מיתוג חברה – כולם עושים היום

מיתוג חברה

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מיתוג חברה ובעקבות כך גם קמפיינים פרסומיים תכופים, היו בעבר השקעה כספית מאוד גבוהה ותקציב גדול, שעבר למשרד פרסום גדול, ומשום כך עסקים קטנים או בינוניים לא יכלו להרשות לעצמם לעמוד בתקציבים האלה, ולפיכך גם לא חשבו למתג את עצמם. אבל היום כאשר מדובר על מיתוג חברה באינטרנט, כל אחד יכול. גם חשמלאי שעובד לבד יכול למתג את עצמו בדיוק כמו חברה גדולה. האפשרויות באינטרנט הן מגוונות, וכלי הפרסום שהם טכנולוגיים בעירם, שייכים לכולם והם יכולים להשתמש בהם. אם חשבתם על מיתוג אבל עוד לא עשיתם את זה, אנו מציעים לכם להתחבר עם סוכנות דיגיטלית שתעשה לכם תהליך של מיתוג, ממנו רק אתם יכולים להרוויח.

מה עושה מיתוג?

מיתוג עשוי לחולל שינוי בכל עסק וחברה קטנים או גדולים. כדי לעשות מיתוג חברה באינטרנט, לא חייבים תקציב גדול. והשיטה בה זה נעשה אפשרית גם בתקציבים קטנים. כלי המיתוג הם: הקמת אתר מותאם לעסק, פתיחת דף עסקי בפייסבוק. קמפיין אורגני וקמפיין ממומן, שימוש בדפי נחיתה, הקמת מועדון לקוחות ועוד. כל אלה יוצרים מיתוג של חברה, וגם בתקציב קטן או בינוני אפשר לעשות את זה. כל עסק קטן או בינוני היום יכולים לעשות כמה פעולות כדי להפוך למותג חזק, בלי מערך שיווקי גדול אבל בהחלט בעבודה עם סוכנות דיגיטל טובה.

מי אתם ומה אתם?

השאלה הראשונה שכל סוכנות דיגיטל תשאל אתכם, זה מי אתם ומה אתם? התשובה צריכה להיות מפורטת הרבה יותר ממה שנדמה. אם למשל יש לכם עסק לייצור רהיטים אז צריך לקבוע אם אתם עסק גדול או קטן, האם הרהיטים שלכם פשוטים או איכותיים. האם יש לכם מתחרים, האם אתם מייבאים את הרהיטים או מייצרים אותם לבד? מה מחירי הפריטים אצלכם והאם ביחס לשוק שלכם זה יקר או זול. כל המידע הזה ועוד, יקבע את צורת המיתוג שלכם. המטרה של מיתוג חברה הוא להפיץ את המסרים העסקיים שלה בכל מקום ברשת באמצעים שונים. כאמור זה יכול להיות במידע עליכם באתר, זה יכול לבוא לידי ביטוי בקמפיינים של פרסום שתעשו או בכל פעולה אחרת. המסרים שלכם, אלה שיבדלו ביניכם ובין המתחרים שלכם תמיד יצטרכו להיות שם בכל מקום וככה נוצר מיתוג.

מה הזהות העסקית שלכם?

כדי ליצור מותג, חייבים לפתח שפה. אם למשל אתם מוכרים צעצועים לילדים אז השפה שלכם תהיה מעולמם של הילדים, אם אתם מוכרים מזון מהיר, אז אתם תשתמשו במסרים ובשפה הנהוגה בעולם המזון המהיר. השימוש במה שמקובל, עם הטוויסט במקוריות שלכם, הם אלה שיובילו את המיתוג שלכם בשפה ייחודית לו, אשר הלקוחות האהודים שלכם יזהו במשך הזמן וכך בעצם הם יפתחו את הנאמנות שלהם למותג שלכם. כמובן שכל מסר שתעבירו חייב להיות מקורי ושלכם, כדי לבדל אתכם בשוק שלכם בעיקר מול המתחרים המרכזיים שלכם.

היכרות עם קהלי היעד

קהלי היעד הם בעצם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. ככל שתדעו עליהם יותר, כך תוכלו להפוך אותם ללקוחות נאמנים וגם למתוח את המותג. אם ניקח לדוגמה חברה שעוסקת בשיווק פרקטים וקהל היעד שלה הוא דווקא בעלי בתים פרטיים. היא יכולה לייבא עוד מוצרים שקשורים לחצרות ולגינות, או דקים או כל מוצר אחר משלים שקהלי היעד שלה ישמחו לצרוך. היא גם צריכה לדעת למה הם דווקא קונים ממנה, ואם זה למשל בגלל המחיר, היא לא יכולה להעלות אותו, אחרת היא תאבד לקוחות. כלומר כל חברה צריכה לדעת איך לנהוג מול קהלי היעד שלה, כדי לשמור על הלקוחות שלה. מיתוג חברה זה חלק מזה.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך