קידום באמצעות מודעות בגוגל

קידום ממומן

מה יעשה אתר עסק שרוצה להביא אליו לקוחות חדשים בעולם הדיגיטלי? יש כמה אפשרויות וערוצים להגיע ללקוחות חדשים. אחד הבולטים שבהם וגם זה שמביא תוצאה מידית, הוא קידום ממומן בגוגל. אז מה זה בעצם אומר?
גוגל כמו שידוע לכם, הוא השער המרכזי לרשת. כל מי שנכנס לאינטרנט ומחפש משהו, רוצה משהו, קונה משהו, מוכר משהו, מחפש מידע, נכנס ראשית לגוגל.


איך גוגל מתנהגת? גוגל היא בכלל אלגוריתם שיש לו זחלן חכם וחרוץ, שסורק כל יום את כל דפי האתרים ברשת. הם נמצאים בזיכרון של האלגוריתם וכאשר אתם נכנסים לגוגל וכותבים למשל “מיטת מים”, מה גוגל יעשה? איך הוא מעלה את התוצאות לשאילתה שלכם. מאיפה הוא יודע להעלות בתוצאות החיפוש את האתרים שמוכרים, משווקים או עושים מיטות מים.
הוא יודע את זה בגלל מה שנקרא בעגה המקצועית “מילות מפתח”.

מילות המפתח שלכם – שוות להכנסות

כאשר אתם כותבים בגוגל מילות מפתח מסוימות, הוא מעלה את כל האתרים או הדפים שמילות המפתח האלה מופיעות בהן. אבל הוא גם יעלה מודעות שיש בהן את מילות המפתח הללו, והמודעות הללו הן קידום ממומן בגוגל.


כל עסק או בעל מקצוע, יכול לפרסם ברשת. כדי לעשות את זה, הוא צריך לעשות קמפיין בגוגל מה זה אומר? זה אומר שעושים פרסום בכלי הפרסומי של גוגל שנקרא גוגל אדוורדס. זהו כלי שיוצר קמפיין שעולה בגוגל ומורכב מסדרה של מודעות, אשר כל אחת מהן כוללת את מילות המפתח הרלבנטיות לעסק.


לצורך ההסבר אם אתם מייצרים ארונות הזזה, וגולש הקליד בשאילתה בגוגל את המילים: ארונות הזזה, הזחלן של גוגל סורק את כל האתרים ומעלה בתוצאות קודם כל את המודעות פרסום של החברות שבהן מופיעות המילים: ארונות הזזה.
הגולש שנכנס ומחפש ארונות הזזה, יפנה קודם כל למקומות הראשונים של התוצאות, ואלה הן המודעות בתשלום של הקידום הממומן.

כמה משלמים על קידום ממומן בגוגל

באינטרנט ורק בו (כי בעולם הפרסום טרום האינטרנט לא היה קיים גוגל אדוורדס וגוגל בכלל), באמצעות הכלי שנקרא גוגל אדוורדס, יוצרים חשיפה מיידית וקמפיין פרסומי. בואו נצא מנקודת הנחה שאם מישהו מחפש מקרר, גוגל צריך להעלות את כל המידע על מקררים ויש הרבה חברות של מוצרי חשמל ומקררים בפרט. אז איך הוא יודע מה להעלות קודם.


ייתכן מאוד שיש גם כמה חברות מקררים שעושות עכשיו קמפיין קידום ממומן בגוגל, אז איך גוגל מחליט איזה הודעות הוא יפרסם קודם?
התשובה היא כסף. מי שמשלם יותר על מילות המפתח במודעה שלו, הוא זה שהמודעות שלו מתפרסמות קודם. ככה זה עובד. יש תחרות על מחיר מילות המפתח ואם למשל יש 8 מפרסמים שבמודעות שלהם כתוב מקררים, מי שמציע לשלם יותר כסף על כל מילת מפתח, גוגל ממקם את המודעות שלו לפני האחרים. גוגל כמובן גם מרוויח מהקמפיין הזה באמצעות הכלי הפרסומי שלו.

ניסוח מודעות שיווקיות

אנו ממליצים לכם מאוד לנסח מודעות שיווקיות מושכות, הכוללות את מילות המפתח, כך יוכלו הגולשים להגיע אל המודעות ואל הקמפיין שלכם. התשלום הוא לפי הקלקה על מודעות. על כל אחת כזו משלמים סכום שסוכם מראש עם גוגל אדוורדס על מחיר מילת המפתח. ובסיכומו של דבר כל הקלקה מחושבת לפי מספר הפעמים שלחצו על המודעה.
אפשר להפסיק את הקמפיין או לשנות אותו בכל עת וכמו כן, ניתן להחליף את מילות המפתח ולנסח את המודעות מחדש.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן