעה מבנה אחר של אתר, אבל יש כמה פרמטרים מאוד חשובים עליהם יש להקפיד לפני הקמת אתר חנות:

  • האתר חייב להיטען מהר.
  • הניווט באתר חייב להיות קל וזורם.
  • תצוגת המוצרים חייבת להיות מסודרת וברורה, ומאורגנת בצורה הגיונית.
  • צילומי המוצרים חייבים להיות מקצועיים ובוודאי שלא מצילום בסלולר.
  • הצילומים חייבים לגרות את הגולשים להיכנס פנימה ולהבין מה אתם מוכרים.
  • יש לספק גם הסברים על המוצרים (אין לכם מוכרת, הכול חייב להיות ברור באתר).
  • המעבר ממוצר למוצר ומדף לדף חייבים להיות מהירים וחלקים.
  • הגישה אל סל המוצרים והקופה חייבים להיות חלקים.
  • הקמת אתר חנות מחייבת מדריך מדידה, אינטראקציה עם הצרכנים ברמה של מידע עם פרק שאלות ותשובות ומענה מידי בשירות הלקוחות.

למה כדאי לי לקנות בחנות הזאת?

בחרתם חברת הקמת אתר חנות? החלטתם על שם ופלטפורמה הכול בסדר, אבל אתם צריכים לספק לצרכנים מספיק סיבות טובות לקנות דווקא מכם. ראשית אתם חייבים לפרסם את החנות הזו בערוצי הפרסום ברשת. בגוגל, בפייסבוק וכמובן באינסטגרם. אתם חייבים לגרום לגולשים להתעניין בחנות ולרצות להיכנס אליה. לכן קמפיין פרסום חייב ללוות את הפרסום ולגרום לגולשים לגלות עניין. אתם חייבים לספק מוצרים במחירים כדאיים, או לעשות מעת לעת מבצע שיגרום לגולשים להעדיף את חנות הרשת שלכם על פני אחרים. אחת הסיבות המרכזיות שבגללה אנשים קונים באינטרנט זה בגלל המחיר, אז ערכו השוואת מחירים ותקבעו אותם לפי הכדאיות המסתמנת של הצרכנים.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך