חשוב לדעת - מהי בקרת מדיה על קמפיינים ברשת? | גאו מדיה - GEO MEDIA

חשוב לדעת – מהי בקרת מדיה על קמפיינים ברשת?

בקרת מדיה

העלאת קמפיינים במדיה הדיגיטלית , דורשת גם בקרה עליהם. ישנן הרבה שאלות שעולות במסגרת יציאה לקמפיין. איזה קמפיין יש לעשות, לאורך כמה זמן? איזה סוג של באנרים או מודעות להכין, או אולי עמוד נחיתה? מה המטרה של הקמפיין ואיך נשיג אותה. איך נגיע לקהלי היעד? מה אנחנו רוצים להגיד? לכל קמפיין יש את המטרה שלו. הנה כמה יעדים לדוגמה:

  • חשיפת חברה או עסק.
  • החדרה והשקה של  מוצר חדש.
  • חיזוק הקשר עם לקוחות קיימים.
  • הבאת לקוחות חדשים.
  • הקמת מועדון לקוחות.
  • יצירת בידול ומיתוג.

כל קמפיין יכול להכיל כמה מטרות, ובלבד שהוא יתנהל באופן שהוא ישיג אותן. בקרת מדיה על קמפיינים בעולם הדיגיטלי היא בדיוק השירות שצריך לקבל מהמפרסמים, כי רק כך תוכלו לדעת אם הקמפיין שלכם באמת כובש יעדים או מתפזר לכל הכיוונים. זה מאוד חשוב, כי זה עוזר למקד את המשאבים בצורה נכונה ואפקטיבית.

ליווי קמפיין ברשת

אנו ממליצים ללקוחות שלנו, להתחיל כל קמפיין ברשת באופן מקצועי ובליווי מראש של סוכנות דיגיטל, אשר תוכל לנהל ולנתב את הקמפיין לתוצאות הרצויות. הליווי המקצועי של בקרת המדיה כולל תכנון של תמהיל אמצעי המדיה והתקציב, חלוקה שלו לערוצים שונים כמו קידום בגוגל, שיווק בפייסבוק, שיווק בגוגל, קידום אורגני ועוד. התכנון כולל בדיקת הערוצים והתאמת הקמפיין המסוים לכל ערוץ. יצירת סדר עדיפויות של פרסום המתאים ספציפית ללקוח, שכן לכל לקוח מתאים משהו אחר. יש שישיגו יותר בקמפיין פרסום בגוגל ויש שחייבים דווקא את הפלטפורמה של פייסבוק. כלומר, מפרסמים שהם אסטרטגים של פרסום יוכלו לכוון את לקוחותיהם ולהציע להם את הקמפיין האופטימלי עבורם. בנוסף חייבים המפרסמים לבדוק את תוצאות הקמפיין, למפות אותם ולבחון את האפקטיביות של כל אחד מהם לפי פרמטרים ידועים.

הפרסום בעולם הדיגיטלי ותוצאותיו

בקרת מדיה בעולם הדיגיטלי, להבדיל מעולם האוף ליין, פרסום באינטרנט, מאפשר פיקוח שוטף במהלך הקמפיין בזמן אמת, ולפי הנתונים שהתקבלו גם לייעל  ולשנות אותו וגם להפסיק אותו כליל. הפיקוח והבקרה כוללים פיקוח רצוף, ניתוח של דוחות ויישום המלצות לשינויים רצויים ואופטימיזציה המבצעת התאמה מושלמת לדרישות של הלקוח.

לכל מדיה בעולם הדיגיטלי, יש את כלי הפרסום והמעקב שלה, באמצעותם ניתן להבין ולנתח לעומק כל מסע פרסום. אפשר לבדוק את היעילות שלו בזמנים שונים של פרסום, בקרב קהלי היעד וגם בערוץ שלו ברשת. האם הפרסום יותר יעיל בגוגל מאשר בפייסבוק ? האם דף נחיתה יותר אפקטיבי לפרסום הספציפי מאשר קמפיין מודעות? כלומר להבדיל מעולם האוף ליין שרק לאחר קמפיין פרסום של כמה חודשים, ניתן לבדוק את האפקטיביות של מסע הפרסום, ברשת עומדים לרשות המפרסמים כלים טכנולוגיים באמצעותם הם יכולים לעקוב אחר כל קמפיין בזמן אמת ולבצע את השינויים הנדרשים זמן קצר לאחר הפרסום.

בקרת מדיה על קמפיין מבוסס תוכן

באינטרנט התוכן הוא המלך, ויש על כך דגש גם בכלים פרסומיים מבוססי תוכן. כתבות אאוטבריין או טאבולה, מחליפות את כתבות התדמית דוגמת ג.יפית המיתולוגיות, שפורסמו מדי יום ששי בעיתון הכי נפוץ במדינה, בסכומי עתק שרק חברות ענקיות יכלו להרשות לעצמם. אבל היום האינטרנט לא רק שדורש תוכן איכותי, אלא שהוא אפילו (בלי להתכוון) יוצר את השוויון הפרסומי, שמעולם לא היה לעסקים קטנים, ומציע להם במחיר (כמו שהגדולים משלמים), יציאה עם כתבות בנפח תכני ראוי לחשיפה ויצירת מוניטין. נכון שהקצב של הרשת הוא מהיר, אבל כאשר מדובר על קמפיין תוכן, גם הגולשים רוצים לקבל יותר מידע והם שמחים לגלוש לכל מאמר ראוי שעשוי להחכים אותם.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן