קידום אתרים אורגני בגוגל - התוכן זה המלך | גאו מדיה - GEO MEDIA

קידום אתרים אורגני בגוגל – התוכן זה המלך

קידום אתרים אורגני בגוגל

בתוך ג’ונגל האתרים ברשת, יש צורך להיעזר בכלים שונים לעבודה השוטפת של קידום אתרים אורגני בגוגל. מחקר מילות מפתח הוא הדבר הראשון שיצטרך לעשות מומחה בתחום של קידום אתרים אורגני בגוגל. המחקר הזה ייתן לו מושג באיזה מילים רצוי להשתמש במאמרים לקידום אורגני, לצורך קידום האתר. הקידום האורגני נועד להפיץ את מילות המפתח באמצעות המאמרים, כך שכאשר גוגל מאנדקס את דפי האתר, הוא יאחסן את המילים הללו במאגר שלו, וכאשר תעלה שאילתה בגוגל, הוא ידע להפנות את השואלים לאתרים שיש להם תוכן המשלב את מילות המפתח הללו.

אבל לא די בזה. “שתילת” מילות מפתח, חייבת להיעשות בצורה מקצועית. השילוב של המילים חייב להיות טבעי ובהקשר הנכון של התוכן. אי אפשר לשתול את המילים הללו בניגוד לדקדוק ולחוקי הלשון וצריך כדי לכתוב את המאמרים הללו דרוש כותב תוכן מנוסה עם אוצר מילים מספיק גדול, שיוכל לשחק עם המילים בתוך הטקסט.

מאמרי קידום מה זה ?

מאמרי קידום הם מאמרים שהתפקיד שלהם הוא לקדם אתר כלשהו. לכל אתר יש את הנושא שלו, בשורה התחתונה המטרה של כל אתר זה לשווק ולמכור כמה שיותר. לכן החיבור בין האתר לבין הגולשים שמחפשים דבר מה, עובר דרך מנוע החיפוש. הוא סוקר את השאילתות ומעלה את התוכן בהתאם. כאשר גולש כותב “קידום אתרים אורגני בגוגל“, גוגל יעלה את כל האתרים שיש בהם תוכן עם מילות המפתח הללו, ועכשיו זה כבר הסיפור של כל אתר, רמת התוכן שלו והצורה בה הוא מציג את התוכן, שישאירו או לא ישאירו את הגולש באתר. גוגל גם רואה את זה. כאשר החומר נמוך מדי, לא מספק, לא מעביר את כל המידע הדרוש, ואף כתוב גרוע, הגולשים לא יישארו באתר הזה ויפנו לאתרי המתחרים. לכן הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שאסור בשום פנים ואופן, גם אם מדובר במאמרי קידום, לא לזלזל באינטליגנציה של הגולשים. הם יודעים להבחין בין טקסט ראוי לבין טקסט נמוך והם לא יעריכו אתר שהתוכן שלו נועד רק לצורך שתילת מילות המפתח ואין בו שום עניין.

על חוקי קידום אורגני ותוכן

יש הנחיות מסוימות לצורך כתיבת כל מאמר בתחום של קידום אתרים אורגני. יש את מספר הפעמים שיש לציין את מילות המפתח, יש צורך גם בשימוש במילים הללו גם באחת הכותרות, ופיזור מילות המפתח חייב להיות מאוזן. כלומר, אם במאמר של 500 מילים כמו זה, יש להזכיר את מילות המפתח כ-5 פעמים, רצוי מאוד שהם לא “יצטופפו” להן בתוך קטע אחד, אלא שהמבנה של המאמר יוביל אותן בכל קטע בנפרד, בהקשר הכי לוגי והכי טבעי שיש. בזה נמדד כוחו של אתר, ביכולת שלו לנהל את הטקסט בצורה נכונה, ולמרות המטרה של אזכור מילות המפתח, קידום אתרים אורגני בגוגל, יהיה ערך גם לטקסט עצמו, מעבר למטרה המוצהרת.

מבנה של תוכן

שמירה על זכויות יוצרים זה הנתון הכי חשוב בכתיבה של חומרים לצורך קידום אורגני בגוגל. מעבר לכך, מומחה במחלקת הקידום בגאו מדיה סוכנות דיגיטל מדבר על שחשוב מאוד לעניין את הגולשים בחומר, למצוא זווית מעניינת וחדשה בנושא מסוים ולא למחזר חומרים שכבר נכתבו בעבר באתר הרבה פעמים. גם לתחום של קידום אורגני יש זוויות מיוחדות שאפשר להתייחס אליהן כל פעם במאמר, ואז יהיה לאתר שלכם נפח מעניין של טקסט ראוי, הן מבחינת ההתייחסות לנושאי הקידום האורגני, מה שבסופו של דבר אמור לגרום לגולשים להישאר באתר ואפילו להזמין מכם קידום כזה.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן