ניהול מדיה חברתית – איך עושים את זה נכון?

ניהול מדיה חברתית - איך עושים את זה נכון?

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

המדיה החברתית (SOCIAL MEDIA) מהווה חלק בלתי נפרד מתחם השיווק הדיגיטלי, ולכן, הפעילות השיווקית בכל אחת מהפלטפורמות הקיימות בזירה החברתית ברשת, חשוב ומומלץ שתעשה על ידי אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בנושא במסגרת מה שמכונה ניהול מדיה חברתית.

מהו ניהול מדיה חברתית ולמי הוא מיועד?

ניהול מדיה חברתית הוא שירות ייעודי לצרכי ניהול של מהלכי הפרסום והשיווק הניתנים ליישום באמצעות הפלטפורמות השונות העומדות לרשותכם בזירה החברתית ברשת, לברות, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טיק טוק, יוטיוב ורשתות חברתיות נוספות המותאמות לצרכי הפעילות השיווקית של הלקוח/מפרסם. תחום ניהול זה מיועד לכל סוגי העסקים המעוניינים להגביר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם ברשת האינטרנט בכלל וברשתות החברתיות בפרט ולכל אילו מביניכם המעוניינים למנף את רעיונותיהם ו/או תדמיתם האישית באמצעות פעילות ממוקדת ומפולחת ברשתות החברתיות.

פעילות שיווקית ברשתות החברתיות ממה היא מורכבת?

ניהול מדיה חברתית הוא שירות מקצועי שמטרתו העיקרית היא לרכז עבורכם את כל הפעולות השיווקיות הנחוצות ללקוח/מפרסם במקום אחד, וכל זאת תוך התוויית אסטרטגיה מרכזית אחת המותאמת לצרכי הפעילות ברשתות החברתיות השונות. ברוב המקרים, האסטרטגיה לניהול מדיה חברתית, חייבת להיות מבוססת על עיקרי האסטרטגיה של השיווק הדיגיטלי ובכך יצור אינטראקציה בין הפעילות השיווקית ברשתות החברתיות לבין פעולות שיווק ופרסום נוספות המתקיימות על ידי הלקוח/מפרסם ברשת האינטרנט.

הפעילויות השיווקיות ברשתות החברתיות מתאפשרת בשני מסלולים שונים:

  1. תחזוקת עמודים/פרופילים עסקיים בכל אחת מהרשתות החברתיות הרלוונטיות לגביכם – דף/פרופיל עסקי הוא אמצעי הקשר העיקרי ביניכם לבין קהל הגולשים ברשת החברתית בה החלטתם לפעול, ולכן, אופן תחזוקתו של העמוד וסוג התכנים/פוסטים אותם אתם מעלים לעמוד חייב להיות מותאם לאסטרטגיה ממוקדת באמצעותה אתם פועלים.
  2. קידום ממומן ברשתות החברתיות – כיום, בכל רשת חברתית מובילה תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות לצרכי פרסום ממומן. ניתן לבצע קידום ממומן בפייסבוק, באנסטגרם ועוד…

בכל אחד מהמסלולים תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות לצרכי הגברת הנוכחות הדיגיטלית שלכם ברשת החברתית.

ניהול מדיה חברתית – כיצד?

ריכוז וניהול הפעילות השיווקית שלכם ברשתות החברתיות השונות, מומלץ שתעשה באמצעות מנהל מדיה חברתית (SOCIAL MANEGER) שהוא למעשה איש מקצוע העוסק ומתמחה בניהול ותחזוקה של פרופילים עסקיים וקמפיינים ממומנים ברשתות החברתית.

לצורך עבודתו, מנהל הסושיאל מבצע מספר פעולות מקדימות שמטרתן לקבוע את האסטרטגיה הנכונה ביותר עבורכם לצרכי פעילות שיווקיות ברשתות החברתיות, וביניהן: אפיון מקדים ופילוח ממוקד של קהל הלקוחות הרלוונטי לגביכם, אפיון סביבת התחרות בתחום העיסוק הרלוונטי לגביכם בזירה החברתית ברשת ותכנון התקציב הנדרש לכם לצורך הגברת הנוכחות ברשתות החברתיות לאורך זמן. לאחר מכן, מנהל הסושיאל בונה עבורכם תכנית עבודה תקופתית לצרכי תפעול ותחזוקה של כל הרשתות החברתיות הרלוונטיות לגביכם, וזאת על סמך ממצאי האפיון בשלב המקדים.

חשוב לציין שניהול יעיל ונכון של תחום ה-SOCIAL MEDIA, יאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בכל הנוגע לתחום מיתוג דיגיטלי ושיווקו, כאשר הגברת הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות תורמת באופן ישיר להגברת הטארפיק לאתר הבית ולקידומו גם במנועי החיפוש. מעבר לכך, ישנם תחומי עיסוק מסוימים שהפעילות ברשתות החברתיות מהווה את אמצעי השיווק הדיגיטלי היחיד העומד לרשותם, וזאת לנוכח מגבלות תקציב, ולכן, מיטוב הפעילות וניהולה על הצד המקצועי ביותר הוא הכרחי.

מעקב אחר ביצועי הפעילות השיווקית ברשתות החברתיות – כיצד?

דינמיות ועקביות הם שם המשחק כאשר מדובר בפעילות שיווקית ברשתות החברתיות, ולכן, המעקב אחר ביצועי הפעילות הוא דבר הכרחי לכל אחד ואחת מביניכם הפועל ברמה השיווקית ברשתות החברתיות השונות. ניהול מדיה חברתית באמצעות מנהל סושיאל בעל ניסיון מעשי וביצועי בתחום, יאפשר לכם לבחון כל פעילות שיווקית על סמך נתונים סטטיסטיים אותם ניתן להנפיק באמצעות מערכות סטטיסטיות שונות ובאמצעות מערכות הפרסום המובנות המוצעות לכם לצרכי ניהול תחום הרשתות החברתיות. באופן זה, ניתן לעקוב אחר הביצועים ולפעול לשיפור תוצאות הפעילות בכל רגע נתון. מעקב דינמי אחר תוצאות הפעילות, יאפשר לכם לתכנן באופן מדויק ונכון יותר את הפעילויות ולבחון תוך כדי תנועה מה עובד יותר ומה פחות עובד עבורכם. לצורך כך, חשוב ומומלץ לשכור את שירותיו של מנהל סושיאל שיודע לספק לכם תכנית עבודה תקופתית ברשתות החברתיות המבוססת על נתונים סטטיסטיים בנוגע לתוצאות הפעילות בכל רגע נתון.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך