כיצד תבטיחו לעצמכם שירות מקצועי של סוכנות דיגיטל

סוכנות דיגיטל

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

העלייה המתמדת בפעילות השיווקית בדיגיטל במהלך השנים האחרונות, הובילה להקמתן של לא מעט סוכנויות פרסום בתחום השיווק הדיגיטלי, כאשר ההיצע ההולך וגדל בתחום מחייב אתכם לבחון היטב את זהותה של סוכנות הדיגיטל אשר תלווה את פעילותכם ברשת. בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים חשובים ומעשיים לבחירת סוכנות דיגיטל.

מה חשוב לדעת על שירותיה של סוכנות פרסום בדיגיטל?

סוכנות פרסום העוסקת ומתמחה בתחום השיווק הדיגיטלי, מאפשרת ללקוחותיה ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים לצורך קיומן של פעולות שיווקיות ברחבי הרשת, החל מקידום ממומן בגוגל ובפייסבוק, דרך תחזוקת עמודים עסקיים ברשתות החברתיות ועד ניהול קמפיינים ומהלכי שיווק כאלו ואחרים ברשת. שירותים אלו מיושמים על מומחי שיווק דיגיטלי בתחום, לרבות מומחי PPC (קידום ממומן), מומחי SOCIAL MEDIA ומומחי תוכן ואנשי קריאייטיב. מעטפת השירותים המוצעת כיום על ידי סוכנות דיגיטל מובילה בתחומה, כוללת בתוכה את כל שירותי הקצה הנחוצים ללקוח, החל מתכנון אסטרטגי של הפעילות השיווקית, דרך תכנון תקציבי לנושא ועד ליישום הפעילות בפועל באמצעות תכנים שיווקיים.

כיצד לבחור סוכנות פרסום בדיגיטל?

ההיצע ההולך וגדל של נותני שירות בתחום השיווק הדיגיטלי מחייב אתכם בראש ובראשונה לבחון את כישוריה של סוכנות דיגיטל כזו או אחרת בהתאם להיקף הניסיון המקצועי העומד לרשותה ובהתאם להיקף השירותים המוצעים על ידה. חשוב לציין שלא כל נותן שירות בתחום השיווק הדיגיטלי הינו בעל התמחות מקצועית בכל ענפי השיווק הקשורים לתחום וזאת לנוכח העובדה שההתעסקות בתחום ספציפי כזה או אחר (רשתות חברתיות, קידום ממומן וכדומה), מחייב היכרות מעמיקה עם התחום על מנת להוביל מהלכי שיווק משמעותיים. לפיכך, חשוב לבחור סוכנות דיגיטלי על פי הפרמטרים המקצועיים הבאים:

  • ניסיון מקצועי והיקף הפעילות בתחום השיווק הדיגיטלי
  • היכרות מעמיקה עם כל פלטפורמות השיווק הדיגיטלי – גוגל, רשתות חברתית, תוכן שיווקי, ניהול קמפיינים וכדומה
  • היקף השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי הסוכנות, לרבות, שירותי מחקר, שירותי תוכן, שירותי עיצוב, שירותי ניהול רשתות חברתיות וכדומה

כמו כן, חשוב להתייחס לאופן בו הסוכנות מנהלת תיקי לקוחות ופועלת אל מול לקוחותיה על מנת למקסם את הצלחתם ברשת בכל רגע נתון.  לצורך כך, אנו ממליצים לכם לא להסס וליזום פניה ישירה ללקוחות הסוכנות בעבר ובהווה וזאת על מנת לקהל מהם חוות דעת בכל הנוגע לשביעות רצונם מהאיכויות המקצועיות של הסוכנות והשירות האישי אותו הם קיבלו כלקוחות.

עריכת הסכם התקשרות אל מול סוכנות הדיגיטל

לאחר שבחרתם את זהותה של הסוכנות אשר תלווה אתכם לאורך פרק זמן כזה או אחר בתחום השיווק הדיגיטלי, קיימת חשיבות רבה לעריכתו של הסכם התקשרות אל מול הסוכנות. הסכם זה נועד לצרכי פירוט מורחב של כל הפעולות והשירותים עליהם אמונה הסוכנות ולצורך קביעת סדרי עבודה והתנהלות בין הצדדים. במקביל לעריכת ההסכם, אנו ממליצים לכם לחייב את הסוכנות בהצגתה של תכנית עבודה סדורה בה יפורטו כל המהלכים השיווקיים המתוכננים על ידה. בשלב זה, מומלץ להעניק לאנשי המקצוע את כל הקרדיט המקצועי ולאפשר להם ליזום, לתכנן ולהוציא לפועל מגוון רחב של פעולות שיווקיות המותאמות עבורכם.

אופן ההתנהלות אל מול סוכנות דיגיטל

סוכנות דיגיטל מקצועית ומנוסה בתחומה, מקפידה על ניהול מיטבי של קשרי העבודה אל מול לקוחותיה. ברוב המקרים, ממונה מנהל פרויקט מטעם הסוכנות לכל אחד מלקוחותיה, כאשר תפקידו של מנהל הפרויקט הוא לנהל את כל העבודה השוטפת אל מול הלקוח ולנתב את דרכו בין נציגי הסוכנות שכל אחד מהם אחראי על תחום התמחות כזה או אחר בעולמות השיווק הדיגיטלי ( קידום ממומן בגוגל ופיסבוק, רשתות חברתיות וכדומה ).

התנהלות נכונה אל מול סוכנות השיווק הדיגיטלי היא פועל יוצא של שני הצדדים, לקוח מצד אחד ונציגי הסוכנות מצד שני, כאשר למעורבותו של הלקוח משקל לא מבוטל בהצלחתם של המהלכים השיווקיים. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים גם לכם כלקוחות הסוכנות למנות איש קשר מטעמכם שתקפידו יהיה לרכז עבורכם את כל ההתנהלות השוטפת אל מול הסוכנות. באופן זה, תוכלו לעקוב מקרוב אחר המהלכים השיווקים ולהעניק לצוות הסוכנות את כל הכלים הנדרשים להצלחתם שהיא בסופו של דבר הצלחתכם…

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך