בניית אתרים איכותיים

בניית אתרים

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

בניית אתרים היא לא אקט ספונטני והיא חייבת להתבצע  ע"י סוכנות דיגיטל, תוך תכנון כל שלב ושלב בהקמת האתר. כל חברה העוסקת בתחום של בניית אתרים איכותיים, חייבת לשאול את עצמה כמה שאלות חשובות, לפני שהיא מקימה את האתר. כמובן שהלקוח חייב לשתף פעולה עם החברה, כדי שיהיה לה את כל המידע לו היא זקוקה לצורך בניית האתר.

איזה שאלות צריך לשאול?

לצורך מה בונים את האתר? מה המטרה שלו. מי קהלי היעד שרוצים שיגלשו בו. מה חשוב שיראה מי שנכנס? איזה מידע ומסרים רוצים להעביר? איזה מידע רוצים להעביר לגולשים? מהם המסרים והקונספט של החברה ואיך הם באים לידי ביטוי באתר. מי מעצב את האתר באיזה צורה? האם יש לחברה לוגו או שהיא זקוקה לאחד כזה. מה הפרופיל של החברה, מה המיצוב שלה מול המתחרים ומיהם.

חשוב להבין כי אתרים יש הרבה ברשת, אבל אתרים איכותיים יש מעט, אומר מומחה של סוכנות דיגיטל. אלה צריכים להיות אתרים שהגולשים נשארים בהם ולא נוטשים. אתרים שמעניין את הגולשים לשהות בהם, כי הם נותנים להם ערך מוסף. 

מה המטרה של האתר?

כל עסק שפונה לחברת בניית אתרים צריך לדעת לשם מה הוא בונה את האתר. האם זה לצורך הגדלת הכנסות, ייעול שירות, הקטנת עלויות, שיפור תדמית ועוד. הטעות הכי נפוצה שאנשים עושים היא שהם מעצבים אתרים אבל מזניחים את המטרה האמתית לשמה הוקם האתר. המטרה הזה חייבת לבוא לידי ביטוי בהקמת ועיצוב האתר.

אומנם זה מאוד מאתגר לעצב אתר, אבל הוא לא יכול להיות רק יפה. הוא חייב להשיג את המטרות שלשמן הוא קם. אם זה אתר תדמיתי, שיווקי או נועד כדי להגדיל את המכירות, לשמר לקוחות ולהביא לקוחות חדשים. למכור משהו, לחשוף את העסק ועוד, את זה האתר חייב להשיג.

בנוסף חשוב לציין כי אתר שעולה מהר, זוכה לדירוג גבוה של גוגל ומנועי חיפוש נוספים. הם לא אוהבים אתרים איטיים ומסורבלים. לכן יש חשיבות גם לממשק העיצוב של האתר, לטכנולוגיה שצריכה להעלות אותו מהר, לחוויית משתמש ועוד. 

כמה ואיזה מידע יש באתר שלכם?

בעידן הזה, זורמות כמויות עצומות של מידע לגולשים באופן בלתי נתפס. האתר שלכם לא יכול לדשדש מאחור. בתקופה של המודם הקווי, היה צריך לחכות שניות ארוכות ואף מספר דקות עד שהאתר יעלה, היום הוא חייב לעלות במהירות הבזק. לאנשים אין סבלנות. זה עידן הסמארטפון והצ'יק צ'ק ואם האתר שלכם לא יעלה בצ'יק הגולשים יינטשו אותו. לאף אחד אין היום יותר מדי סבלנות. אחת הדרכים להקים בניית אתרים מהירים היא שימוש בשפת ה-CSS. קידום באמצעות השפה הזו מתגבר את הביצועים של האתר, ומאפשר הורדה של תכנים במהירות גובהה. השימוש בשפה הזו גם מסייע לזחלנים של גוגל למשל לסרוק אתרים ולהגיע מיד לתכנים הרלוונטיים אחרי שמישהו מקליד שאילתה בגוגל, וזאת בלי שום התייחסות לשאריות קוד כמו פונטים, תגיות וטבלאות. בנוסף יש אפשרות להתאים את הגלישה באתרים למכשירים שונים כמו למשל דפדפנים מצומצמים, סמארטפונים ועוד.

לשפת CSS יש יתרונות כמו שליטה בעיצוב כמה תבניות במקביל, אפשרויות עריכה, שימוש תבניות בסוגי מדיה שונים ועוד. אבל נראה שהדבר הכי חשוב זה מהירות העלאת האתר, כי כמו שאמרנו זו חייבת להיות מטרת על ונשים בצד את הנושא והלקוח, הלקוח האמיתי שלכם זה הגולשים.

בהקשר זה חובה לציין כי אתר צריך להיות כתוב ומנוסח בצורה מקצועית וחפה מכל שגיאות כתיב ובכלל.

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!