פרסום ממומן בפייסבוק- רק עם סוכנות דיגיטל

פרסום ממומן בפייסבוק

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

בחודש יוני 2017 נספרו 2.01 מיליארד משתמשים בפייסבוק ו-3.9 מיליארד אנשים מתוך 7.5 אנשים בעולם. בישראל יש כ-4.9 מיליון משתמשים רשומים.

הנתונים הללו אומרים רק דבר אחד- עם מספר משתמשים אסטרונומי כזה, אין פלא שהרשת החברתית הפכה לאפיק הפרסום הכי מבוקש, וכמעט אין היום עסק או חברה קטנים או גדולים שמכבדים את עצמם, ולא עושים פרסום ממומן בפייסבוק באמצעות סוכנות דיגיטל.

שיווק בפייסבוק איך זה עובד?

הקמת אתר, קידום אתר וגם פרסום ממומן בפייסבוק, לכולם מטרה אחת- לשווק ולמכור. שיווק באינטרנט כבר מזמן הפך למרכיב חשוב בעוגת הפרסום של כל חברה, בעיקר כאשר משיקים מוצרים חדשים או עבור עסקים קטנים ובינוניים שגילו, שלא צריך סכומי עתק ותקציבים עצומים כדי להיות נוכחים במסעות הפרסום, כי בשיטה שעובד הפרסום ברשת, אפשר לתכנן מראש תקציב מסוים וגם לעמוד בו. להפסיק קמפיין שיווק בפייסבוק מתי שרוצים, ולהתחיל אותו שוב כאשר יש לכך תקציב. הכלים הטכנולוגיים של הפרסום ברשת מאפשרים גמישות, שינויים ושיפורים, והכול נעשה באופן מידי בלחיצת כפתור.

למה לעשות פרסום ממומן בפייסבוק?

הכלים שהרשת החברתית מציעה בכל קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק, היא חלומו של כל עסק. כל קמפיין מדיד בזמן אמת, נתון לשינוי, מתוקצב מראש. ניתן לעקוב אחרי ההצלחה שלו, לקבל מידע על ההתעניינות של קהלי היעד, על התגובות לכל פוסט או מודעה, וזה בלי לבזבז כסף מיותר. הכול נמצא בשליטה, כי היום כל הפרסום הוא טכנולוגי הוא נעשה באמצעות כלים מדידים, זמינים ונגישים לכל סוכנות דיגיטל, אשר מסוגלת לספק ללקוח מידע בזמן שהקמפיין עדיין באוויר, וכך ניתן לקבל החלטות מידיות לגביו.

קודם כל צריך דף עסקי

כדי להעלות קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק, מסביר מומחה פרסום של סוכנות דיגיטל המעניקה שירות ללקוחות רבים, יש צורך בפתיחת דף עסקי בפייסבוק. זהו בעצם הצעד הראשון. חשוב מאוד שהדף העסקי יהיה ממותג. תמונת הקאבר שמציגה את הפעילות של העסק או החברה חשובה מאוד, וצריכה להעביר את המסרים הייחודיים של החברה. מלבד זאת חשוב מאוד לפרסם גם את לוגו החברה, מידע בסיסי עליה והקמפיין עצמו צריך להיות מעניין, אחרת אף אחד לא יעשה לייק ולא יתעניין בו.

מצד שני חשוב מאוד לשמור על איזון, לא לנסות להרשים יותר מדי ולהתייעץ עם מעצב גרפי שיכול לעצב דף מעניין מבחינת צבעים ונראות מיוחדת. עיצוב הדף חשוב ביותר, כי יש לו חלק במיתוג שלכם והוא עשוי ללוות אתכם גם בסדרת המודעות או הפוסטים שלכם.

סרטונים זה העניין

כדי לייצר כמה שיותר עניין ואינטראקציה עם הגולשים, מומלץ מסביר מומחה סוכנות דיגיטל לשלב בדף גם סרטון הסבר על החברה, המוצרים שלה, המותג ועוד. אנשים מתייחסים הרבה יותר לסרטונים מאשר רק לדף שיש בו תמונות ומידע. השקיעו בסרטון מקצועי כי זה בהחלט אומר עליכם הרבה ועושה לכם יחסי ציבור. העלאת תמונות יכולה בהחלט לעזור לפרסום הדף העסקי שלכם, גולשים מאוד אוהבים תמונות ורצוי כאלה שלא מנסים לשווק אלא מנסים להעביר רגש ולעורר תגובה. גם הפוסטים צריכים להיות כאלה. גם אם אתם עושים פרסום ממומן בפייסבוק בחירת הפוסטים והתמונות צריכה להיות מאוד מרגשת. יש כל כך הרבה דפים עסקיים אז למה שיתעכבו דווקא על שלכם. שכרו קופירייטר מומחה שיודע לכתוב פוסטים מצחיקים, מעניינים ומרגשים ואז תקבלו תגובות חיוביות הרבה לייקים ותוכלו לסמן את מסע הפרסום הזה כהצלחה.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך