פרסום ממומן בפייסבוק – למה קל לטעות? | גאו מדיה - GEO MEDIA

פרסום ממומן בפייסבוק – למה קל לטעות?

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק, הוא אחד מהערוצים הכי חביבים על עסקים קטנים ובינוניים. מדובר על קמפיין קידום פשוט, מטורגט להפליא עם יכולת להחליט על תקציב וגם על משך זמן הקמפיין מראש. חשוב לומר כי  אחוז גדול של המפרסמים לא ממש עושים קמפיין שהוא תועלתי ללקוח וזה חבל. לכל לקוח יש את המטרות שהוא רוצה להשיג מפרסום בפייסבוק. אפשר להגיד שדבר ראשון לפני שמוכרים למישהו קידום ממומן בפייסבוק,  בואו נבדוק אם זה באמת הערוץ שהוא צריך להתפרסם בו. בסופו של דבר הלקוח שעושה קמפיין לא צריך לייקים, הוא צריך לקוחות.

ייתכן כי הקמפיין יהיה מוצלח, יהיו לו הרבה תגובות ויהיו לו הרבה לייקים, אבל זה לא תחום נאמר, שאנשים מחפשים אותו ברשת. לכן לפני שעושים קמפיין כזה ללקוח, צריך ללמוד את הלקוח, להבין איפה הוא פועל, מי קהלי היעד שלו ואיך הוא בדרך כלל משיג את המטרות שלו. האם יש לו אתר טוב? האם גולשים מגיעים אליו? איזה קמפיינים הוא עשה עד היום? באיזה ערוץ? מה המיקום שלו בענף שלו, האם הוא נחשב? האם יש לו שם טוב?

פרסום ממומן בפייסבוק- כדי להגיע רחוק

כאשר לקוח משקיע זמן וכסף בקמפיין הוא רוצה להשיג יעדים. המפרסמים שהם בוודאי סוכנות שיווק דיגיטלית או משרד פרסום ברשת, צריכים להיות מסונכרנים עם המטרות שלו. אם המודעות שלו למשל לא יאושרו ע”י פייסבוק, אז כל הקמפיין הזה לא שווה. צריך לבדוק לפי שעושים פרסום ממומן בפייסבוק, כי המודעות לא חורגות מהנהלים. חשוב לעשות הכול כדי לא לעצבן את פייסבוק ולהרוויח את “תותח” המכירות הזה ברשת. 

דבר ראשון חייבים לבוא עם תוכנית. לא מפזרים פרסום באוויר ולא מגמגמים. צריך לדעת מה רוצים להשיג ומהן המודעות הכי נכונות שמגבות את המטרות הללו. יש קמפיין שרוצה רק לחשוף את העסק, יש קמפיין שכבר מזמין לנסות את העסק בצורות שונות של חלוקת הטבות או מבצע. יש קמפיין להקמת מועדון לקוחות ויש קמפיין של גיוס עובדים או כל מטרה אחרת.

הקמפיין צריך להיות ממוקם נכון במפת הדרכים שלכם. 

למה הלקוחות שלכם בלחץ?

לאנשים שהם לא ילדים דיגיטליים, וזה בערך כל אנשי העסקים יש איזו רתיעה מכל הרשת. אבל הם יודעים שככה מביאים לקוחות וככה עושים עסקים היום ואין דרך אחרת להביא לקוחות ולשמר אותם. ברשת קורה היום הכול. יוצרים יחסים עסקיים, מוכרים, משווקים, בונים תדמית, שם ומוניטין. רשת האינטרנט הפכה לזירת העסקים הבינלאומית.

הלקוחות שמעו שיש קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל, ועכשיו הם שומעים שהם צריכים דף עסקי בפייסבוק ואולי גם קמפיין וזה אומר רק דבר אחד.- הם לא מבינים את השפה הזאת, הם לא מבינים מה אתם רוצים מהם. הפרסום ברשת לא דומה לשום פרסום של מודעה בעיתון או חלוקת פליירים. חוקי הפרסום השתנו, גם הכלים. הם טכנולוגיים, הלקוחות שלכם לא שולטים בכלי הזה ולא מבינים מה אתם עושים.

הסבירו ללקוחות שלכם מה זה פרסום בדיגיטל

אז לפני שאתם מציעים להם קמפיין הסבירו להם איך זה עובד ברשת. מה זה פרסום ממומן בפייסבוק ומה זה אינסטגרם, והאם כדאי בשניהם והכי חשוב מה יצא להם מזה. יישרו קו עם הציפיות ותחסכו לעצמכם הרבה תלונות.

הסבירו להם על כלי הפילוח המיוחדים של פייסבוק, על היכולת שלהם להגיע לקהלי יעד בדיוק הכי גדול שהזדמן עד כה לעולם הפרסום.

ועוד דבר חשוב אחד- אל תעשו להם קמפיין טכנולוגי, השקיעו בזה קריאטיביות, כדי שהלקוח שלכם יהיה מרוצה ויבין שאי אפשר בלי הרשת.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

יועץ נגישות לאתרים

יועץ נגישות לאתרים

כל אתר המעניק שירות או מידע כלשהו לציבור כולו בתחומים כמו: בריאות, מסחר, חינוך,ועוד, נחשב לאתר נותן שירות וחייב לשכור את שירותיו של יועץ נגישות לאתרים.

המשך קריאה

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן