עיצוב דף פייסבוק – להתאים את העיצוב למסר

עיצוב דף פייסבוק

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

דף פייסבוק עסקי משמש היום מנוף להרבה מאוד מטרות כמו: הקמת מועדון לקוחות, מועדון מעריצים, שימור לקוחות, גיוס לקוחות חדשים, השקת מוצרים, חשיפת קמפיינים ועוד. כדי לעצב דף פייסבוק מקצועי, חשוב מאוד להתחשב בכמה גורמים ולעשות את זה בצורה נכונה. מומחה של סוכנות דיגיטל מסביר במאמר זה, מהם הדברים החשובים שיש לשים לב אליהם בתהליך עיצוב דף פייסבוק. עיצוב דף פייסבוק באופן נכון יכול להזניק את החשיפה שלכם ולהביא לתוצאות מרשימות.

עיצוב דף פייסבוק: תמונת פרופיל, איזה ולמה?

אם אתם מתכננים לפרסם במסגרת עיצוב דף פייסבוק, תמונת פרופיל בתוך המשבצת הקטנה, אל תשכחו שיש גולשים שלוחצים על התמונה הזו, ואם היא לא תהיה בגודל הראוי יהיה סביבה ריבוע שחור, וזה ממש לא נחמד. תמונה קטנה עלולה לעשות פיקסליזציה ללוגו. היא אומנם יכולה להיות ברורה, אבל רק אם היא תהיה בגודל הנכון המומלץ שהוא 600/600. בגודל הזה גם תמונה קטנה וגם תמונה גדולה נראות מצוין. בדרך כלל בתמונת הפרופיל של דף עסקי, נוהגים לשים את הלוגו ולכן חשוב שהיא תהיה ברזולוציה הנכונה. אם מדובר על דף פרטי של איש מקצוע, חשוב מאוד לשלב תמונה מקצועית ולא כזו שצילמתם עם האייפון בחתונה של הילה…. זה לא פרופיל אישי, זה כרטיס הביקור שלכם ולכן היא צריכה להיות ייצוגית ובאיכות טובה.

עיצוב דף פייסבוק: מה ללבוש?

כולם נהיו צלמים היום וזו הסכנה הכי גדולה, להשתמש בתמונה חובבנית במסגרת עיצוב דף פייסבוק כדי להציג את הפרופיל שלכם בדף עסקי זה ממש לא מקצועי. חשוב מאוד שהתמונה תהיה מכובדת וצריך גם לחשוב עם מה להצטלם. חולצות טי שרט, משקפי שמש (שלא רואים את העיניים שלכם בעדן) ותמונה שלכם בים, היא בטוח לא התמונה שאתם רוצים לשים בדף הפרופיל של הקליניקה הפסיכולוגית שלכם (אבל אם אתם בית ספר לגלישה למשל אז כן). אם אתם מוכרים משהו. עשו את זה מקצועי ומכובד. מומלץ לצבוע את העמוד לפי פעילויות שונות, ושתמונת הקאבר תתאים מבחינת השפה העיצובית עם מודעות הפרסום והטאבים. השינויים לפי הפעילות, עשויים לגרום לגולש להבין מהר מה קורה כרגע, מה הפעילות העכשווית וגם להכניס אותו לאווירה מסוימת, לצורך הזדהות, הנעה לפעולה ועוד. כך עושים עיצוב דף פיסבוק – מקצועי ומשדר את תחום העסק.

עיצוב דף פייסבוק: חשיבות של תמונת פרופיל ותמונת קאבר

עיצוב דף פייסבוק כולל תמונת פרופיל וגם תמונת קאבר. צריך להיות תואם מבחינת עיצוב ושפה למסר שרוצים להעביר ולתמונה יש חלק גדול בזה. תמונת הפרופיל תופסת מקום מתמונת הקאבר, ולכן שתיהן צריכות להתאים זה לזו מבחינה עיצובית. דבר נוסף חשוב הוא לא לתת לתמונת הפרופיל, להשתלט על תמונת הקאבר שחלילה לא תסתיר מידע בעל ערך מהגולשים. התוכן החשוב צריך להיות במרכז תמונת הקאבר, כך שלא ניתן יהיה להתחמק ממנו, והוא צריך להעביר במשפט קצר אחד את התורה שלכם כולה – כך עושים עיצוב דף פייסבוק. דבר נוסף הוא שתמונת הקאבר צריכה להיראות יפה, גם כאשר היא נשמרת באלבום ולא רק כתמונה מרכזית בדף שלכם.

עיצוב דף פייסבוק: תמונת קאבר שמניעה לפעולה

מומלץ שתמונת הקאבר שלכם, תניע את הגולשים לפעולה. היא יכולה להזמין אותם לבצע פעולה באתר שלכם או בדף נחיתה. היא יכולה לבשר על השקה של מוצרים, פתיחת מועדון לקוחות, קמפיין פרסומי חדש ואף לגרום להם להשאיר פרטים בדרך של יצירת אינטראקציה דרך הגרלה, הבעת דעה, דיון ועוד. כאשר מדברים על עיצוב דף פייסבוק זו דרך מצוינת להיחרט בזיכרון, שכן גם אם גולשים הגיעו אליכם בטעות, הם יוכלו למצוא עניין ואף להפוך לחברים בדף, אם הוא מניע לפעולה שמעניינת אותם. כפתור ההנעה לפעולה, נמצא תמיד בתחתית הקאבר ורצוי להפנות את הגולשים אליו עם חץ, באמצעות משפט ועוד.

עיצוב דף פייסבוק: סוגי פוסטים שונים

עיצוב דף פייסבוק צריך לקחת בחשבון את נראות הפוסטים, המודעות או התמונות כאשר לכל קטגוריה כזאת יש את הרזולוציה והמטרה שלה. חשוב לשמור על הגדלים הנכונים, לשים לב שגודל התמונה נכון ואין מתיחות או כיווצים, כך שהיא באמת תרשים את הגולשים. כיוון שפייסבוק משנה כל פעם את מידות התמונות, סוכנות דיגיטל שעוסקת בזה תוכל להסביר לכם מהן המידות הנכונות. בנוסף, חשוב לבחור את המודעה הנכונה של כל קמפיין. לחיצה עליה תוביל את הגולשים לאתר שלכם או שתקבלו מהם לייק. בנוף המודעות היום השינוי הכי מרענן, אלה הן מודעות וידיאו המאפשרת צביעת קהלים. אתם יכולים לאסוף את כל מי שצבע בווידיאו ולעשות טירגוט. חשוב לדעת שהמוח האנושי מעבד תמונות הרבה יותר מהר מאשר טקסטים. הוכח כבר כי תמונות מייצרות יותר לייקים ושיתופים, בעיקר תמונות של אנשים.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך