פרסום ממומן בגוגל | גאו מדיה - GEO MEDIA

פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל

יש שני ערוצי פרסום בגוגל. פרסום ממומן בגוגל וקידום אורגני. ההבדל ביניהם, מלבד שיטות הפעולה השונות, גם בכך שגוגל לא מרוויחה מקידום אורגני, אלא רק מקידום ממומן. יש מי שטוען שבמשך הזמן גוגל “דוחקת” את התוצאות האורגניות לקרן זווית, ונותנת במה יותר גדולה לתוצאות של קידום ממומן, כי מזה היא מרוויחה כסף.

קידום ממומן נעשה באמצעות קמפיין מודעות שכוללות מילות מפתח. על כל מילת מפתח יש הרבה מתחרים. האלגוריתם של גוגל אדווארדס, שזה כלי הפרסום הממומן של גוגל, מחשב את הצעות המחיר בצירוף פרמטרים נוספים כמו איכות דף נחיתה או המודעה, תוצאות של ביצועים בעבר של מודעות בחשבון וכל אלה ממקמים בסופו של דבר את המודעה בדירוג של גוגל. הדירוג הזה מתבצע בזמן אמת. חשוב לומר כי יש שינויים לעתים גם בפרמטרים של גוגל.

המחיר שכל מפרסם משלם גם אם הוא גבוה, לא אומר שזה באמת מה שהוא ישלם. בנוסף, מחיר גבוה לא מבטיח מיקום גבוה. ההבדל בין קמפיין פרסום ממומן בגוגל לעוד קמפיין הוא במחיר שמשלמים על הקלקה על מודעות. מלבד זאת חשיפה אף פעם לא הזיקה לשום אתר ולכן יש חשיבות גם לזה.

מה נותן לכם פרסום ממומן בגוגל?

עסקים רבים מתלבטים האם להשקיע בגוגל, והתשובה אכן מורכבת אבל מובילה למסקנה, שאין כמו פרסום ממומן בגוגל, כדי לחשוף את העסק שלכם בקמפיין אטרקטיבי. היתרונות הבולטים של פרסום בגוגל הוא שקמפיין חושף את העסק שלכם מיד, שלא כמו קידום אורגני שהוא יותר תהליך שאורך זמן. בתוך שעות מופנים גולשים לעמוד נחיתה או לאתר שלכם ויש כבר תגובות. קוראים להם לידים שהופכים להמרות וזה אומר שהקמפיין עובד. אין ספק שללא קמפיין כזה, לא תזכו לתגובות כפי שתקבלו אחרי קמפיין.

קמפיין קידום ממומן הוא גם בדיקה טובה לגבי מה עובד על הגולשים בשירות או במוצרים שאתם מציעים. האם אתם מכווני מטרה? האם יש לכם קהלי יעד. האם המודעות שלכם מנוסחות כראוי ועוד. כל אלה מגבשים עבורכם תפיסה עסקית נכונה ותפיסה פרסומית תוך הסקת מסקנות.    

איך מתחילים קמפיין קידום ממומן?

קמפיין פרסום ממומן בגוגל עושים דרך הכלי הפרסומי, כאמור גוגל אדווארדס. הכלי הזה מאפשר:

  • הזמנת קמפיין.
  • כתיבת מודעות.
  • שינוי נוסחים.
  • שילוב של מילות מפתח. 
  • הגדרת תקציב מראש.

אין שום חובה לתשלום מינימאלי, אבל 2000 ₪ בחודש יספיקו לקמפיין סביר. גוגל מחלקת שוברים חינם לחשבונות של מפרסמים חדשים. חשוב לומר כי גם אם אין לכם אתר, אתם יכולים לעשות קמפיין ממומן שהמודעות שלו יעבירו את הגולשים לעמוד נחיתה. הוא כמובן צריך להיות מושך, מוכר ושיווקי. גם למפרסמים שיש להם אתר, עדיף שבנושא של הקמפיין יהיה להם דף נחיתה ממוקד מטרה.

האם יש תחליף לקידום ממומן?

בעולם הדיגיטלי יש שתי אפשרויות פרסום. או קמפיין קידום אורגני או קמפיין קידום ממומן. חשוב לומר כי לכל מפרסם מתאים משהו אחר. קמפיין פרסום ממומן בגוגל, מתאים בעיקר לעסקים חדשים או למבצע או הקמת מועדון לקוחות, שירות עונתי כמו למשל הדברת יונים, שיפוצים בפסח ועוד. הוא מוביל גולשים לעמוד הנחיתה שלכם, שצריך לעסוק כמובן בעניין לשמו אתם עושים קמפיין והוא ממוקד רק בו.

כאמור בכל שלב אפשר לעצור את הקמפיין ולשנות אותו. להחליף נוסחים של מודעות או לשלב מילות מפתח חדשות. להגדיר את התקציב מראש ולבחון את יעילות הקמפיין. מעולם לא היה כלי פרסומי כל כך גמיש כמו גוגל אדווארדס.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן