מיתוג עסקי
הכל מתחיל במטרה.

מיתוג עסקי

מיתוג עסקי ממוקד ממתג לכם את העסק.

אנחנו חיים בעולם של מותגים, והם מנהלים לחלקנו את החיים. אנשים אוהבים מותגים. הם סומכים עליהם, מייחסים להם סגולות ואיכויות והרבה פעמים הם צודקים. מותגים הפכו לכאלה משום שהיו בהם את האיכויות והיכולות שקהל היעד שלהם מעריך. כאשר המותג מתנהג יפה ולא מאכזב את קהל הבוחרים שלו, הוא מעמיק את האחיזה שלו במועדון המעריצים שלו והם הולכים אתו עד הסוף, לכל מוצר חדש, תוספת, אירוע ושינוי לוגו. הם מפגינים נאמנות מוחלטת משום שהמותג קיים את ההבטחה שלו. לכן הוא גם הפך למותג. זה עוד סיפור על הביצה והתרנגולת.

אם יש לכם ביד מוצר או שירות טובים, אחרים משל כולם. אתם מרגישים שאתם משקיעים יותר מהשאר, ושאתם באמת מספקים משהו שונה ואיכותי, בואו נדבר על זה. יכול להיות שיש להם מותג ענק ביד, ואתם פשוט לא מבינים את זה. זה בסדר, ככה התחילו כל המותגים.

בעולם של מותגים חייבים מיתוג לעסק.

אנחנו חיים בעולם של מותגים. הם לא נולדו כאלה, הם עברו תהליך של מיתוג לעסק שהפך אותם למותגים. הסיבה שבגללה עושים היום מיתוג, היא בשל שפע וריבוי של  מוצרים דומים ואף חיקויים מטעים של מעצבי ומותגי על. כמובן שיש לזה קשר לייצור בסין, וליכולת שלה לחקות כמעט כל דבר שזז ושלא זז החל ממחשבים מזויפים של APPEL ועד לגרביים של כריסטיאן לקרואה.

גם בארץ יש מי שמנסה “לתפוס טרמפ” על מותגים ישראלים ולכן מיתוג הוא תהליך חשוב שבא לעזור ללקוח לזהות את המותגים שהוא אוהד. אבל גם בלי שום קשר לזיופים ולמותגי על, מיתוג לעסק הופך אותך למיוחד במינך וזה בתנאי שיש לך את כל הסיבות להפוך לכזה. איכות וחדשנות הן מילות מפתח ואם יש לך מוצר או שירות כזה, הגיע הזמן שנדבר.

מה זה מיתוג דיגיטלי?

מיתוג דיגיטלי הוא סך כל הנוכחות של עסק או חברה ברשת וזה יכול להיות בכמה ערוצים. ראשית האתר של החברה. האתר חייב להיות מעוצב ומותאם לתחום של העסק ולהיות חדשני ומתקדם מבחינה טכנולוגית. לכלול תכנים איכותיים ולהיות ידידותי למשתמש וקל לניווט אתר הוא המיתוג הדיגיטלי שלכם ברשת. בנוסף הגולשים נחשפים גם לקידום האורגני של האתר וגם לקידום הממומן. לנוכחות שלכם בפייסבוק ולקמפיינים בגוגל, והם צריכים להיות ברמה מספיק טובה כדי להמשיך את המיתוג של העסק או החברה. הם חייבים להיעשות ע”י אנשי מקצוע שיודעים מה אתם צריכים ומה המטרות שלכם ולהביא אתכם לשם. בלי מיתוג דיגיטלי, לא יראו אתכם ולא תבלטו לחיוב. אנחנו כאן כדי לעזור לכם.

מיתוג חברה או מי אתם בכלל?

מי אתם בכלל? זה משפט שאומרים אנשים שמרגישים שמישהו מתנשא עליהם בסביבה שלהם, האמת היא שכאשר מדובר במיתוג, זה משפט מנצח. מי אתם בכלל, זה מי אתם שהפכתם למותג ולמה? כל בעל עסק או חברה יודע את התשובה. מיתוג חברה יכול להיעשות רק לחברות שיש להן מוצר או שירות באמת באיכות גבוהה. מותג זה לא אחיזת עיניים, הוא הפך לכזה כי יש לו רשימת תכונות ויתרונות שעולים על המתחרים שלו, לכן הוא יכול לבסס את המיתוג שלו על יתרונות אמתיים. כדי להפוך למותג צריך לפנות לחברה כמו שלנו ולהבין אם יש לכם סיכוי לעבור תהליך של מיתוג חברה. אתם חייבים להיות הכי טובים, חדשניים ואיכותיים. עכשיו יש לנו על מה לדבר.

עיצוב מותג- הדרך שלכם לפסגה!

כאשר מדברים על עיצוב מותג בעולם דיגיטלי זה יכול לבוא לידי ביטוי בכמה צורות. ראשית חייבים עיצוב לאתר, והוא צריך להיות מותאם לעסק כמו חליפה טובה בתפירה בהזמנה אישית. שנית, תהליך של עיצוב מותג כולל יצירת לוגו ולפעמים גם המצאת שם הולם. התכנים של האתר שלכם גם עושים לכם עיצוב מותג והם חייבים להיות ברמה הכי גבוהה שקיימת, וכאשר מדובר על מוצר אז האריזה זה עיצוב מותג, באותה מידה שסוג המפות במסעדה טובה הוא חלק מ”האריזה” והמיתוג שלה.

מיתוג זה מה שרואים ומה שלא רואים שעובר באמצעות המסרים של המיתוג. עיצוב מיתוג מערב אנשי קריאטיב בתחום העיצוב הגרפי וגם אנשי אסטרטגיה שעובדים במשולב כדי ליצור מותג חזק. אם אתם חושבים שיש לכם ביד מותג, אתם מוזמנים לדבר אתנו.

יש שאלות?

מי הופך למותג?

מוצר חדש, איכותי, עם חדשנות, בשורה וכזה שמשנה ומקל על החיים.

האם כל מוצר יכול להפוך למותג?

רק מוצרים טובים, שיש בהם איזה שהיא בשורה שמקלה על החיים, משנה הרגלים ומכניסה רף חדש לחיים.

האם הוא חייב להיות חדשני?

בעידן הזה שקיימים המון מותגים, כמעט בכל תחום, הוא חייב להיות חדשני.

הוא חייב להיות בתחום מסוים?

הוא יכול להיות בכל תחום בתנאי שהוא מחדש משהו משמעותי בתחום שלו. זה גם יכול להיות בורג.

מי קובע מהו מותג?

אנחנו יכולים לקבוע מהו מותג. אנחנו נעשה מחקר ונבין אם יש לכם מותג עם יתרונות ברורים ביד.

האם מותג חייב שם?

השם של המותג הוא חלק מהמיתוג שלו, ואותו בוחרים אסטרטגים של מיתוג.

מהו תהליך מיתוג?

הדבר הראשון שעושים, זה לבדל את המותג הזה משאר המוצרים הדומים לו, באריזה בשיווק ובמחיר. הוא מתחיל לבלוט בצורה שונה, כדי לפנות לקהלי יעד מסוימים בלבד.

האם בתהליך של מיתוג המוצר יכול להשתנות?

המוצר לא יכול להשתנות, אבל מהניתוח שלו אפשר לבנות לו קונספט שיווקי חדש, באמצעות אריזה חדשה, פנייה לקהלי יעד חדשים ועוד.

האם יש היום מותגים חדשים?

זה נכון שהעולם היום כבר מוצף במותגים, אבל החידושים הכי גדולים היום הם בתחום של טכנולוגיות רשת ואפליקציות. פה יש מקום להמון מותגים חדשים וזה קורה.

איך משווקים מותג?

שיווק מותג איננו ספונטני והוא דורש מחקר של המותג עצמו, הכרת קהלי היעד וטירגוט שלו אליהם ברשת. זה כולל בניית אתר מותאם למותג. קמפיין קידום אורגני, קמפיין קידום ממומן, הקמת מועדון לקוחות, שיווק ברשתות החברתיות ועוד.

לקוחות מובילים.

סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל

גאו-בלוג

כל מה שצריך לדעת.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן