פרסום ממומן בפייסבוק- למה לעשות?

פרסום ממומן בפייסבוק

בעלי אתרים עסקיים ושיווקיים ברשת, צריכים להתחיל לחשוב דיגיטלית. הם צריכים להתייחס למדיה הרשתית כאל משרד הפרסום שלהם, ולהבין שככה הדברים עובדים היום. אחד הכלים החשובים שהם צריכים לנצל זה פרסום ממומן בפייסבוק. 

פעם אם היית בעל עסק, היית מחכה למקומון של יום ששי כדי לפרסם מודעות. בעלי עסקים קטנים לא יכלו להרשות לעצמם בכלל לפרסם במוספים הנחשבים כמו מוסף שישי או שבעה ימים. הם הסתפקו בפרסום מקומי, חלוקת פליירים וזה עבד.

היום צריך להתחיל לחשוב פייסבוק. איפה נמצאים כל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם? בפייסבוק. אין היום כמעט מישהו שאין לו פייסבוק ומאז שאפשר לפרסם בו, כל עסק מקים דף עסקי ומתחיל לדחוף את עצמו קדימה. גם אתם צריכים לעשות את זה.

הנה כמה נתונים על הרשת החברתית, שיגרמו לכם להבין שאם אתם לא עושים פרסום בפייסבוק, כמה לקוחות אתם עלולים להפסיד?

הלקוחות שלכם נמצאים בפייסבוק

יש בעולם למעלה ממיליארד משתמשים. בישראל יש 4.9 מיליון משתמשים רשומים. כל יום נמצאים הגולשים בפייסבוק 4 שעות בממוצע. 

הישראלים גולשים בעיקר בסופי שבוע. בעיקר בערבים ובעיקר ביום חמישי בערב. הם גולשים גם במי ששי ובשבתות.

זה אומר רק דבר אחד. שאם יש לכם כל כך הרבה לקוחות פוטנציאליים בפייסבוק, אתם חייבים להיות שם גם. עם קמפיינים לשווק את המוצרים או השירות שלכם. אל תעשו את זה לבד, בשביל זה אתם צריכים סוכנות דיגיטלית שתרים לכם קמפיינים שווים.

בגלל היכולת של המפרסמים לדעת מתי אנשים גולשים ובאיזה שעות. מי הם? מה התחביבים ותחומי העניין שלהם, יש יכולת מאוד גבוהה לקלוע במסעות הפרסום שתעשו. המידע שעולה מהפייסבוק עוזר לכם לכוון לקהלי היעד והמטרה, בלי להתברבר ולבזבז זמן וכסף מיותרים על קמפיינים כלליים. הפרסום בפייסבוק הוא כלי חזק ותועלתי מאוד לעסקים קטנים וגם לגדולים. פרסום ממומן בפייסבוק יכול להביא  את האתר שלכם לידיעת הרבה מאוד לקוחות חדשים. 

איך עושים פרסום בפייסבוק?

המהלך הראשון של פרסום בפייסבוק, הוא לפתוח דף עסקי. מה זה אומר? זה אומר שאתם צריכים לפנות למשרד פרסום דיגיטלי ולבקש מהם שיפתחו לכם דף בצורה מקצועית. חשוב מאוד לבחור תמונה נכונה, חשוב מאוד להפעיל נכון את הדף. לא סתם להכניס פוסטים חסרי משמעות, אלא ממש לתכנן קמפיין. רק כך תוכלו למנף את הדף ולהביא תוצאות. 

התוצאות הכי טובות של דף עסקי בפייסבוק זה לא לייקים אלא לקוחות. אם הפוסטים שלכם יהיו מעניינים ומקצועיים והלקוחות שלכם ימצאו עניין במוצרים או בשירות שלכם, הם כבר יגיעו אליכם. היום התפקידים התהפכו. כל עסק שרוצה למכור משהו, מקים דף בפייסבוק ומחכה לתגובות והם יגיעו. הגולשים אוהבים להיחשף לדפים עסקיים שווים, פרסום ממומן בפייסבוק שמרתק אותם. לקמפיינים מעניינים עם תמונות טובות ובשורה. אם תעשו את זה מקצועי, תוכלו להוביל את העסק שלכם להצלחה.

הסוד הגדול- האם יש לכם קונספט לפרסום?

כל ילד יודע היום להכניס פוסט לפייסבוק. כאשר אתם שוכרים את שירותיה של סוכנות דיגיטלית אתם מבטיחים כי הפוסטים שלכם יהיו חלק ממסע פרסום מקמפיין. הם יתפרסמו תחת קונספט מסוים ממש כמו שנוהגות חברות גדולות של מותגים.

צריך גם לדעת מהם הזמנים הטובים ביותר לעסק שלכם לעשות פרסום ממומן בפייסבוק. לברר מהם מנהגי הגלישה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. מה עושים המתחרים? איך נראים העמודים שלהם ולעקוף אותם בסיבוב. סוכנות דיגיטל גאו מדיה מזמינה אתכם להתייעץ איתנו על התחום של פרסום ממומן בפייסבוק.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך