ניהול עמוד פייסבוק כמו שצריך

ניהול עמוד פייסבוק

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

כולנו מכירים את פייסבוק, ומשתמשים בה כדי להתעדכן על האנשים בחיינו, קרובים ורחוקים. במקור, פייסבוק היא באמת רשת חברתית שמחברת בין אנשים באינטרנט. אך מאז 2006, כשנפתחה לכלל הציבור היא הפכה לרשת עוצמתית שמחברת לא רק בין אנשים, אלא בין אנשים למידע, חדשות, אירועים. פייסבוק היא כלי משמעותי במיוחד ברשותו של עסק. אם לעסק שלכם אין עדיין עמוד פייסבוק, או, יותר הגיוני שיש לכם עמוד, אך הוא עומד שומם, כדאי שתמשיכו לקרוא. 

עמוד פייסבוק, במיוחד זה של עסק, הוא כרטיס ביקור יעיל ובעל פוטנציאל ענק. ניהול עמוד פייסבוק בצורה הנכונה יכול להשפיע משמעותית על ההצלחה של העסק שלכם. בראש ובראשונה, חשוב לתחזק את העמוד בצורה קבועה, מתמשכת ואפקטיבית על מנת לשמור על קהל קיים, וגם למשוך קהל חדש. כדאי לבצע מחקר מקדים על קהל היעד שלכם, ולגבש בהתאם אסטרטגיית פעולה. למשל, אם העמוד שלכם פונה לקהל נשים בהריון או אימהות צעירות, נסו לחפש עמודים שפונים לקהל דומה, וללמוד מאלו שיש להם הכי הרבה לייקים, תגובות ושיתופים.

מהו עמוד פייסבוק לא מוצלח?

ניהול עמוד פייסבוק לא מוצלח נראה כך: פעם בחודש, אפילו פעם בשבוע, עולה פוסט אוטומטי. הפוסט מכיל טקסט בלבד, המשפטים דלים, משעממים, חסרי ערך. בעמוד אין ביקורות, אין תגובות של לקוחות מרוצים, והלייקים המעטים שיש הם מהמשפחה שלכם. חשוב לזכור כי עמוד פייסבוק הוא כמו פרסומת שמשתנה כל הזמן, ולכן התוכן שבו צריך להיות דינאמי, מעניין ואינטראקטיבי. התוכן בעמוד צריך להפעיל את הגולשים, ובמיוחד את אלו שרק נכנסו לבדוק איזה מין עסק יש לכם. 

עמוד לא מוצלח גם לא יספר על העסק שלכם דבר, ומלבד תמונת פרופיל וקישור לאתר שלכם או לחנות שלכם, לא יספק אף אינפורמציה ללקוח המזדמן. עמוד פייסבוק מוצלח יכיל את כל המידע הדרוש ללקוח כדי להחליט האם העסק שלכם מתאים לו. נניח שיש לכם חנות לבגדי הריון, הגולשת המזדמנת אמורה לגלות עליכם דבר חדש, מעבר לשעות הפעילות, ולקבל ערך מוסף מהתוכן שלכם. דרך טובה להפעיל גולשים היא לייצר סקרים ואפילו לשאול שאלות. הגולשים יגיבו וכך הדף שלכם יופיע לחברים שלהם בעמוד הראשי, ותהיה חשיפה מוגברת. 

יצירתיות היא שם המשחק

האינטרס שלכם כשאתם מנהלים עמוד פייסבוק, הוא ליצור חשיפה. פוסטים יצירתיים יגדילו את מספר הכניסות לעמוד שלכם בוודאות. פוסטים יצירתיים הם כאלו שיוצרים עניין אצל הקוראים והם בתגובה משתפים את הפוסט ומגיבים לו. פוסטים מוצלחים הם כאלו שיוצרים דיון, כך שהגולשים מגיבים ואף פותחים בשיחה ביניהם, כך שנוצרת אינטראקציה חיובית עם העמוד שלכם. 

עניין חשוב ברשתות החברתיות הוא הגלילה. רובנו נכנסים לאפליקציית הפייסבוק מהטלפון וגוללים בין הפוסטים שבעמוד הראשי שלנו. לכן בעת ניהול עמוד פייסבוק כדאי להשתמש בתוכן גרפי, ויזואלי, שמגרה את העין ומושך תשומת לב. אם לא תתבלטו בין אלפי דפי הפייסבוק העסקיים האחרים, לא תצליחו לייצר חשיפה ואינטראקציה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. 

אל תוותרו על מקצוענות

על מנת שדף הפייסבוק שלכם ישלב בין כל המרכיבים הללו: העלאות רציפות, מעניינות, מושכות תשומת לב, יצירתיות, ויזואליות ומגרות את העין, אך עם כל זאת הוא יישאר דף ענייני וייצוגי לעסק שלכם, שמשרת את מטרתו להעצים את העסק, כדאי שתעזרו במומחים שמקצועם הוא ניהול עמוד פייסבוק. מומחים כאלו שוחים בעולם הפרסום השיווק והתוכן ולכן יהיו להם הכלים להשקיע בדף הפייסבוק שלכם את מיטב המשאבים והיכולות.

קראו גם על: פרסום ממומן בפייסבוק

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך