פייסבוק עסקי- כי כולם ברשת החברתית!

פייסבוק עסקי

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

פתיחת פייסבוק עסקי מחייבת הבנה של הצרכים שלנו, לפני שאנחנו פותחים דף כזה. הנה חלק מהשאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם, לפני שאתם פותחים פייסבוק עסקי.

  • האם אתם מעוניינים בהגדלת קהלי היעד שלנו וקשה להגיע אליהם. ידוע הוא כי באמצעות פרסום בדף העסקי, אפשר לפלח ולהגיע לקהלים מטורגטים למדי.
  • האם אנחנו רק רוצים שיעשו לנו לייק לדף ויכירו אותנו. חשיפה ברשת לא פחות חשובה מקמפיין, לכן אם זו המטרה שלכם ברור למה אתם צריכים פייסבוק עסקי.
  • האם אתם עושים משהו כדי לשמר את הלקוחות שלכם? פנייה דרך הדף העסקי בהחלט יכולה להדק את הקשרים ביניכם.
  • האם אתם רוצים לייצר נאמנות ושיח ידידותי ושונה עם הלקוחות שלכם, ולא רק למכור להם, אלא להיות חברים שלהם?
  • האם פתיחת פייסבוק עסקי שלכם, היא משום שכולם פותחים, או שיש לכם מטרה מיוחדת משלכם.
  • האם אתם רוצים להפיץ מסרים איכותיים בעמוד פייסבוק שלכם?
  • האם אתם רוצים לייצר באזז אורגני?
  • האם אתם רוצים להקים מועדון לקוחות על בסיס הדף העסקי בפייסבוק?
  • האם יש לכם עניין לקיים מבצעי מכירות והנחות בדף?
  • האם המטרה של הדף העסקי שלכם היא לקיים שיח עם הלקוחות והמתעניינים?

בכל מקרה אנחנו ממליצים לעשות את זה דרך סוכנות דיגיטל מובילה.

מה הכי חשוב בניהול פייסבוק עסקי?

פייסבוק עסקי הוא עמוד שיכול לצבור כוח, במידה ומנהלים אותו נכון, מתוך הבנת הרשת החברתית. הרשת הזו, מבוססת על מצב רוח מסוים ולכן גם את דף פייסבוק עסקי שלכם, צריך לנהל כמו עוד אחד מהחבר’ה, אם אתם לא רוצים להרגיש דחויים. מה זה בעצם אומר? זה אומר שכאשר אתם מקימים דף פייסבוק עסקי, אתם צריכים להיות פחות פרסומאים ויותר אורגניים כדי להיות ויראליים. זה אומר שהבחירה של התכנים, הפוסטים והתמונות צריכים להיות ברוח ובאופי הרשת הזו שהיא למעשה מסתחבקת, מכניסה את הגולשים לחיים של כל אחד ולכן גם הדף שלכם, צריך מה שנקרא לחבק את הגולשים ואם אפשר גם לחלק להם תשורות חינם כדי שהם יהיו חברים שלכם. לייק בדף עסקי לא משיגים כל כך בקלות, כי יש עוד המון דפים עסקיים והמטרה שלשמה אנשים נכנסים לפייסבוק היא לדבר עם החברים שלהם לא לעשות לכם לייק, אז איך בכל זאת אפשר לגרום להם להיות חברים בדף שלכם. הנה כמה רעיונות.

דף עסקי שעושה פרצופים….

פרופיל של כל חברה מאוד חשוב לה. כדי לקבוע אותו יושבת שורה של מומחים ומייעצת לבעלי עסקים, איך צריך להציג את הפרופיל שלהם ובאיזה אמצעים כדאי להשתמש. זה צריך להיות מקצועי, אמין, רציני ומושקע. אבל כאשר אנחנו מדברים על הקמת דף פייסבוק עסקי ויתרה מכך ניהול דף פייסבוק שכזה, כל סוכנות דיגיטל תסביר לכל עסק, כי מה שעובד בגוגל לא עובד בפייסבוק וכי מצב הרוח הכללי של הדף צריך להיות בהתאם לרוח הנושבת ברשת החברתית. אף אחד לא נכנס לפייסבוק כדי לשמוע הרצאה (את זה עושים ביוטיוב) או לקבל הטפת מוסר. הרשת החברתית מחברת בין אנשים, חברים ומייצרת תכנים, חלקם פרטיים. לכן, גם תכנים של דף עסקי חייבים להיות ברוח הזו, שימוש בחוש הומור, פוסטים קצרים, בועטים וחזקים הם חלק מהאסטרטגיה שצריך לנקוט בה בתקשורת עם קהלי הלקוחות והמתעניינים. ככל שהפוסטים יהיו יותר חצופים, ביזאריים ויפים ויזואלית, כך יזכה הדף ליותר לייקים, מבלי לפגוע בכבודה של שום חברה מקצועית, אבל גם הבוס הכי קפדן לפעמים מחייך…

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך