מי עושה פרסום ממומן בגוגל?

פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל, נועד לבעלי עסקים קטנים אשר מעוניינים להביא לעצמם עוד לקוחות, לפרסם את העסק שלהם ברשת ולהשקיע בו. היום כל מה שאנשים מחפשים עובר דרך הרשת. זה יכול להיות שירות וזה יכול להיות בעל מקצוע, או מוצרים. הדבר הראשון שכל אחד עושה זה לגלוש או דרך הסמארטפון האישי או דרך מחשב ולחפש.

אם אתם חברה שמוכרת משהו, אתם צריכים לעשות פרסום. אם אתם בעלי מקצוע שרוצים להגיע ללקוחות חדשים, אתם צריכים לעשות פרסום בגוגל. זוהי הפלטפורמה הכי מתקדמת היום כדי לעשות פרסום. תשכחו מכל מה שידעתם קודם ותתחברו לעידן הדיגיטלי.

כל בעלי המקצוע עושים פרסום. הם יודעים שככה הדברים עובדים היום. שאם הם רוצים להיחשף בפני לקוחות חדשים, הם חייבים לעשות את זה. העדיפות היא לפנות אל סוכנות דיגיטל שעושה פרסום ברשת ולהרים קמפיין בגוגל.

פרסום ממומן בגוגל ליזמים ביתיים

אנחנו חיים היום בעידן היוזמה והיזמות ולא- אנחנו לא מדברים רק על חברות הייטק, אנחנו בעיקר נמצאים היום בתקופה שכל מי שמחובר למחשב יכול לפתוח עסק וככה זה עובד. אם מישהי יודעת לאפות והיא מחליטה למכור עוגות מהבית, היא לא צריכה יותר ממחשב כדי לשווק את זה. אז אם תשימו לב יש בשלני בית, אופים. נגרים קטנים, עושי תכשיטים ועוד אנשים מעבירים סדנאות בבית. אנשי פרסום עובדים מהבית. המון אנשים עצמאיים, פרילנסרים שפותחים עסקים קטנים בבית שלהם. הם יכולים לתת שירות ללקוחות שלהם ולעבוד בעצמם בזכות זה שיש להם מחשב. והם צריכים לעשות רק דבר אחד- פרסום ממומן בגוגל. אחרת איך יגיעו אליהם?

הדבר הכי חכם בפרסום של גוגל זה שאפשר להתחיל אותו לעצור אותו, להקפיא אותו, להתחיל שוב ולשלוט בתקציב.

מודעות אטרקטיביות לקמפיין

לב ליבו של העולם הדיגיטלי הן המילים. הן מככבות בפוסטים בפייסבוק, במודעות בגוגל, בתכני האתרים ועוד.

כדי לעשות פרסום ממומן בגוגל, חשוב ראשית להחליט מה המטרה של הפרסום הזה. לא עושים פרסום רק למען הפרסום.

זו יכול להיות פרסום על הקמת מועדון לקוחות של איזו חברה, פרסום על הטבה או מבצעים של איזה מותג. פרסום על פתיחת סניף, השקה של מוצרים או חשיפה של אתר. כל אלה הם סיבות טובות לעשות פרסום. כאשר יודעים מה המטרה, יודעים גם להגדיר את הקמפיין ולשווק אותו נכון. המודעות מותאמות למטרה, הן לא תלושות מהקמפיין אלא חלק ממנו ויחד זה נותן הרגשה לגולשים שמדובר על חברה מקצועית שיודעת מה שהיא עושה.

את המודעות לקמפיין חייב לכתוב קופירייטר שזהו מקצועו. שיודע לבחוש במילים ולהרים לכם קמפיין מצליח.

אפשר גם לעצור את הפרסום

כלי הפרסום של הרשת ובכלל זה פרסום ממומן בגוגל, הם כלים טכנולוגיים.  כלומר אפשר להפעיל אותם, לעצור, לשנות, להקפיא ולשלוט בזמן הפרסום ובתקציב. לגוגל לא משלמים על הקמפיין אלא על כל הקלקה שמישהו מקליק על המודעה. ככה זה מתומחר. העלויות משתנות בהתאם למילות המפתח הכלולות במודעה. המחיר שלהן מבוסס על היצע וביקוש. ככל שמדובר במילות מפתח יותר מבוקשות, כך מחירן יעלה. 

בכל שלב בקמפיין אפשר לבחון את היעילות של המודעות. אם מודעה אחת תופסת תאוצה ומכניסה הקלקות, יש לבחון מדוע זה קורה ואולי לשנות את כל המודעות או להשתמש רק בה. אם יש הקלקות איכותיות בשעות מסוימות של היום, יש לבחון את זה ואולי לפרסם רק בשעות האלה. כל הזמן אפשר לשפר את הקמפיין עד שהוא יהיה אידיאלי.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך