מיתוג לעסק בעידן קורונה

מיתוג לעסק

הקורונה עצרה הרבה מאוד עסקים. לא מדובר רק על מקומות ציבוריים כמו קניונים וחנויות, שנסגרו בגלל החוק, אלא גם באתרים דיגיטליים של חברות שעצרו את העבודה שלהם, כי כל העולם היה עסוק בלחבוש מסיכות וכפפות ולברוח מכל מקום שבו יש איזה סיכוי הכי קטן לאירוסול של הנגיף באוויר. חלק מהאתרים גם חדלו לעשות את הקידום האורגני שהוא חלק מהמיתוג שלהם ברשת, והם עשו טעות.

קידום אורגני הולך כל הזמן קדימה, זה הקטע שלו. זה כמו תינוק שגדל ומתפתח. אם אתם מפסיקים לעשות קידום אורגני שהוא חלק מתהליך של מיתוג לעסק, אתם גורמים לריגרסייה של האתר מול גוגל וגם מול הגולשים שרגילים לראות אותו במקום טוב בעמוד הראשון בגוגל. 

ולא רק זה, גם גוגל מקדם אתרים שיש להם פז”ם ארוך ברשת. אז אם אתם מפסידים את הרצף שלכם, אתם בעצם מאבדים את כל הרזומה ונקודות הזכות שהיו לכם.

לנצל את התקופה ביעילות 

חברות אינטרנט רבות השקיעו דווקא באתרים שלהם. לחזק אותם בתקופה של הקורונה. אם בימים כתיקונם הם עסוקים בקידום אתרי הלקוחות שלהם, הם החליטו שבקורונה הם צריכים לעשות מיתוג לעסק שלהם. הם חיזקו אותו מבחינת נפח תכנים ויש כאלה שגם יצאו בחבילות של בניית אתר וקידום במחירים מצוינים. הם התנהגו בדיוק כפי שמצופה מחברה שיודעת שיש מצב חירום והיא צריכה לעשות הכול כדי לשרוד. ממש כמו שמסעדות התחילו לעשות משלוחים.

קידום אורגני לאתר הוא תהליך ארוך וממושך ובסופו אתם תגיעו למקום טוב בעמוד הראשון בגוגל. כיוון שבמת מדובר על תהליך, אם אתם מפסיקים אותו אתם מפסידים את כל מה שעשיתם עד עכשיו זה ממש כמו לטעת שתיל וכשהוא בצמיחה שלו ועוד לא סיים לגדול, לעקור אותו. זה רע מכל הבחינות.

דווקא במצבי חירום גולשים יותר

מצבי חירום גורמים לאנשים להתחבר למקורות מידע והרשת היא כמובן מקור המידע הראשון היום. חברות שיצאו בקמפיינים או בהטבות ללקוחות, זכו להרבה תשומת לב ואפילו תגובות, משום שהיה להם המון קהל. אם אוכלוסייה גדולה יצאה לחל”ת וישבה בבית או אנשים פוטרו מעבודתם וישבו מול המחשב, הכוונה היא לא שאפשר להציע להם עכשיו סלון יוקרתי אבל בטח שאפשר להציע להם לימודים און ליין או קורסים מעניינים. תמיד אחרי משברים כאלה כמו הקורונה אנשים גם מחליפים מקצוע כדי להיות בטוחים בגל הבא חלילה כמובן, אבל מי יודע מה יקרה מחר. 

מיתוג לעסק צריך לעשות כל הזמן ואפילו לנצל את המומנטום לטובתכם.

מוצרים לחיזוק המערכת החיסונית ולחיטוי הבית

היו אתרים שדווקא הקורונה גרמה להם לעשות מיתוג לעסק, הם פתאום הפכו להכי רלבנטיים. מדובר על יבואני מסכות, מוצרי חיסון וגם מדבירים שהמציאו “חיטוי מיוחד” לבית. 

המשפט להפוך את המשבר להזדמנות הוא לא תלוש, הוא אמתי. בדיוק ככה צריך לנהוג בכל מיני משברים שחווים עסקים ומגפה זה אומנם אירוע מאוד חריג, אבל היא משביתת עסקים מקצועית מסתבר.

מוחמחה מיתוג בגאו מדיה סוכנות דיגיטל מדברת על כך שבכלל כל חברה צריכה לדעת איך היא מתנהלת מול משברים שונים ומה היא צריכה לעשות. צריכה להיות לה תוכנית אופרטיבית למקרה חירום. לא רק במצבים של מגיפה אלא בכלל. היא צריכה שתהיה לה תוכנית עסקית גמישה למצבים משתנים ולשינויים בשוק. מיתוג עסקי יכול לעזור לה לבלוט בכל מצב וגם על רקע של משבר כמו הקורונה.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך