קידום ממומן לעסקים קטנים- איך כותבים מודעות מנצחות?

קידום ממומן

כל קמפיין קידום ממומן לעסקים קטנים, מתחיל בסדרת מודעות או באנרים או שניהם ביחד, אשר מובילים את המקליקים עליהם לאתר הלקוח המפרסם או לדף נחיתה. מהם עקרונות כתיבת דף נחיתה, מתי צריך לכתוב אותו ואיך כותבים מודעות מנצחות? הכל במאמר זה. 

דף נחיתה מאפשר גם למי שאין לו אתר, לצאת בקמפיין פרסומי. המודעות יובילו אל הדף הזה אשר אמור להכיל מידע מצומצם אבל מאוד קולע יש לומר של נושא הקמפיין. אבל יש גם בעלי אתרים הבוחרים מעת לעת לפרסם דפי נחיתה עקב אירועים מיוחדים כמו השקת סניף של רשת מסוימת, מעבר לכתובת חדשה, התרחבות מקום פעילות, הוספת שירותים או מוצרים. השקת מוצרים חדשים. יציאה במבצע או בהטבה מיוחדת וגם הקמת מועדון לקוחות. כלומר דף נחיתה בעצם מבשר על משהו חדש שהלקוח בחר לפרסם אותו בדף נחיתה מיוחד משלו ולא באמצעות האתר.

איך גולשים מתייחסים לקמפיין בגוגל?

לקמפיין בגוגל צריכה להיות סיבה, והגולשים יודעים זאת. בדיוק בשל כך, הם נכנסים למודעות שמעניינות אותם ואשר מציעות להם שירותים או מוצרים בתחומי העניין שלהם. ספורטאים יתעניינו במותג חלבון חדש שנכנס לארץ ובאביזרי ספורט ושוחרת עבודות יד, תשמח לדעת על חנות תחביב שנפתחה ליד הבית שלה. הפרסום מכוון לקהל יעד מסוים אשר ימצא בו עניין וכמובן שגם כתיבת דף הנחיתה וגם המודעות צריכים להיות מנוסחים בצורה ראויה, קצרה וקולעת.

דף נחיתה צריך להכיל כותרת מאוד מושכת, המסכמת בצורה חד משמעית את ההזדמנות המוצעת בדף. לאחר מכן יהיו כמה שורות קצרות אשר יסבירו מהי ההזדמנות ויציעו לגולשים להשאיר פרטים. הגולשים יקליקו על המודעה, ייכנסו לדף הנחיתה או לאתר וישאירו פרטים. הלקוח יקווה שהפרטים הללו שנקראים גם לידים- יהיו מספיק מים כדי להפך להמרות (לקוחות).

קמפיין קידום ממומן לעסקים קטנים, גורם להם לחשיפה, מוביל אליכם גולשים מתעניינים וגורם להם לפרוץ קדימה ברשת.

המודעות ראשונות בגוגל 

תוכלו להגיע לדפי נחיתה אם תחפשו דבר מסוים ויהיה לו קמפיין קידום ממומן באמצעות דף נחיתה. אם למשל אתם מחפשים ממש בימים אלה מקרר חדש, ואת עינכם צדה מודעה על מקרר במחיר מציאה, סביר להניח שתקליקו על המודעה ושגם תשאירו פרטים למפרסם. אם אתם מחפשים ריפוד חדש לרכב, או בניית אתר, בעל מקצוע או כל דבר אחר, תוכלו להגיע לדפי נחיתה שבדרך כלל גם מציעים דברים חדשים ובמחירים טובים.

קידום עוזר לעסקים לפרוץ ולהיראות. להיות חשופים ולקבל תגובות מהגולשים. הם ישאירו פרטים, אחר כך אולי יהפכו ללקוחות אם הם מצאו בקמפיין שלכם מוצר או שירות שהם ממש חיפשו והנה הם מצאו אותו דרך המודעות שלכם.

יש חשיבות רבה בעיקר לעסקים חדשים לצאת עם קמפיינים בגוגל, היום זו הדרך הכי נכונה וקצרה לפרוץ את תקרת הזכוכית של הרשת. 

כתיבה מנוסחת כהלכה- מוסיפה לכם מוניטין 

קידום ממומן יש לעשות באמצעות סוכנות דיגיטל, אשר תקים לכם ראשית אתר או תבנה לכם דף נחיתה שיווקי. את הדף בדרך כלל בונה מעצב גרפי והטקסט חייב להיות כתוב ע”י קופירייטר מומחה בתחומו. ההצגה של המוצר או השירות החדשים, מועדון הלקוחות שמזמין אותך להיות חבר בו. חברה שמציעה לך מנוי למכוני הכושר שלה, כל אלה מצטרפים לאלפי קמפיינים המתפרסמים מדי יום ברשת, ומכוונים להציע מגוון עצום של שירותים ומוצרים. רק בצורה זו מגיעים אליהם גולשים כי הכל כמו שידוע וגם עסקים עושים היום ברשת.

קראו גם על: קידום ממומן בפייסבוק

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך