ניהול עמוד פייסבוק – הכי טוב לעסק שלך!

ניהול עמוד פייסבוק

אין היום עסק שלא מתפעל עמוד פייסבוק. אולי יותר נכון לומר אין עסק שאין לו עמוד, אבל לא כולם מתפעלים את הדפים העסקיים שלהם, או מתפעלים אותם ברמה שתורמת באמת משהו  לעסק שלהם. ניהול עמוד פייסבוק דורש ראש שיווקי ורעיונאי ומאמר זה יכלול כמה דוגמאות איך אפשר לקחת מוצר ולעשות אתו משהו אפקטיבי שיגרום לא רק לקבלת הרבה לייקים אלא גם לאינטראקציה עם הגולשים.

בדרך כלל מה שרואים בעמודי פייסבוק, זו פשטות וחוסר ברעיונות אשר גורם להרבה גולשים פשוט לעבור הלאה או מקסימום לעשות לייק לדף. אבל אם תחשבו על קמפיין מסוים, תתנו לו שם, תביאו רעיון טוב, זה לחלוטין עשוי לשנות את המעמד של הדף שלכם. את מספר הכניסות, את תגובות הגולשים ואף להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם. הפוסטים בעמוד הפייסבוק שלכם צריכים להיות בדיוק כמו שמעלים קמפיין בשילוט חוצות. יש מעורבות של ארט דיירקטור, של קופירייטר ודרישות של הלקוח. הבנה של המוצר, ורק אחר כך מגבשים את הקונספט הרעיוני שאנחנו רואים על שילוט החוצות. 

זה חייב להיות מקצועי !

עכשיו תארו לעצמכם שאיש לא מתייחס לזה ברצינות הראויה. שמי שמנהל את דף הפייסבוק זה אדם שאין לו שום רעיון והוא מקסימום יכול להכניס תמונה ופוסט, זה נקרא ניהול עמוד פייסבוק? זה שעמום. האם הוא הולך ליצרו באזז או שכולם יחלפו מעל הפוסט שלו וירימו גבה כמו שעושים כאשר נתקלים במשהו לא מובן. כי הפייסבוק היא זירת פרסום לכל דבר ועניין וכדאי שהיא תישאר כזו ולכן כדאי שתשקיעו בדפי הפייסבוק שלכם ושינהלו אותם מומחים שיודעים דבר או שניים על שיווק ופרסום.

וכדי להבין בפרסום לא מספיק לרצות לעשות פרסום אלא להבין איך מתנהלת הצרכנות ברשת. מדוע אנשים יתעניינו בפוסט שלכם ומה יגרום לכם להפוך ללקוחות של חברת הגינון שלכם והנה הגענו לנושא איך אפשר להפוךרעיון לפוסט שיקבל באזזז…

עמוד פייסבוק של חברת גינון

עמודי פייסבוק של חברת גינון נראים בדרך כלל אותו דבר. מפרסמים צילום של גינה חדשה, יופי של פרחים. ערוגות, שיחים. הכל נהדר. למה זה עלול לגרום לגולשים? להגיד איזה יופי של גינה, לעשות לייק ולעבור הלאה. זה לא יגרום לשום גולש, וגם לא למי שצריך עכשיו גנן להתקשר עם חברת הגינון הזו, אלא אם כן היא תדע כיצד ליצור אינטראקציה עם הגולשים. 

והאינטראקציה הזו אמורה לא לשרת את החברה אלא את הגולשים ולכן אם לדוגמה בדף פייסבוק של החברה תהיה טריוויה על שמות של צמחים או על שמות של מזיקים, סביר להניח שיהיו יותר גולשים שיתייחסו לפוסט מאשר לתמונה דוממת של גינה. קוראים לזה הנעה לפעולה. וככל שההנעה לפעולה היא יותר מעניינת ואטרקטיבית, כך היא תגרום לגולשים להרים את הכפפה.

וכמובן שאם חברה עושה טריוויה, היא גם צריכה להבטיח פרס. ומי לא היה רוצה לקבל ביקור חינם וייעוץ על מצב הגינה שלו. ובואו נתערב שהלקוח הזה ישכור את שירותי החברה הזו. כי זה מה שנקרא שיווק חכם. ככה צריך לעשות ניהול עמוד פייסבוק מצליח. 

קריאטיביות ומקוריות יפריחו לכם את הדף

ניהול דף פייסבוק דורש מחשבה ורעיונות. זה פרסום החוצות שלכם ברשת. מה שאתם מפרסמים זה מה שחושבים עליכם. ככל שתהיו יותר קריאטיביים ויצירתיים, ככה היחס של הגולשים אליכם יהיה יותר אוהד. ככל שתבנו קהילת אוהדים סביבכם, כך תוכלו למכור את השירותים שלכם בקלי קלות

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך