ניהול עמוד פייסבוק- מה חשוב?

ניהול עמוד פייסבוק

נכון לעכשיו יש לפייסבוק שלוש אפליקציות אשר מסייעות בניהול עמוד פייסבוק עסקי. האפליקציה הרגילה אותה יש להוריד ראשונה, מובילה לשליטה על הפרופיל העסקי, על הקבוצות שהעמוד מנהל ועוד. באמצעותה תוכל לקבל התראות על הודעות בעמוד ובפרופיל האישי שקשור לעמוד הזה. אם אין לך עמוד מאוד גדול. תוכל לעקוב אחר מה שקורה במהירות הרצויה, להגיב לפוסטים רלבנטיים כאשר הם מופיעים ולשתף את חברי העמוד העסקי באמצעות הפרופיל כדי למנף את הקשרים החברתיים שגם יסייעו בצורה עקיפה או ישירה לעמוד העסקי.

יש הבוחרים לעלות עמוד עסקי בלי שום קשר לעמוד העסקי אבל האמת היא שאין כמו חברים טובים שיספרו מפה לאוזן על המוצר או השירות שאתה משווק וישמחו לשתף בזה גם אחרים. הרי גם בשביל זה יש חברים. 

ניהול עמוד פייסבוק צריך להיעשות באופן מקצועי מאוד. 

מה זה אפליקציית מסרים בעמוד העסקי בפייסבוק?

אפליקציית המסרים היא אמצעי מחבר בין העמוד שלך לפניות אל העמוד. זו אפליקציה חשובה מכמה טעמים. על הפניות שמגיעות דרך העמוד העסקי צריך לענות באופן מידי ולפעמים גם סוגרים ככה עסקה. הדבר השני הוא שפייסבוק מעניקה ציון טוב גם על תגובות מהירות. זה גם מה שצריך לעשות בעמוד כזה אם רוצים להפוך אותו לאינטראקטיבי. 

עמוד שמגיבים בו מהר עושה רושם של עמוד פעיל ומעודכן. זהו אחד הפרמטרים החשובים לגוגל וצריכים להיות חשובים לכל מי שיש לו עמוד עסקי.

תוכלו גם לצפות במדדים של תגובות ונתוני צפייה על הפוסטים שלכם ואפשר ישירות אמצעות האפליקציה הזאת גם לפרסם פוסטים. 

מה זה INSIGHTS ?

זהו כלי חשוב בתהליך של ניהול עמוד פייסבוק אשר מעניק מדדים של תוצאות ותגובות לגבי כל פוסט ותמונה. מומלץ להיכנס אליו באופן עקבי ולעקוב אחרי התוצאות, לשפר מה שדורש שיפור ולבחון את הביצועים של העמוד . 

המידע הזה חשוב כדי להתנהל נכון ולהוביל את העמוד להצלחה. מומלץ לפלח את הנתונים, להבין מהו התזמון הנכון של פרסום פוסטים שונים, מתי כדאי לפרסם איזה פוסט ואיזה מהם זכו להכי הרבה התייחסות. 

אם תסתקרן לגבי המתחרים שלך, יש אפשרות להוסיף גם את העמודים שלהם ל- INSIGHTS ואז תוכל לעשות “ריגול תעשייתי” אחריהם, לראות מה הם מפרסמים ומתי, ללמוד ממה שהם עושים או לגלות שאתה עושה את זה יותר טוב מהר.

סרטונים בעמוד העסקי זה השוס

יש משקל רב לפוסטים אבל לא פחות לסרטונים. הם מביאים יותר תנועה והם אמצעי חזק מאוד לחזק מותג, ליצור אינטראקציה עם הגולשים ולגרום להם לפעול. חשוב מאוד להוסיף כתוביות לסרטונים, כך שגם כאשר אי אפשר לצפות בהם עם מוזיקה אפשר יהיה להבין במה מדובר. הסרטון עצמו חייב להיות איכותי ולפייסבוק יש כלי מצוין ליצירת סרטונים מתמונות. כלי מאוד פשוט שעובד מעולה. 

יצירת קבוצה בתוך העמוד העסקי היא עוד המלצה שלנו. קבוצה בעלת עניין שמעוררת ויוצרת דיון סביב המוצר או השירות שלכם. זה גם עושה לכם יחסי ציבור, זה גם חושף אתכם נכון וזה גם מוכר יותר טוב. 

לסיכום ניהול עמוד פייסבוק דורש השקעה רבה, לא רק העלאה של פוסטים ותמונות אלא ממש לבנות קונספט סביב הפרסום כדי ליצור עניין עבור הגולשים שעוברים דרך העמוד. ככל שהוא יהיה יותר אטרקטיבי ככה הוא יצליח מאוד ולכן עסקים רבים בוחרים בשירות של סוכנות דיגיטל לניהול עמוד הפייסבוק.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך