קידום ממומן בגוגל - איך עושים זאת? | גאו מדיה - GEO MEDIA

קידום ממומן בגוגל – איך עושים זאת?

קידום ממומן בגוגל

עולם הפרסום השתנה לבתי הכר. חלקם של משרדי הפרסום נותנים שירות גם באינטרנט, כמו קידום ממומן בגוגל, ויש הרבה מאוד אנשי מקצוע שמעניקים ספציפית את השירות הזה.

אין ספק הטכנולוגיות החדשות כבשו בסערה את העולם. אנחנו חיים היום בעולם דיגיטלי, מחוברים לרשת ולא רק אנחנו. כל העולם מחובר לרשת. במובן הזה אפשר לומר כי היום הרבה יותר קל להגיע לקהלי היעד של המפרסמים. הסיבה היא פשוטה. כולם גולשים בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם. אלה הם הלקוחות של העסקים הקטנים והגדולים, וגם הם כבר למדו כיצד להתנהל ברשת. 

ערוצי הפרסום החדשים יצרו גישות חדשות במקום הגישות הקודמות בפרסום.  אז מה היה לנו? ג’ינגלים ברדיו, כפולת מודעות בעיתונים. פרסום במקומונים, פרסום חוצות. חילקנו פליירים, עשינו מה שנקרא טלמרקטינג. כל זה מעולם כבר לא קיים. היום יש ערוצי מדיה חברתית, קמפיינים ברשת. עסק שלא משתמש ומנצל את הערוצים הללו, כמו לא קיים. 

רוצים לעשות שיווק? רק ברשת

המטרה של כל עסק קטן או גדול, היא להצליח. כמו שהזכרנו, בעבר היו צרכים אחרים וערוצי פרסום שונים, והיום הכול מתקיים ברשת ואפשר גם להגיד- וטוב שכך. 

למשל היכולת להגיע לקהלי היעד. יכולת נדירה שמעולם לא התקיימה בעולם הפרסום, טרום האינטרנט. שעות וימים רבים שפכו משרדי הפרסום על “חפירות” מיהם קהלי היעד של הלקוח ומה יש לעשות כדי שהמותג שלהם ייחשף בפניהם. הרבה רעיונות נשפכו וגם הרבה כסף. מותגים עשו מסיבות, הקימו מועדוני לקוחות. הציעו בונוסים והטבות לחבר מביא חבר. מה לא עשו כדי להציע את בגדי הספורט בדיוק לספורטיביים ואת שמלות הערב בדיוק לפני הפרום של התיכון.

היום זה עובד טכנולוגית. לא צריך קבוצות מיקוד, גם לא מפה לאוזן, גם לא שלטי חוצות וגם לא מועדון לקוחות. קידום ממומן בגוגל הוא טכנולוגיה מפותחת שמנהלת את עולם הפרסום הדיגיטלי בגוגל. והיא מצליחה להגיע לקהלי היעד של כל מפרסם, לפני שהוא סיים למצמץ.

איך עובד קידום ממומן בגוגל?

האם איזה שהוא משרד פרסום האמין שיום אחד, הוא יוכל בלחיצה על כפתור לסמן את הלקוחות הפוטנציאליים שלו, ולפרסם מודעות שהם בטוח ייתקלו בהם, כי בכלים של גוגל היום, אפשר גם לדעת מתי קבוצות מסוימות של אנשים גולשים, ולהתאים את הפרסום לזמנים שהם מול המחשב. הזרוע המבצעת את הקידום הממומן בגוגל שנקרא גם קמפיין PPC, היא גוגל אדווארדס. זהו כלי שפועל לפי ההנחיות של המפרסמים ע”י הזנת נתונים כמו: נוסח המודעות, מהן מילות המפתח הכלולות בהן, מתי לפרסם באיזה שעות ועד פילוח של גילאים ומיקום גיאוגרפי של קהלי היעד. אז איך גוגל יודע איפה נמצאים קהלי היעד של הפיצה הטבעונית?

הוא יודע. כי מה שנקרא “עוקבים אחריכם ברשת” או “מטרגטים, ככה עובד גם קידום ממומן בגוגל.

מה זה טירגוט?

טירגוט זה מושג ששייך לאינטרנט ולא היה קיים קודם. כאשר אנו גולשים ברשת, אנו משאירים אחרינו עקבות באתרים. לגוגל יש את היסטוריית האתרים שלנו ואם חיפשתם נעליים לטיולים ונכנסתם לאתר שמשווק נעליים כאלה, תראו אחר כך איך במשך כמה ימים, נעלי טיולים של כל מיני מותגים מציצים לכם ממודעות. זה לא קורה במקרה, זה מכוון. ככה זה עובד ברשת. בגוגל יש מי שמניח שאם אתם מחפשים נעלי טיולים, אז אולי גם תתעניינו באוהלים, אז כאשר חברה לשיווק אוהלים תעלה עם קמפיין קידום ממומן בגוגל, מי שחיפש נעלי טיולים כבר יעלה לה בקבוצת המתעניינים באוהלים. גוגל כבר יעשה את הקשר הזה בין תחביבים ותחומי עניין או רכישות של גולשים, כדי לכוון אליהם שירות או מוצרים שייתכן ומעניינים אותם.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן