סטורי באינסטגרם מה זה?

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם כבר נמצא אתנו זמן רב. הוא למעשה סוג של חיקוי בפייסבוק לאפליקציה סנאפצ’ט. זו משמשת בארץ רבות את בני הנוער. סטורי באינסטגרם או בפשטות הסיפור, אמור לחשוף את מה שקורה בחיינו. זה מתאים כמובן גם לאנשים פרטיים, וזה מתאים לעסקים. זה בהחלט עשוי לדבר ללקוחות חדשים, כאשר הם פוגשים צד אחר של בעלי מקצוע, רואי חשבון, עורכי דין ועוד. 

הסטוריז נמחקים אחרי 24 שעות. הם יכולים להיות תמונה או וידיאו והם צריכים להתאים לדפדפן של סמארטפון. הצילומים או הווידיאו צריכים להיות מקצועיים וטובים כי זה כל העניין. 

מי שיכול לעקוב אחרי סיפורים של אנשים באינסטגרם, הם מי שעוקב אחר חשבונות. כדי לראות את הסיפורים, יש להקיש על האייקון בתחתית האפליקציה, אז מופיעים בחלק העליון שורה של עיגולים, כל עיגול הוא סיפור של מישהו. סדר ההופעה שלהם הוא כרונולוגי. הסיפור שלכם תמיד תופיע ראשונה, אם לא העליתם סיפור, תמונת הפרופיל שלכם תופיע שם.

מה הסיפור שלכם?

מעל כחצי מיליון בעלי חשבונות באינסטגרם עושים סטורי באינסטגרם ויש העושים סטורי ממומן באינסטגרם. הם עושים זאת כדי להגביר את המכירות שלהם ולקבל יותר לקוחות. העובדה שיש בפלטפורמה הזו כמויות תנועה עצומות, היא זו שגרמה לכך שהיא הפכה לאחת מהרשתות החברתיות הכי בולטות ופופולאריות ברשת. יש בה מעל 600 מיליון משתמשים פעילים, 400 מיליון מהם משתמשים בה מדי יום.

סטורי ממומן מתאים לכל בעל עסק, נותן שירות או חנות. אנו רואים כי משתמשים באינסטגרם גם שחקנים ואמנים שונים המעוניינים לפרסם את המופעים שלהם. 

הבולטים במיוחד הם המותגים הגדולים אבל לא רק. מדובר בפלטפורמה הכי מוצלחת עם הוכחות למותגים אבל גם לעסקים אחרים, וכולם מנצלים זאת. 

מכיוון בפייסבוק רכשה את אפליקציית אינסטגרם, הפרסום נעשה דרך מערכת הפרסום של הפייסבוק.  מכיוון שרובנו כבר מכירים איך מתנהל הפייסבוק, סביר להניח שנוכל גם להתחיל להתמצא באינסטגרם. תוכלו גם להגדיר שהסטורי שלכם יופיע גם באינסטגרם וגם בפייסבוק.

אולי קהל היעד שלכם נמצא באינסטגרם?

יש בארץ 1.6 מיליון משתמשים לאינסטגרם. היא הפכה לאפליקציה פופולרית מאוד בארץ וגם בעולם. עסקים קטנים וגם גדולים גילו את הפוטנציאל שהאינסטגרם מציעה לחשיפה ולפרסום והם יוצרים סטורי לאינסטגרם ומנצלים את הפלטפורמה לטובת העסק שלהם.

מדובר בעצם ברשת חברתית לשיתוף תמונות שנקנתה ע”י פייסבוק, כוח פרסום אדיר בעיקר אם אפשר להעלות לשתי הרשתות את אותו סטורי יחד. אפקטיביות הפרסום באינסטגרם מוכח. שליש מהפוסטים הנצפים ביותר הם של עסקים. 60% מהעוקבים נחשפו למוצרים חדשים באינסטגרם, כאשר 75% עושים פעולה מסוימת בגלל החשיפה. 

זהו פרסום שרלבנטי לכל סוגי העסקים הקטנים והגדולים. הוא מתאים לשיתוף של חוויות אינטרנטיות וגם לצורך החדרת מותגים חדשים. הוא עושה חשיפה אדירה להמון קהלי יעד. הקהלים הללו באינסטגרם הם בני 18-34. הגיל הממוצע שלהם הוא 29, ובאינסטגרם יש יותר נשים מאשר גברים.

איך תהפכו לוויראליים באינסטגרם?

פה אתם צריכים להפגין כישרון ואם אין לכם, אז שכרו אנשי מקצוע. אם אתם עושים סטורי ממומן באינסטגרם, הוא יכול להפוך לסיפור הצלחה עם היד הנכונה על המצלמה או על הוידיאו. אתם יכולים לתזמן את הפרסומת שלכם לשעות ולימים מסוימים, לקבוע מהי שיטת האופטימיזציה לקמפיין, מהו המחיר לקליק ומהי שיטת התשלום. הפרסומת שלכם צריכה להיות מאוד בולטת ומשכנעת. צרו תוכן ייחודי שיוצר עניין, פרסומות הגורמות לנחשפים להיות מעורבים בהן. אנשים אוהבים לעקוב אחרי דברים שמעוררים בהם השראה. 

נוכחות באינסטגרם העסקי שלהם, חייבת להיות מאוד מקצועית ומאוד תועלתית וכובשת יעדים עבורכם. עם מטרה והדרך הברורה להשיג אותה.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן