איך מטרגטים מודעות במסגרת קמפיין קידום ממומן?

קידום ממומן

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

הדבר הכי מעניין בנושא של קידום ממומן בגוגל הוא שכל מפרסם מחליט כמה כסף הוא רוצה לשלם. שיטת הפרסום גורמת לכך שיהיה אפשר לשלוט בתקציב וגם לקבוע אותו מראש. זה מתחיל מקביעת תקציב ברמה היום יומית. אם אתה מחליט לפרסם ב-200 ₪ ביום, אז אם תפרסם במשך 30 יום תצטרך לשלם 6000 ₪. יש עסקים שיש להם תקציב כזה, ולרוב העסקים הקטנים אין. מה שבטוח אף פעם שום עסק לא מפרסם כל יום מסיבות שקשורות לשיטה ולתכנון של קמפיין קידום ממומן בגוגל.

אחד הכלים הכי חזקים שיש היום בפרסום בגוגל הוא שהלקוח המפרסם יכול להחליט בדיוק למי לכוון את המודעות שלו. קוראים לזה טירגוט. בעולם הפרסום במציאות קוראים לזה קהלי יעד. יש לגוגל אדווארדס הזרוע המבצעת של גול אפשרות לכוון את המודעות של המפרסמים לקהלי היעד. יש להם מידע על גולשים בגלל היסטוריית הגלישה שלהם. הם משאירים עקבות ברשת, וזה חשוב מאוד כדי ללמוד עליהם ולקבל עליהם מידע רלבנטי לצורכי פרסום.

כך למשל אם אתם רוצים לשווק ספרייה מעץ, תוכלו להיות בטוחים שבדטה של גוגל יש מידע על אנשים שאוהבים לקרוא ספרים והמודעה שלכם תופיע לפניהם. איך גוגל עושה את זה? זו טכנולוגיה.

אמצעי חימום לאזורים בצפון הארץ

לגוגל אדווארדס יש מידע על הגולשים בפרמטרים הבאים: גיל, מיקם גיאוגרפי, מין. תחומי עניין ועוד. אז אם אתם חברה שמשווקת קמינים, מי יהיה קהל היעד שלכם? מקומות מאוד קרים בחורף. לפיכך גוגל אדווארדס ידע לכוון את המודעות שלכם לקהלי יעד שגרים באזורים קרים, מתוך מידע שיש לו על הגולשים.

אם גולשים חיפשו בעבר קמינים ברשת, הם יופתעו לגלות שעכשיו הקמינים רודפים אחריהם לאן שהם גולשים. קוראים לזה טירגוט וזה כלי פרסומי של הרשת, שמשתמשים בו גם כדי להכווין מודעות לקהלי יעד. 

זה מאוד משוכלל, זה מכוון את המודעות שלכם בתהליך של קידום ממומן ישירות לקהלי היעד שמחפשים בדיוק את מה שאתם מפרסמים ואין כלי פרסומי בשום מקום יותר משוכלל ומדויק מזה. 

איך משלמים לגוגל

אם תיכנסו לגוגל אדווארדס תוכלו לראות בדיוק כמה קליקים היו על המודעות שלכם וכמה עולה לכם כל מילת מפתח. מילות מפתח אלה הן המילים  שתצטרכו לשתול במודעות שלכם, כדי שגולשים שמחפשים את מה שאתם מוכרים יגיעו אליכם, גם דרך המודעות לאתר שלכם וילמדו עליכם יותר. משום כך מאוד מומלץ לעשות קידום ממומן, כי הוא חושף אתכם בפני הגולשים. 

מחירה של כל מילת מפתח נקבע במכרז בין כל החברות שמתחרות על אותן מילות מפתח. מי שמשלם הכי הרבה, המודעות שלו מתפרסמות קודם. ככה זה עובד. 

את הפרסום בגוגל אפשר להפסיק בכל שלב, להקפיא ולהפעיל אותו במועד אחר.

מהו התשלום למנהל קמפיינים בגוגל?

תשלום עבור ניהול קמפיין קידום ממומן בגוגל, אינו קבוע הוא יכול לעמוד על 750 ₪ ומעלה. תלוי מיהו המנהל, מה הניסיון שלו ומה הרזומה שלו בתחום. לניסיון יש משמעות רבה בתחום הזה. בכל תחום ברשת יש בעצם טווח מחירים די גמיש, הסיבה לכך היא שיש אנשי מקצוע של ממש שיושבים במשרדי פרסום דיגיטלי או בסוכנות דיגיטל ויש חובבים שיודעים להפעיל את גוגל אדווארדס אבל לא מבינים בפרסום. כדי שקמפיין יצליח צריך מלבד היכרות עם הכלים הטכנולוגיים גם הבנה בקהלי יעד ובפרסום לכן חשוב מאוד לעשות את זה בצורה מקצועית.

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!