מיתוג עסקי - להפוך למותג ב-2019! | גאו מדיה - GEO MEDIA

מיתוג עסקי – להפוך למותג ב-2019!

מיתוג עסקי

כל עסק שיש לו אתר ברשת, חייב לעשות תהליך של מיתוג עסקי, אשר מבדל אותו מהמתחרים שלו.

אם בעבר היה נהוג דווקא לחקות את המתחרים, בעולם של מותגים, אתה עצמך יכול להפוך למותג, ואין שום צורך לפזול למתחרים בתחום שלך ולנסות לחקות אותם.

זהות מותגית זה תהליך שיוצר את ההבדלים בינך לבין אחרים, ומאפשר לקהלי היעד שלך להבין מהם היתרונות הבלעדיים שלך מול המתחרים. זה מקל עליהם לבחור בך, אם יש לך כמובן מה למכור להם.

הרבה משרדי פרסום בדיגיטל מציעים תהליך של מיתוג עסקי, אבל האמת היא שאם המוצר שלך לא שווה מיתוג, הוא לא יוכל להיות מותג.

מה גורם לעסק להפוך למותג?

אם נסתכל על מותגים עולמיים קיימים, נוכל להבין מה גרם להם להפוך למותגים. ראשית הם הציעו לעולם משהו חדשני שלא היה עד אז, אם זה משקה של עלי קוקה ואגוז קולה שאנו מכירים היום בתור קוקה קולה, בעל הנוסחה הכי סודית בעולם, ואם זה מנעול יל שפיתח את הצילינדר הראשון, ומשווק כבר עשרות שנים.

גם היום אחרי שהחשמל כבר יוצר, הגענו לירח, יש לנו עולם דיגיטלי שגם בזכותו העולם הפך לכפר גלובאלי, עדיין מסתבר יש מה להמציא. כי מה שהמציאו לפני מאה שנה, זה לא מה שצריך היום, וגם היום יש במה לחדש.

זה יכול להיות חומר ניקוי חדש שפותר ממש בעיה, אביזר שמועיל במטבח, כל דבר שמחדש לנו במשהו ומקל על חיינו. תפקידם של מותגים אגב, מלבד מותגי אופנה הוא לעשות לנו את החיים קלים ולאפשר לנו להגיע לביצועים מהירים בכל מיני תחומי עשייה, כאלה שמקצרים זמן וחוסכים כסף. זו המטרה של מותגים.

מיתוג הוא תהליך

שום מותג לא הופך לכזה מהיום להיום, מסביר מומחה למיתוג של סוכנות דיגיטל במרכז. במשרד שלנו מתחילים עם כל לקוח מאפס. בוחנים את המוצר שלו, זה יכול להיות מוצר פיזי או שירות, ומוצאים את החוזקות אותם נרצה להבליט בתהליך של מיתוג. אם למשל מדובר על פס ייצור למזון טבעוני, אז כמובן שהקונספט של המיתוג ידבר על בריאות ותזונה נכונה, ואם מדובר על משרד לשירות שליחים, אז המיתוג שלו יבליט את התכונות הדרושות לשליחים כדי לתת שירות טוב. כלומר- לכל מותג בנישה שלו יש את היתרונות שלו והם חומר הגלם של המיתוג.

הם יופיעו בלוגו ובסלוגן, הם ישמשו לכתיבת התוכן של האתר, והם יובילו גם את העיצוב הגרפי שלו. בהמשך הם יבלטו בקמפיינים שונים אם זה בפייסבוק ואם זה בגוגל, אם זה בהשקה של מוצר חדש או בהקמת מועדון לקוחות, והמסרים הללו בסופו של דבר, הם הבידול שנוצר מול הלקוחות הפוטנציאליים, במקרה זה הגולשים.

חשוב להבין שכמו כל מהלך עסקי, מיתוג לא יכול להיווצר אם לא יוצרים אותו. כלומר גם אם יש לכם מוצר מנצח ביד, ולא תעשו לו מיתוג, הצרכנים לא יגלו את היתרונות שלו לבד.

בשביל זה אנחנו כאן.

בניית אתרים, קמפיין בפייסבוק, בגוגל

בכל שלב של נוכחות בעולם הדיגיטלי, יבוא לידי ביטוי מיתוג עסקי. זה יכול להיות האתר שבונים עבורכם, קמפיין קידום PPC בגוגל או קמפיין קידום אורגני. שיווק בפייסבוק או בערוצים אחרים. תמיד תמיד המסרים של המותג יעקבו אחרי הגולשים ולא ירפו. זה קצת דומה לשטיפת מוח, אבל בגלל זה צריך להיות מספיק יצירתיים כמונו כדי להפוך את זה למשהו שהגולשים ייהנו ממנו ולהשקיע בזה רעיונות טובים.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן