בניית אתרים לעסקים | עיצוב ובניית אתרים | גאו מדיה - Geo Media

בניית אתרים
הכל מתחיל מהבסיס.

בניית אתרים

אתרים שעושים יותר.

בניית אתרים הפכה להיות יותר ויותר מאתגרת בעידן בו כל עסק קטן וגדול וכל חברה מחזיקים אתר. שלא לדבר על חנויות, און ליין- הן המרוויחות הכי גדולות. אבל אתם יודעים מה? יכול להיות שהן לא מרוויחות, ואנחנו רואים שיש גם המון אתרים סטטיים, שלא יוצא מהם כלום, אבל בעליהם לא יודעים את זה, כי הם לא יודעים למה לצפות מהאתר שלהם, ובדיוק בגלל זה אנחנו כאן.

אצלנו בגאו מדיה רואים אתרים בצורה אינטרסנטית. אנחנו חושבים שאתר צריך להעניק לבעליו יתרונות כמו: חשיפה, פרסום, בניית מוניטין, מיתוג ועוד, ואם הוא אתר מעניק שירות או מקצוע, או חנות ברשת, הוא חייב להכניס כסף. אם אתם מחזיקים אתר טוב, הוא צריך לקדם את הפעילות העסקית שלכם, וגם למשוך אליו לקוחות חדשים. הוא צריך להגדיל את נתוני השיווק שלכם ולהגדיל את ההכנסות. אם הדברים האלה לא קורים באמצעות האתר שלכם, אז אתם מחזיקים פיל לבן.

בניסץ ניתן להזמין מאיתנו בנפרד גם שירותי הנגשת אתרים ובדיקת נגישות אתרים.

בניית אתר תדמית - הכבוד העצמי של העסק.

אתר תדמית מתאים לבעלי מקצוע שהתדמית שנוצרה להם, היא חלק מרכזי וחשוב בעיסוק שלהם והם לא יהיו מבוקשים בתחומם ללא התדמית הזו. למשל: עורך דין, למשל רואה חשבון למשל משרד יחסי ציבור. אנשים שהתוצאה של העבודה שלהם, לא ידועה מראש, והיא מתנהלת בתוך תהליך של עבודה והתוצרים של העבודה הזו מייצרים הצלחה, אמינות, איכות ומקצועיות, המהווים את רכיבי התדמית של מעניק השירות.

אתר תדמית יבקש לספק מידע על מעניק השירות, ניסיונו והייחודיות שלו. יהיה בו הרבה טקסט ובעיקר קבלות על העיסוק, רשימת לקוחות והמלצות. באתר תדמית יושם דגש על היתרונות שיש למעניק השירות ועל הייחודיות או החלוציות שלו בתחום, והוא נועד לחזק את התדמית של בעליו, לייצר לו מוניטין המבוסס כאמור על ההישגים שלו, ולגרום לחשיפה התדמיתית הנכונה שלו ושל פועלו.

בניית אתר קטלוג - כלי שיווקי דיגיטלי.

מאז ומעולם הדפיסה כל חברה יצרנית, קטלוג מרשים להצגת המוצרים שלה. היום זה נעשה באמצעות אתר קטלוג ברשת. אתר כזה מבקש להציג את משפחות המוצרים של יצרן או משווק ובאמצעים דיגיטליים עם אין סוף אפשרויות תצוגה ועיצוב, לחשוף ולהציג את המוצרים בצורה הכי מרשימה והכי שיווקית.

חשוב להבין שמאחורי אתר קטלוג, יש אסטרטגיה שיווקית שקובעת איזה מוצרים יוצגו ראשונים ובאיזה סדר יוצגו כל המוצרים. מה צריך להיות הקשר השיווקי בין דפי האתר? מהם הטקסטים שיתלוו לכל מוצר, האם צריך להמציא שמות למוצרים? וגם איך הם יצולמו. באיזו תפאורה? האם ע”י דוגמנים או לבד. כל ההחלטות הללו, הן חלק מאסטרטגיית וקונספט השיווק של המוצרים, ויישום מדויק שלהם, אמור להוביל לחשיפה והעברת מסרים ומידע צרכניים לגבי המוצרים, ולקטלוג שיווקי מנצח.

בניית אתר חנות - יש כסף ברשת!

כל מי שיש לו עסק שיווקי, פתח או שהוא בדרך לפתוח אתר חנות און ליין יודע שזו הדרך הכי נכונה היום לעשות כסף. לא ירחק היום ונתוני השיווק של חנויות ברשת, יעלו על המכירות בחנויות במציאות. וזה לא ממש רחוק. הקלות הבלתי נסבלת של השופינג ברשת הפכה ל”מכה” שמותירה את בעלי החנויות המומים מכוח השיווק של הרשת, משינוי בהרגלי הצריכה ומההתלהבות של הישראלים לקנות והרבה און ליין גם בארץ וגם בחו”ל. הישראלים רק שתדעו נמצאים במקום שני אחרי האמריקאים בקניות באינטרנט והנתונים הללו, בהחלט גורמים היום להרבה בעלי עסקים בארץ, לנצל את הכוח העצום של האינטרנט ולעשות כסף. לחנות באינטרנט יש כוח מכירה עצום, חשיפה אדירה והיא מייצגת את החדשנות הצרכנית בעולם הדיגיטלי. אם אתם עדיין לא בעלי חנות ברשת, יש לנו על מה לדבר.

בניית אתר מכירות - הכי קל למכור.

יש היום הרבה אתרי מכירות ישראלים ברשת, ועדיין יש פער גדול בין מספר הישראלים שקונים ברשת לבין מספר החנויות הישראליות. זה אומר רק דבר אחד- שבעלי העסקים בארץ, עדיין לא יישרו קו עם ההתרחשות של העולם הדיגיטלי, ולא הפנימו את ההזדמנות שיש להם לשווק ברשת. לקח גם הרבה זמן עד שהישראלים הסכימו לשלוף את כרטיס האשראי ולסמוך על אבטחת המידע אבל היום, כ-82% מהם קונים ברשת ובעיקר באתרים בחו”ל. אין ספק כי אם היו יותר אתרי מכירות און ליין בארץ, הישראלים היו קונים גם בהם.

הקלות והידידותיות למשתמש, והעובדה שניתן לרכוש כל דבר העולה על הדעת החל מביגוד וכלה בהנעלה, כלי בית ומזון בלחיצה על כפתור, באה לידי ביטוי במספרים הכמעט “דמיוניים” של ההכנסות באתרי המכירות בעולם. כל מי שיש לו מה למכור חייב לתת לעצמו את ההזדמנות להיות מסצנת ההתעשרות החדשה.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

יש שאלות?

מה הכי חשוב בבניית אתר עבורכם?

התאמה אישית למקצוע או לעיסוק שלכם. "תפירה" של אתר היא כמו חליפה במידה הנכונה. לא גדולה ולא קטנה. האתר הוא זה שיוצר את התדמית המדויקת למקצוע או לעסק שלכם.

למה לבחור בנו?

כי האתרים שלנו עובדים יפה מאוד ברשת. יש לנו קבלות.

מהם הפרמטרים שהופכים אתר לאיכותי?

סרגל ניווט קל, גלישה מהירה. איתור נושאים מהיר, תוכן מעניין, כותרות בולטות.

מה גוגל אוהב באתרים?

גוגל אוהב אתרים שיש להם תוכן איכותי, שלא נתקעים, שהגלישה בהם מהירה ושהנראות שלהם והתוכן גורמים לגולשים לשהות בהם זמן ניכר.

מה זה אפיון לקוח?

אפיון לקוח עונה על השאלות: מי אתה, מה אתה עושה, מה מטרות האתר שלך? מהתשובות יוצאים לאתר. כל העיצוב ובניית האתר תהיה סביב המטרות והיעדים.

איך מיתוג בא לידי ביטוי באתר?

עיצוב אתר ברמה גבוהה, התאמת העיצוב למקצוע ולתחום העסקי. כתיבה שיווקית משובחת בלי אף שגיאת כתיב, ניסוח רהוט והצגת פרופיל נכונים, יוצרים מיתוג ובידול לאתר.

איזה תוכן שיווקי חייב להיות בכל אתר?

עמוד הבית ועמוד האודות, קטגוריות האתר והטקסטים הנכתבים, חייבים להיות שיווקיים וחכמים כדי גרום לגולשים לעצור, לגלוש ולהשאיר פרטים.

מה זה עיצוב אתר מותאם אישית?

בחירת עיצוב, צבעים, פונטים ותצוגת אתר שזורמים עם הכותרת שלו. אתר של עורך דין, זה לא אתר של רואה חשבון. לכל עיסוק יש את אווירת האתר שמתאימה לו וחייבים לייצר אותה.

כמה עולה לבנות אתר איכותי?

כמה שנדרש כדי שהאתר יגלוש נכון, לא ייתקע, יהיה בנוי נכון וקל למשתמשים. סרגל ניווט ברור. כתיבה מעולה. אל תלכו על הכי זול. אתר זה חלון הראווה שלכם. תשקיעו.

למה יש היום כמה אתרים לכל אחד?

כי כל אתר והדומיין שלו, מכוונים למילות מפתח. ככל שיהיו לך יותר אתרים, כך הנוכחות שלך עם ביטויי ומילות המפתח, יציפו את הרשת ולגולשים יהיה קל להיתקל בך, ומאידך גם לקיים אתך קשרים עסקיים.

לקוחות מובילים.

סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל

גאו-בלוג

כל מה שצריך לדעת.

דילוג לתוכן