פרסום ממומן בגוגל או במילים אחרות: גוגל אדווארדס | גאו מדיה - GEO MEDIA

פרסום ממומן בגוגל או במילים אחרות: גוגל אדווארדס

פרסום ממומן בגוגל

קמפיין פרסום ממומן בגוגל, נעשה באמצעות הכלי גוגל אדווארדס אשר מציע למפרסמים כלי חזק ואמין לניהול קמפיין ופרסום מודעות. המודעות חייבות לכלול את מילות המפתח אשר בהן משתמשים הגולשים כאשר הם מחפשים מוצר או שירות. למשל אם נרצה לעשות קמפיין פרסום לחברת דלתות נהיה חייבים להשתמש במילות המפתח הקשורות לדלתות וזה יכול להיות: דלתות כניסה, דלתות פלדה, דלתות פנים, דלתות עץ ועוד. הדרך להביא גולשים לקמפיין שלכם תיעשה דרך מילות המפתח כפי שהן יקלידו אותן. כל הקלקה על מודעה עולה כסף ויש מילים תחרותיות עליהן משלמים המפרסמים הרבה מאוד. ללא שימוש במילים הללו, הגולשים לא יגיעו למודעות המפרסמים, ומכאן התחרות והמכרז על תשלום בגין שימוש בכל מילה או ביטוי מפתח. ההקלקה על המודעה תוביל את המקליקים לאתר או לדף נחיתה והוא יידרש בדרך כלל להשאיר פרטים. אם הצלחתם לעניין אותו, לסקרן אותו ולרגש אותו והוא התחבר לתוכן שלכם, הוא ישאיר את פרטיו וייתכן שבהמשך אף יהפוך ללקוח.

ראשית תבנו אתר טוב אחר כך עשו קמפיין

בואו נודה על האמת. יש יותר מדי אתרים גרועים ברשת. זה מתחיל מבחירה לא נכונה של עיצוב שלא מתאים לאופי של הפעילות העסקית, ומסתיים בתוכן יבש ומשמים שאיש לא קורא אותו. אם זה המצב, הגולשים יינטשו את האתר, ובמילים פשוטות: אם האתר שלכם שגוי מאיזו בחינה, אתם הולכים להפסיד הרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים. בהקשר זה צריך לומר כי כדי לבחור בחברת בניית אתרים טובה, עליכם לעשות קצת תחקיר. לקרוא על החברה, לעיין בחוות הדעת ובהמלצות אם יש לה. לגלוש באתרים שהיא בנתה ולראות אם הסגנון שלהם מתאים לכם. אם גלשתם בהם מספיק זמן, או שגם אתם נטשתם אותם כי השתעממתם. זהו המדד הכי טוב לרמת האתרים שהחברה הזו בונה ומכאן תסיקו מסקנות וקבלו את ההחלטה הנכונה. אחרי שתבחרו בחברה הנכונה להקים לכם את האתר, תצאו עם קמפיין פרסום ממומן בגוגל.

איך בונים דף נחיתה?

מלבד האתר, יש מודעות קמפיין פרסום ממומן בגוגל, שינחיתו אתכם על דפי נחיתה. גם הם חייבים להיות הכי שיווקיים, מקוריים וידידותיים לגולשים, והם יגיבו אליהם בהשארת פרטים. פרסום ממומן בגוגל עושים בדרך כלל למבצע חדש, השקה של מוצר או לשם החשיפה בפני הגולשים. דף הנחיתה צריך לייצג את האתר שלכם הן בשפה שהוא משתמש, הן בפן השיווקי ולגרום לכך שהגולשים ישאירו פרטים. אחד הדברים החשובים בדף נחיתה הוא להסביר בכמה מילים פשוטות בצורה חכמה מה אתם מציעים לגולשים. זוהי כתיבה שיווקית שצריכה להיעשות בשיא העדינות, כמו מוכרת טובה בחנות שרק מציגה לכם את המוצרים אבל לא דוחפת לכם אותם. כתיבה שיווקית חכמה היא כתיבה מנצחת.

מה הכי חשוב בקמפיין פרסום ממומן בגוגל?

יש קמפיין פרסום ממומן בגוגל שמנצח ויש שלא. זה תלוי מיהי סוכנות דיגיטל שמייצגת אתכם ומעלה את הקמפיין, ועד כמה אנשי הצוות הקראטיבי שלה יצירתיים כדי להוביל אתכם. בין השאר זה מה שחשוב:

  • ניסוח מודעות בשפת המותג.
  • שילוב ושימוש של מילות מפתח במודעות.
  • פרסום המודעות בזמני הגלישה של קהלי היעד.
  • כתיבת המודעות בהתאם למידע שיש על קהלי היעד.
  • כתיבה שיווקית שתעורר את סקרנות הגולשים.
  • יצירת מצב של “הזדמנות חד פעמית”.
  • שימוש בסלוגן מנצח ובלוגו אם יש.
  • הזמנה להשתתף במבצע כלשהו מתגמל כדי ליצור אינטראקציה.
  • תמיכה באתר הלקוח ברמת מוניטין.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן