קידום אתרים בגוגל – על האלגורתים של גוגל

קידום אתרים בגוגל

כולם יודעים כי גוגל מאגן וממיין את תוצאות החיפוש עם אלגוריתם אוטומטי שנעשים בו כל העת שיפורים. Quality Raters הם אנשים שהתפקיד שלהם בגוגל הוא לבדוק אתרים. כן, כן ממה שכל.

הבודקים של גוגל מקלידים שאילתות ובוחנים בקפדנות רבה מיהם האתרים שעולים בתוצאות החיפוש. הם אמורים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכפוף להנחיות בדיקת האיכות זהו מסמך של 168 עמודים שגם הוא עובר כל שנה כמה עדכונים. הבדיקות לא משפיעות על תוצאות החיפוש. הממצאים מגיעים אל מהנדסי חיפוש שהן ניצבים במעלה ההיררכיה והם אלה שמחליטים בסופו של דבר מהם השינויים הצפויים באלגוריתם.

השינויים הללו זה בדיוק מה שמעניין את מי שעושה קידום אתרים בגוגל, והכוונה היא לקידום אורגני. כי אם למשל מקדם אתרים שם לב שיש פתאום דרישות חדשות באשר לתוכן כלשהו, הוא בהחלט יצטרך לקחת את זה בחשבון כאשר הוא מזמין תוכן, או אם יש כל מיני שינויים הקשורים לתהליך שהוא עושה, גם אותם הוא יצטרך לקחת בחשבון.

איך תדעו אם גוגל בדק אתכם?

הכמויות הנבדקות ע”י אנשי האיכות של גוגל הם אסטרונומיים. יכול להיות שהם הגיעו גם לאתרים בישראל, אם כי יש הגורסים שאין סיכוי שזה יקרה. אבל יש דרך לגלות אם הם כן היו באתר שלכם. מדובר על טריק פשוט שבאמצעותו אפשר לגלות אם גוגל היה אצלכם או לא. ראשית צריך להיכנס לדו”ח של AUDIENCE ולהקליק על החלק העליון Add Segment. אחר כך ייפתח איזה שהוא חלון עם כל מיני סגמנטים ובו צריך ללחוץ על הכפתור האדום. ייפתח חלון נוסף שמאפשר ליצור סגמנט כלשהו ולאחר מכן יש להוסיף בדיוק 7 שדות וביטוי שיוצג לכם בצילום. בסופו של דבר אחרי שהסגמנט מוכן, ניתן לצפות בדו”ח ולראות היכן ביקרו בודקי האיכות. גדול. 

ומדוע כל כך חשוב לבדוק אם גוגל ביקר אצלכם? כדי לדעת אם מה שהוא ראה מצא חן בעיניו כלומר- מבנה האתר, ממש המשתמש, חווית משתמש ועוד. גם קידום אתרים בגוגל בוחן את הפרמטרים האלה. 

בלי קידום אתרים אתם לא קיימים

קידום אתרים בגוגל נעשה כדי לבלוט ברשת. כמו שאתם יודעים אתם נכנסים לקניון עצום של אתרים ואם אתם רוצים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יגיעו לאתר שלכם, אתם צריכים לכוון אותם אליכם.

אתם יכולים לעשות את זה באמצעות קמפיין PPC של מודעות בגוגל, ואתם יכולים לעשות את זה בקידום אורגני מבוסס תוכן. זהו תהליך ארוך אבל בסופו של דבר הוא זה שיביא אתכם למקומות הראשונים בגוגל. קמפיין מודעות בגוגל הוא טוב לטווח הקרוב אם מישהו רוצה להיחשף מיד ולמשוך גולשים לאתר שלו, אבל הוא לא תורם לקידום של האתר בגוגל אלא רק לחשיפה.

למה לכם להיות במקום הראשון בגוגל?

כשאתם נכנסים לגוגל, יש לו עשרות עמודים, אבל לכמה עמודים אתם באמת גוללים? אולי רק לעמוד השני וגם זה לא בטוח. העיקר המיקוד של הגולשים הם בדף הראשון ויותר נכון אפילו רק בחמשת המקומות הראשונים בעמוד.אם הם מחפשים סוכנות דיגיטל המתמחה בקידום אתרים בגוגל, הם יתחילו לעבור על כל תוצאה הם ילכו לתוצאות הראשונות כי זה יגיד להם גם כמה דברים על החברות שנמצאות במקום הזה. הם יבינו שאם הם נמצאים במקומות האלה הם כנראה יודעים לעשות עבודה טובה והם יעשו גם להם עבודה טובה וחוץ מזה למי יש היום סבלנות להתחיל לדפדף בגוגל מעבר לדף הראשון. האמת? לאף אחד!

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך