קידום חנות באמזון: 4 טיפים מסוחרים מצליחים

קידום חנות באמזון

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

פתיחת חנות באמזון היא רעיון מפתה עבור הרבה סוחרים מכל רחבי העולם שמבינים את הפוטנציאל הענק שקיים בזירת המסחר הזו. אבל אחרי פתיחת החנות, מגיע השלב החשוב כל כך של קידום ושיווק החנות ומוצריה. בלי קידום נכון, יהיה קשה מאד להגיע לרווחים גבוהים ולהגשים את החלום שכל כך הרבה אנשים היום רוצים להגיע אליו – הכנסה כמעט פסיבית ממסחר באינטרנט.

שאלנו ארבעה סוחרים מצליחים שמנהלים חנות באמזון מה הם עושים כדי ליצור לחנות שלהם קהל לקוחות קבוע ולקבל לידים כל הזמן. זה מה שהיה להם לספר לנו.

תעבדו נכון עם מילות המפתח

הטיפ שקיבלנו מליאור, בעל חנות באמזון כבר כמה שנים, נשמע טכני אבל הוא בעצם כל כך חשוב. הרעיון הוא להכיר מקרוב את מה שקהל היעד שלכם מחפש. ואיך עושים זאת? לומדים לעבוד עם פילוח נכון של מילות מפתח.

הצעד הראשון הוא לבדוק אילו ביטויי מפתח מחפשים אנשים שקשורים לתחום החנות שלכם. אילו מוצרים עולים ראשונים בחיפוש? איזה ביטויים ושאלות נכתבים על ידי לקוחות רבים ככל האפשר מכל העולם. את ביטויי המפתח חשוב לשלב בתיאורי המוצרים שלכם, במסרים שיווקיים שמפרסמים את החנות מחוץ לאתר ובכל מקום שבו אתם מקדמים את החנות.

מעודדים לקוחות לכתוב פידבקים וביקורות

גיל, שמנהל חנות באמזון, ממליץ לעודד את הלקוחות המרוצים והטובים לכתוב ביקורות ולמלא את דפי החנות בפידבקים ודירוגים גבוהים. ככל שהשירות שלכם טוב יותר, המוצר מגיע בזמן והתהליך מנוהל בצורה טובה, כך הלקוחות יהיו מרוצים. את כל זה צריך לתעד ולבקש מהם לכתוב. ככל שיהיו לכם יותר המלצות, כך דירוג החנות יעלה והיא תקודם באופן טבעי ואורגני.

תכירו את קטגוריות החיפוש של אמזון

העצה של טלי היא להכיר כמה שיותר לעומק את קטגוריות החיפוש של אמזון ולשייך את החנות לקטגוריות הנכונות. באמזון ישנן הרבה מאד קטגוריות חיפוש שמחולקות לקטגוריות ראשיות ותתי קטגוריות, באמצעות אפיון נכון של החנות והבנה של תהליכי החיפוש של הלקוחות, אפשר לשייך את החנות לקטגוריות שיעזרו לקידום שלה. יחד עם שאר הדברים שהומלצו כאן, תוכלו להגיע למקומות חשופים יותר באתר ולקבל תהודה גדולה יותר לחנות.

תכתבו נכון את מפרט המוצר

אחד הדברים שהכי משפיעים על הקידום הוא כתיבה נכונה של תיאורי המוצרים והמפרט הטכני שלהם, אומר ניר. חשוב לבדוק את הפרוטוקול של אמזון וללמוד איך הם ממליצים לכתוב את התיאורים בחנות. יותר מזה, חשוב להקפיד על אמינות ולדאוג שהניסוחים שלכם מבהירים ללקוח בדיוק מה הוא הולך לקבל במועד ההזמנה. ככל שתהיו מדויקים יותר, כך הפידבקים הטובים יבואו, החשיפה תהיה טובה יותר ותוכלו לקדם את החנות בקלות.

לימודי מסחר באמזון יעזרו לכם לפתח אסטרטגיית מכירות שתאפשר לכם לקדם את החנות בדרך הכי טובה שאפשר.

נכתב בשיתוף צוות האקדמיה לאמזון, לפרטים נוספים בקרו באתר https://sosimple.co.il

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך