קידום דיגיטל - מה חשוב לדעת על קידום בעולם הדיגיטלי | גאו מדיה - GEO MEDIA

קידום דיגיטל – מה חשוב לדעת על קידום בעולם הדיגיטלי

קידום דיגיטל

קידום דיגיטל כלומר- קידום בעולם הדיגיטלי, איננו יכול להיות זול. תהליך של קידום אתרים אורגני הוא תהליך מתמשך, וגם את רומא לא בנו ביום. במקרים רבים לא מגלים הלקוחות סבלנות מספקת כלפי התהליך ורוצים לראות את עצמם גבוה בגוגל. קידום הוא כמו סיפור אהבה בין אתר למנוע חיפוש, הוא דיאלוג שבסופו האתר צריך להיות מקודם גבוה, אבל מה לעשות שהפרטנר כלומר- גוגל הוא הפכפך.

במהלך שנות נסיקתו של מנוע החיפוש הזה, התרחשו לא מעט שינויים ותפניות באלגוריתם שלו, מה שגורם לקהיליית המקדמים לתהות על קנקנו בדרכים שונות, ולפתח שיטות שיפצחו את מוחו הקודח של הרובוט הזה שמשתנה במהירות האור.

עדכון שמעניין מקדמים

אחד העדכונים המעניינים בשנה האחרונה, היה הרחבה של כמות התווים בשורה בה מתואר העמוד. אם אינכם עוסקים בקידום, בוודאי לא תבינו על מה ולמה המהומה של הרחבת התיאור מ- 160 תווים ל-322. אבל כשאתם עושים קידום לאתר, ואתם יכולים להרחיב את ההסברים של אתר הלקוחות שלכם על המוצרים או השירותים שהם נותנים, יש לזה משמעות מבחינת הקלקה על מודעות במסגרת קידום דיגיטל בגוגל.

המגמות של גוגל באמצעות השינויים, הם לחזק את התוצאות הממומנות מהם הם מרוויחים, דרך זרוע הפרסום שלהם גוגל אדווארדס. בנוסף, השינויים הרבים שעושה גוגל בשנים האחרונות, הוא להגדיל את האמון של המפרסמים בקמפיינים ששם בעצם נמצאים כאמור הרווחים שלהם.

קמפיין קידום דיגיטל ממומן בגוגל

ממש כמו שפעם היה קשה לקוראי העיתונים למצוא את המשפט “כתבה פרסומית”, גם גוגל עושה מאמצים רבים, לטשטש את עקבות המודעות הממומנות, כאילו והדירוג הגבוה לא נקנה מכספים אלא שהוא המלצה. קידום דיגיטל ממומן היום מופיע בחלק העליון של הדף הראשון בגוגל, כאשר כמות המודעות מ-3 ל-4 והמילה “מודעה” שאמורה לגרום לגולשים לבחור נכון, עברה מצבע צהוב בולט לירוק מעומעם, כדי שבכל זאת, יהיה מי שיפספס את האמת שבפרסום. גם שטח המודעה גדל לכמעט פי 3. ועדיין שום אתר לא מוותר על הקידום האורגני שמניב תוצאות יפות מאוד ואם כבר מדברים על אמת בפרסום, אז אלה מה שנקרא “תוצאות אמת”.

מהם גורמי הדירוג של גוגל?

אחד הסודות הכי שמורים של גוגל, הם גורמי הדירוג המשפיעים על מיקום האתרים בתוצאות החיפוש. מקדמי אתרים, מחפשים כל הזמן עדכונים כדי לעמוד על השינויים ולתכנן את צעדיהם בהתאם. אחת השיטות להבין מה בעצם גוגל רוצה? היא להשתמש בכלים שזוחלים כמו הזחלן של גוגל ולנתח את האתר ברמת הדומיין ורכיבים נוספים כמו: מהו מספר הדומיינים המפנים לאתר, קישורי DO FOLLOW, מספר האנקורים, כתובות IP שמפנות? מהו אחוז מילות המפתח בכל אנקור.  

אחת המסקנות שעלתה היא כי ככל שלאתר יש יותר דומיינים שמפנים אליו, כך המיקום שלו בתוצאות החיפוש גבוה יותר. בנוסף עלה כי אתרים שמדורגים גבוה, מקבלים יותר קישורים מאתרים אחרים, ויש קשר ברור בין מספר כתובות ה-IP המפנות לאתר לבין הדירוגים. בנושא האנקורים נמצא קשר שמעיד שככל האנקור יהיה מגוון יותר, כך מיקומו יהיה יותר גבוה.

בגאו מדיה סוכנות דיגיטל מוסיפים שחשוב לציין שאם מדברים על כך שהתוכן הוא המלך, הוא עדיין גם מלך בדירוגים, כי ככל שיש באתר יותר תוכן, כך הוא נמצא בדירוג גבוה יותר. בעיקר תוכן רלבנטי שכולל תחקיר מקדים ושמעניק במה רחבה לנושא האתר, בוחן אותו מזוויות שונות ומציע תוכן איכותי ברמה גבוהה.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן