קידום ממומן בגוגל או קידום אורגני – מה עדיף?

קידום ממומן בגוגל

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

קידום אורגני וקידום ממומן הן שיטות קידום נפוצות לצורך קידום אתרים בגוגל, כאשר לכל אחת מהשיטות יתרונות וחסרונות משלה. בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מידע כללי על קידום ממומן בגוגל לעומת קידום אורגני בגוגל ולקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם: היכן להשקיע את כספי השיווק הדיגיטלי שלכם?

כל מה שצריך וחשוב לדעת על קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל היא שיטת קידום הניתנת ליישום באמצעות מערכת הפרסום המובנית של גוגל הידועה בשם: ADWORDS. מערכת זו פותחה על ידי חברת גוגל והיא משלבת בתוכה מגוון רחב של אפשרויות לניהול הפרסום הממומן גם במנוע החיפוש וגם ברשת החיפוש של גוגל. שיטת הקידום הממומן בגוגל, כשמה כן היא, עובדת על מודל תשלום על פי חשיפת המודעה אותה אתם מפרסמים או על פי מודל תשלום על פי הקלקות על גבי המודעה אותה אתם מפרסמים. היתרונות המרכזיים הנלווים לשיטת קידום ממומן בגולל כוללים:

  • מגוון רחב של כלי ניהול באמצעותם ניתן לנהל את הקמפיין הממומן על הצד הטוב ביותר – כלים אלו ממתינים לכם במערכת הפרסום המובנית של גוגל והם כוללים בין היתר פילוח ממוקד של קהלי המטרה הרלוונטיים עבורכם על פי מילות/ביטוי מפתח
  • חשיפת הקמפיין הממומן שלכם לקהלי מטרה שברגעים אלו ממש מבצעים שאילתת חיפוש בגוגל לצורך חיפוש מידע אחר מוצרים ושירותים הקשורים לתחום עיסוקכם
  • ניהול תקציב הקמפיין בהתאם למסגרת התקציב העומדת לרשותכם

וכמובן, פעולת קידום אתרים, מוצרים ושירותים במנוע החיפוש הגדול והחשוב ביותר ברשת.

כל מה שצריך וחשוב לדעת על קידום אורגני בגוגל

מנגד, קידום אורגני בגוגל היא שיטת קידום המיועדת לצרכי קידום אתרים באמצעים טכניים הקשורים לאופן בו הרובוטים של גוגל (אלגוריתמים) מסווגים ומדרגים את האתרים השונים על פי מילות המפתח המופיעות בשאילתות החיפוש המתבצעות על ידי הגולשים. קידום אורגני היא פעולת קידום המתחקה למעשה אחר הפרמטרים המרכזיים על פי הם גוגל מחליטה לדרג את האתרים במקום כזה או אחר, כאשר מטרת הקידום היא להוביל את האתר המקודם לעמוד תוצאות החיפוש הראשון תחת כל מילת מפתח רלוונטית.

אז היכן מומלץ להשקיע את הכסף שלכם?

קידום נכון ויעיל בגוגל מתאפשר באמצעות שתי השיטות יחד, אך הדבר דורש תקציב לא מבוטל לצרכי קיומה של פעילות קידום במסגרת קידום אורגני לצד קידום ממומן בגוגל. לפיכך, ההחלטה היכן להשקיע את הכסף שלכם לצרכי קידום בגוגל, קשורה בין היתר בגובה התקציב העומד לרשותכם ובמספר מאפיינים כלליים כגון:

  • סביבת התחרות הרלוונטית לתחום עיסוקכם בגוגל
  • וותק האתר אותו אתם מעוניינים לקדם
  • מטרות הקידום לטווח הקצר והבינוני
  • העלות הכוללת של קידום מיטבי בכל אחת מהשיטות

קידום ממומן בגוגל באמצעות סוכנות דיגיטלי מובילה בתחומה – כל היתרונות

קמפיין ממומן בגוגל, בדומה לכל פעילות שיווקית אחרת בעולמות השיווק הדיגיטלי, מומלץ שייעשה באמצעות אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בין היתר בהליכי קידום ממומן בגוגל. מומחי קידום ממומן, יאפשרו לכם ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים בדרך לקידום מניב תוצאות וביניהם: פילוח ממוקד של קהלי המטרה, מחקר מילות מפתח לצורך איתור מילות וביטוי מפתח רלוונטיים לקמפיין, שירותי קופירייטינג ועיצוב לצורך ניסוח מודעות הקמפיין, ניהול תקציב הקמפיין ושירותים מקצועיים נוספים המבוססים בין היתר על דו"חות סטטיסטיים וניתוח מדויק של תוצאות הקמפיין בכל רגע נתון. קמפיין קידום ממומן בגוגל המנוהל על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים בתחום, יאפשר גם לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר בפרק זמן כזה או אחר בהתאם להיקף התחרות הרלוונטית לתחום עיסוקכם. מנגד, תפעול קמפיין ממומן באופן עצמאי, מבוסס ברובו על פעולות ניסוי וטעייה העלולות לעלות לכם לא מעט כסף עד שתלמדו לעשות שימוש בכל הפונקציות הרלוונטיות לניהול מיטבי של קמפיינים ממומנים בגוגל באמצעות ה-ADWORDS מערכת הפרסום המובנית של גוגל.

לסיכום, קמפיין קידום ממומן בגוגל הוא אמצעי שיווקי יעיל למטרות קידום אתרים וחשיפת מוצרים ושירותים שונים לגולשי הרשת המפנים שאילות חיפוש למנוע החיפוש הגדול והחשוב ביותר. ניהול הקמפיין באמצעות מומחי קידום ממומן, יאפשר גם לכם להגיע לתוצאות הקמפיין הרצויות לכם במינימום עלויות.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך