ניהול דף פייסבוק – כך עושים זאת נכון

ניהול דף פייסבוק

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

4.5 מיליון חברים בישראל ש-70% מתוכם עושים שימוש יומיומי בפייסבוק הם בהחלט סיבה מצוינת עבור כל סוגי העסקים ונותני השירותים לפרסם את עצמם ברשת החברתית הנחשבת למובילה בתחומה. פרסום בפייסבוק היא הגדרה כוללת לכל אמצעי השיווק והפרסום העומדים לרשותכם בפלטפורמה שהחלה את דרכה כרשת חברתית ניסיונית באוניברסיטאות בארצות הברית ותוך מספר שנים כבשה את העולם. 

פרסום ממומן בפייסבוק – מה חשוב לדעת? 

כל סוגי העסקים ונותני השירותים באשר הם, יכולים לפתוח דף פרופיל עסקי בפייסבוק ולנהל אותו בכוחות עצמם או באמצעות אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בתחום הרשתות החברתיות בכלל וניהול דפים עסקיים בפייסבוק בפרט. יחד עם זאת, חשוב לציין שהקמתו של עמוד עסקי בפייסבוק וניהולו ברמה השוטפת, מהווה בסך הכול אמצעי לחשיפה מיטבית ברשת החברתית המובילה, וזאת במסגרת מה שמכונה פרסום ממומן בפייסבוק. בדומה לכל רשת חברתית אחרת, גם בפייסבוק עומדת לרשותכם מערכת פרסום מובנית המאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות לתפעול קמפיינים ממומנים בפייסבוק ולצרכי ביסוס מעמדכם העסקי / מקצועי / אישי בקרב משתמשי הפייסבוק הרלוונטיים לגביכם. 

אם כך, מהו ניהול דף פייסבוק? 

דף הפייסבוק העסקי אותו אתם פותחים עבור הפעילות ברשת החברתית, הוא למעשה דף האינטרנט העיקרי שלכם במסגרת הפעילות השיווקית ברשת החברתית, כאשר ניהול דף פייסבוק מצריך העלאת פוסטים שוטפים וניהול מיטבי של הדף בכל הנוגע ליצירת מעורבות אל מול קהלי היעד הרלוונטיים לגביכם. ברוב המקרים, ניהול דף פייסבוק מצריך ידע מקצועי מקדים ותכנון מקדים המותאם לקמפיינים הממומנים המתוכננים על ידיכם בפייסבוק, ולכן, הדרך המומלצת ביותר לניהול דף עסקי בפייסבוק היא באמצעות סוכנות דיגיטל המעמידה לרשותכם צוות מקצועי של מומחי פייסבוק שחיים ונושמים את הרשת החברתית. שירותיה המקצועיים של כל סוכנות דיגיטל המתמחה בניהול דפי פייסבוק עסקיים כוללים בין היתר: 

  • הקמת דף עסקי בפייסבוק בהתאמה אישית לכל סוגי העסקים והשירותים המקצועיים 
  • ניהול שוטף של הדף העסקי על פי תכנית עבודה מסודרת הכוללת בתוכה יעדים קצרי טווח וארוכי טווח
  • עיצוב דיגיטלי לכל אמצעי הפרסום והשיווק בפייסבוק 
  • שירותי תוכן לכל פעילות שיווקיות בפייסבוק, לרבות, כתיבת תכנים לפוסטים השונים, קופירייטינג למודעות הממומנות בפייסבוק וכדומה
  • בקרה שוטפת אחר תוצאות הדף העסקי והיעדים המהווים חלק בלתי נפרד מהתכנית 
  • ניהול רוחבי של הפעילות המקוונת בפייסבוק תוך מעקב דינמי אחר הפעילות השיווקית של המתחרים הישירים
  • ניתוח ממצאי פעילות ותפעול התכנית על פי הממצאים הסטטיסטיים 

וזאת לצד שירותים מקצועיים נוספים המוצעים לכם על ידי סוכנות דיגיטל מובילה בתחום. 

מה הן אפשרויות הפרסום הממומנות שלכם בפייסבוק? 

בפייסבוק עומדת לרשותכם מערכת פרסום מובנית המאפשרת לכם לבחור את סוגי הקמפיינים הממומנים אותם אתם רוצים להריץ ברחבי הרשת החברתית. מערכת זו נחשבת לאחת מפלטפורמות הפרסום המתקדמות ביותר ברשת האינטרנט והיא מאפשרת לבעלי הידע וההיכרות עימה, ליהנות ממגוון רחב של כלי ניהול באמצעותם ניתן לטרגט (לפלח) את קהלי היעד הרלוונטיים לכם על פי מספר גדול יחסית של פרמטרים, לרבות, גיל, מגדר, אזור מגורים, תחומי עניין וכדומה. רמת הטרגוט הגבוהה של פייסבוק היא זו ההופכת את הפרסום הממומן בפייסבוק לאמצעי שיווקי רב עוצמה, כאשר לכם נותר לתכנן את הקמפיין ולהגדיר את המסרים השיווקים המשכנעים ביותר לקהל הלקוחות הרלוונטי. יחד עם זאת, חשוב לציין את העבודה שבפייסבוק עומדים לרשותכם מספר סוגים שונים של מודעות ממומנות, ולכן, בחירת סוג המודעה הממומנת חייב להיעשות בהתאם למטרת הפרסומית – שיווקית שלכם. 

ניהול דף פייסבוק – למי זה יכול להתאים? 

אחד מהיתרונות השיווקיים המובהקים של רשת הפייסבוק טמון בעובדה שהפעילות השיווקיות – פרסומית בה מותאמת באופן פרטני לכל סוגי העסקים והמיזמים העסקיים ללא קשר לגודלם או למחזור ההכנסות החודשיות שלהם. כפועל יומא מכך, ניהול דף פייסבוק באופן מקצועי ומתמשך היא פעולה שיווקית המיועדת לכל אחד ואחת מאנשי העסקים והיזמים שביניכם ולכלל נותני השירותים המקצועיים שביניכם. 

כיום, בניגוד לשנים הראשונות להיווסדה, פייסבוק נחשבת לפלטפורמה חברתית המיועדת בעיקר לאוכלוסיה בוגרת ובעלת אמצעים, ולכן, אם גם לכם יש מוצר או שירות המותאם לקהלי יעד מגיל 25 ואילך, פייסבוק היא בהחלט הפלטפורמה החברתית האידיאלית ביותר עבורכם בשלב זה.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך