פרסום ממומן בגוגל - המודעה שלכם לפני כולם! | גאו מדיה - GEO MEDIA

פרסום ממומן בגוגל – המודעה שלכם לפני כולם!

פרסום ממומן בגוגל

אחת האפשרויות לחשיפה והעלאת קמפיינים בגוגל היא פרסום ממומן PPC. זוהי דרך מומלצת להגיע ללקוחות ולקהלי יעד באמצעות גוגל אדווארדס, שהיא הזרוע הפרסומית של גוגל. 

פרסום ממומן בגוגל כולל העלאת מודעות אשר יופיעו לצד התוצאות, בעקבות שאילתה או חיפוש בגוגל. באמצעות Google Ads, תוכלו לראות בדיוק כמה אנשים ראו את המודעות, יצרו קשר עם העסק שלכם בעקבות כך או השאירו פרטים בדף נחיתה או באתר. פרסום כזה יכול בכלים טכנולוגיים לפלח את קהל היעד שלכם ולהתמקד בו.

הכדאיות של פרסום ממומן בגוגל, היא שהוא תלוי פעולה כלומר, אם מישהו רק ראה את המודעה שלכם ולא הקליק עליה, אתם נחשפים אבל אתם לא משלמים על זה. אתם משלמים רק כאשר הפרסום עובד.

אתם אלה שקובעים את התקציב, אתם יכולים לשנות את הקמפיין או לעצור אותו בכל זמן נתון. אין מסע פרסום יותר גמיש מזה.

למה כדאי לעשות פרסום ממומן?

פרסום ממומן בגוגל, הוא ערוץ מעולה להגיע ללקוחות פוטנציאליים. מסקר שפורסם לאחרונה עלה כי הישראלים מבלים לפחות 4 שעות ביום באינטרנט, וזה יותר מאשר בטלוויזיה. ואם החוק הראשון של פרסום חכם אומר, שצריך לבלוט במקום בו נמצאים קהלי היעד, הם כנראה נמצאים כמו כולם באינטרנט ולכן זה המקום לבלוט.

ראוי לציין כי פרסום ממומן בגוגל אדוורדס מתאים מאוד לבעלי מקצועות חופשיים כמו רופאים, סוכני ביטוח, עורכי דין ועוד, אשר רוצים להגיע ללקוחות חדשים ובסדרת מודעות מצליחים ליצור חשיפה ולקבל לקוחות חדשים.

את מודעות הקמפיין אפשר לחבר לאתר הלקוח או לדף נחיתה. כדי שהלידים יהפכו להמרות, רצוי ליצור דף נחיתה מקצועי וממוקד וגם האתר צריך למתג אתכם ולהעביר את המסרים הנכונים שלכם.

חשוב מאוד שהן האתר והן דף הנחיתה יהיו רספונסיביים.

מה אתם רוצים להעביר ללקוחות?

יש לכם בדיוק הזדמנות אחת “לדבר” עם הגולשים באמצעות המודעות ולכן הן צריכות להיות מקצועיות, להתמקד בנושא, ולהעביר בכמה מילים את מה שאתם רוצים להגיד. גם כאשר מדובר בהעברת הגולשים המקליקים על המודעה לאתר, תוכלו ליצור בו דף נחיתה המחובר למודעות עם נושא הקמפיין. זו יכולה להיות הקמה של מועדון לקוחות, השקה של מוצר חדש, פתיחת סניף, מבצע ועוד. 

המומחים של גאו מדיה – סוכנות דיגיטל מדברים על כך שככל שהמודעות תהיינה ברורות, כך יקל עליכם ליצור קשר עם הגולשים וליצור אתם קשר. ייתכן שחלקם מכיר את המותג שלכם, וחלק אולי לא, ולכן זו גם הזדמנות עבורכם למתג את עצמכם ולעשות לעצמכם יחסי ציבור בעקבות קמפיין פרסום ממומן בגוגל.

איך מנתחים קמפיין פרסום ממומן בגוגל?

גוגל מעמיד לרשות המפרסמים מדידה וניתוח של קמפיינים – גוגל אדוורס. באמצעותו ניתן לזהות מידע חיוני ולהסיק מסקנות לגבי הקמפיין ולבצע שינויים כדי להעלות את אחוזי ההמרה.

בנוסף אפשר לנתח כמה גולשים נכנסו למודעות מסמארטפונים או ממחשבים, וטאבלטים ולהתאים את המודעות לדפדפנים שונים. החיפוש באמצעות המובייל הוא בעלייה מתמדת ולכן אסור לוותר על הגולשים שמגיעים ממנו.

כלי נוסף לשימוש המפרסמים הוא רימרקטינג שמאפשר לפנות לגולשים שביקרו כבר באתר שלכם. הרימרקטינג מתבצע לאחר שתילת קוד בעמודי האתר, ללקוחות שכבר הביעו עניין ושאתם רוצים לעניין אותם במוצרים חדשים או נוספים שלכם.

פנייה זו נחשבת כמקצועית, ומעלה את ערככם בעיני לקוחות ששמחים לקבל מידע על דברים שמעניינים אותם. כאשר הם ייכנסו שוב לאתר הם יתקלו בסרטון או במאמר שמוסיף להם ידע ומרחיב את האופקים שלהם בתחום בו הם גילו עניין. זה בהחלט בונוס לכם וגם ללקוחות שלכם.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן