קידום ממומן בגוגל – כלי מספר אחת לשיווק באינטרנט

קידום ממומן בגוגל

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

גוגל הוא מנוע החיפוש מספר אחת ברשת, ולכן הוא גם הכלי המרכזי והעיקרי שבאמצעותו לקוחות פוטנציאליים מחפשים עסקים. כל עסק שרוצה להגיע ללקוחות חדשים דרך האינטרנט זקוק לידע על קידום ממומן בגוגל. מכיוון שעיקר שירותיה של גוגל לא ניתנים בתמורה לתשלום, החברה מצאה דרך להרוויח כסף ממודעות בתשלום שבעלי עסקים קונים ממנה. מודעות כאלו מפנות את הגולש לאתרים שרלוונטיים למה שהכניס לשורת החיפוש של גוגל, וביכולתן לקדם את האתר והעסק שלכם.

בגלל שגוגל הוא מנוע חיפוש ענקי, על כל חיפוש ותוצאה ישנם מתחרים רבים, ולכן ישנו אלגוריתם שמטרתו לחשב את הצעות המחיר של כל מפרסם, יחד עם מאפיינים נוספים כמו המודעה עצמה, איכותה, איכות האתר שהיא מובילה אליו וביצועים של המודעות האחרות בחשבון המפרסם. הסיבה לחישוב הזה היא בין היתר גם העובדה שגוגל מעוניינת שהתוצאות הראשונות יהיו מודעות שהסיכוי שהגולש יקליק עליהן יהיה גבוה, משום שעל כל הקלקה כזאת גוגל מקבלת כסף מהמפרסם. 

מילות המפתח הן גם המפתח להצלחה

מילות המפתח מבוססת על מילות חיפוש שגולשים מכניסים בגוגל. כאשר גולש מחפש מילות חיפוש מסוימות, הן מיתרגמות למילות המפתח הרלוונטיות במודעות שגוגל מציג לו. קידום ממומן בגוגל מבוסס בדיוק על איך שמילות חיפוש ומפתח עובדות, והאלגוריתם מבוסס עליהן ומחפש אותן. על מנת שהמודעה של העסק שלכם תופיע בתוצאות הראשונות היא חייבת להיות כתובה היטב, וחייבות להיות משולבות בה מילות מפתח בדרגות התאמה שונות. למשל, התאמה לביטוי מדויק או התאמה רחבה, שתענה גם על מילות חיפוש שנכתבו בשגיאות, או חיפושים קרובים. 

גולש שנכנס לגוגל ומקליד את מילות החיפוש: כריות נוי, גוגל תציג לו את המודעה האיכותית ביותר, עם ההתאמה המרובה ביותר למילות החיפוש, אך גם את זו שהמפרסם שילם עליה יותר. לכן חשוב לענות על כמה שיותר פרמטרים בחישוב, ומראש ליצור מודעות מוצלחות יחד עם אתרים איכותיים על מנת שגוגל תתעדף את העסק שלכם. 

יתרונות של קידום ממומן בגוגל

מעבר לכך שפרסום מודעות במנוע החיפוש מספר אחת בעולם היא השקעה בטוחה, ישנם כמה יתרונות לא ברורים מאליו לפרסום העסק שלכם דרך גוגל. ראשית, הפרסום הוא מיידי. למשל, בניגוד להקמת דף פייסבוק איכותי ובניית קהל, השקעה שיכולה לקחת המון זמן ואנרגיה, גוגל יכולה להפנות לקוחות פוטנציאליים למודעה שלכם בתוך כמה שעות, כל עוד שילמתם מספיק.  נוסף על כך, הרבה פעמים גוגל מחלקת שוברים למפרסמים חדשים, ולכן ההשקעה הראשונית שלכם לא תעלה לכם הרבה, ומשם תוכלו רק ללמוד, לחקור ולגלות איזו מין מודעה מושכת את הלקוחות שאתם רוצים? בצורה כזאת תבצעו מעין חקר שוק קטן, שרק תרוויחו ידע רצוי ממנו ובוודאי שגם לקוחות חדשים. 

יתרון נוסף הוא יכולת הבחירה היכן המודעות שלכם יופיעו. אתרים חיצוניים רבים וגם אתרים בבעלות גוגל, כמו יוטיוב למשל, הם חלק מרשת גדולה שנקראת ״רשת המדיה״ שבה המודעות שלכן יכולות להופיע. גוגל מאפשרת לכם לעשות את הבחירה הזאת ולכן גם מאפשרת למקם את המודעות של העסק שלכם באתרים הנכונים. דמיינו שאתם חברת להשכרת ציוד צילום וסאונד, ואתם יכולים לפרסם לקהל עצום של בלוגרים ויוצרים את השירותים שלכם. זה בדיוק מה שמתאפשר לכם דרך קידום ממומן בגוגל, שמאפשר לפרסם ביוטיוב. ניתן לומר כי היתרון המרכזי שגוגל מציעה לכם הוא היכולת של האלגוריתם שלה להתאים את המודעות שלכם לכמה שיותר חיפושים, קהלים ואתרים.

קראו גם על: קידום ממומן בפייסבוק

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך