ניהול דף פייסבוק – הכל מתחיל במיתוג

ניהול דף פייסבוק

דף עסקי בפייסבוק, מהווה את כרטיס הביקור של כל עסק, חברה וגם אדם פרטי ברשת. ניהול דף פייסבוק, צריך לעשות במקצועיות, תוך שימת לב לצרכים ולמטרות המסומנות שלכם. ניהול דף פייסבוק צריך להיות מתוחזק ומעודכן כל הזמן. הוא צריך להיות מושך, ייצוגי וליצור אינטראקציה עם הגולשים שנכנסים אליו, הרבה מעבר לבקשת לייק. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לנהל בצורה נכונה דף עסקי.

מיתוג זה עיצוב דף עסקי

כמו באתר שלכם, גם כאן הציגו את הדף בצורה שתהלום את העסק שלכם, ובשפה גרפית כמו באתר. חייבת להיות אחידות בשפת המיתוג שלכם. בחרו תמונה אטרקטיבית שמייצגת את העיסוק שלכם. תנו לדמיון שלכם ללכת הכי רחוק, תמונה בדף עסקי היא המפגש הראשון בין הגולשים לבין הדף, ואם היא טובה ומעניינת, סביר להניח שהגולשים יעמיקו בה ובדף כולו. אל תשתמשו בתמונה שכבר קיימת, נסו ליצור משהו חדש ואטרקטיבי. פייסבוק אוהב אותן נועזות, מלאות חוש הומור ומגניבות, וככה צריכות להיות גם התמונות שלכם.

איך ממתגים דף עסקי בפייסבוק

“בכמה החלטות פשוטות, תוכלו למתג את הדף העסקי שלכם”, אומר מומחה לדפי פייסבוק של סוכנות דיגיטל. לדבריו, יש לגבש אסטרטגיה בתהליך של ניהול דף פייסבוק. הוא חייב להיות חלק מהמיתוג שלכם ולעזור לכם להגשים מטרות עסקיות. הוא חייב להיות חלק גם מהאתר ובאותה שפה גרפית ושימוש בלוגו, שיגרמו לגולשים לזהות את המותג. מיתוג הוא תהליך של בידול ממתחרים, באופן שבו אתם מציגים את עצמכם בצורה שונה, נבדלת, באמצעים שונים מקוריים ויוצרים את ההבדלים ביניכם לבינם. מיתוג גם ובדף העסקי בפייסבוק, וביצוע אקטים שיווקיים שיציגו אתכם כאוטוריטה בתחומכם, יבנו לכם תדמית ומוניטין. יחד עם זאת חשוב לומר כי מעבר לחלק שלכם בבניית המיתוג, גם לקהל הצרכנים יש חלק במיתוג שלכם, וזה אגב אמור לבוא לידי ביטוי באינטראקציה שלכם אתם, בין השאר בדף בפייסבוק.

תוכן לדף פייסבוק- ככה כותבים!

תוכן שנכתב לדף פייסבוק, שונה לחלוטין מתוכן שנכתב עבור אתר. ראשית הוא חייב להיות כתוב ע”י קופירייטר וצריך להיות לו קונספט ומבנה. בדרך כלל גולשים שנכנסים לפייסבוק, מורגלים בקריאת פוסטים קצרים ובועטים יש לומר, וכך צריך לייצר אותם. הם צריכים לדבר בעד המותג, אבל בדרך שתגרום לגולשים להגיב, לקבל עליו מידע, בשפה קליל ובלתי מחייבת, שהרי מדובר ברשת חברתית. רק כך תוכלו לגרום לגולשים להגיב, מבלי להרגיש שאתם מאלצים אותם להיות חברים בדף שלכם.

הזמינו את הגולשים להגיב!

בגלל שהפוסטים בפייסבוק צריכים להיות קצרים וחביבים, אבל דורשים התייחסות בצורה של לייק, תגובה ועוד, חשוב להיות מאוד קריאטיביים ולייצר עבורם תוכן, שמזמין אותם באופן טבעי (בלי שום אילוץ) להתייחס. זה יכול להיות בצורה של בקשה להביע דעה, לבחור משהו, להשתתף במשהו, כאשר המטרה הסופית היא לגרום להם למעורבות. בעולם של שפע מותגים, זה אתגר לא פשוט לגרום לאנשים להתחבר לדף מסוים ועוד להגיב בו. חשוב מאוד להגיע לזה, זה מה שיוביל אותם להיות חלק מאוהדי הדף ואולי אף לקוחות פוטנציאליים.

זה לא דף זו קהילה

מכיוון שמדובר בצורך של ניהול דף בפייסבוק, מומחי הפייסבוק של סוכנות דיגיטל גאו מדיה אומרים שחשוב מאוד לתת לגולשים תחושת שיתוף של קהילה שמשתתפת ובונה משהו ביחד. ככל שהמוצר או השירות גם קשורים לסטייל או איכות חיים, ספורט, בריאות ועוד ויש להם קשר לאיכות חיים, כך קל יותר ליצור את הקהילה הזו שיכולה אגב, להתקיים בעתיד גם מחוץ לדף. בנוסף, חשוב מאוד לייצר עדכונים שוטפים, לתת לגולשים הרגשה שהם מעודכנים כל הזמן, שהם מקבלים מידע באופן קבוע ושהדף לא שוכח אותם.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן