בניית אתר וורדפרס – אל תישארו מאחור

בניית אתר וורדפרס

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מערכת וורדפרס היא מערכת קוד פתוח המיועדת לצרכי בניית אתרים שהחלה את דרכה בשנת 2003 ובתחילת דרכה שימשה לצרכי הקמת בלוגים בלבד. במהלך השנים, המערכת הפכה לפופולארית וכיום אחד מכל שלושה אתרים ברשת האינטרנט הוא אתר אשר פותח ונבנה באמצעות המערכת. 

איזה סוגי אתרים ניתן לבנות באמצעות ה WORDPRESS

בניית אתר בוורדפרס היא פעולה המאפשרת את הקמתם של כל סוגי האתרים האפשריים, החל מאתרי בלוג ואתרי תדמית, דרך אתרי מסחר מקוון ועד לפורטלים ואתרי נישה בהם קיימת כמות גדולה של דפי אינטרנט. היתרון המרכזי בהליכי בניית אתר וורדפרס טמון בעובדה שמדובר במערכת לניהול תוכן האתר והדבר מאפשר לבעלי או מפעילי האתר לבצע כל שינוי ועדכון בדפי האתר בכל רגע נתון באופן עצמאי.

בניית אתרי וורדפרס – כיצד?

אתרי וורדפרס ניתנים לבנייה גם באמצעות תבניות עיצוב מובנות וגם במסגרת תהליך בניית אתר וורדפרס מקצועי המיושם על ידי אנשי מקצוע. ברוב המקרים, אתרי וורדפרס הנבנים באמצעות תבניות עיצוב מובנות, הם אתרי אינטרנט המיועדים לצרכי הפעלת בלוג וכדומה והם אינם כוללים את כל הפיצ'רים הנדרשים לצרכי תפעולו ותחזוקתו של אתר אינטרנט הנדרש לפעולות שיווק כאלו ואחרות בתחום השיווק הדיגיטלי.

בניית אתר וורדפרס מקצועי

בדומה לכל אתר אינטרנט מקצועי אחר, גם בניית אתר וורדפרס מקצועי היא משימה המורכבת ממספר שלבים כגון: אפיון מקדים של האתר, הקמת תשתית לצרכי בנייה ופיתוח של האתר, עיצוב קונספטואלי של האתר, פיתוח מערכת לניהול תוכן, הטמעת טופסי וורדפרס המותאמים לסוג ואופי האתר ולצרכי תפעולו ותחזוקתו, בדיקת מערכות משולבת, הזנת תכנים והעלאת האתר לרשת.

תוספי וורדפרס – מה חשוב לדעת?

כמערכת קוד פתוח, הוורדפרס מבוססת על פיתוחים שונים המתעדכנים באופן תדיר וקבוע וזאת הודות לקהילת מפתחי וורדפרס מסביב לעולם. פיתוחים אלו הם למעשה תוספים אותם ניתן להטמיע במערכת ניהול האתר, כאשר לכל תוסף מטרת תפעול אחרת באתר. כיום, קיימים אלפי תוספי וורדפרס המיועדים למטרות תפעול שונות של האתר, לרבות: תוספים המיועדים לצרכי הטמעת גלריות וסרטוני וידאו באתר, תוספים המיועדים לצרכי שדרוג מערכות אבטחת המידע באתר, תוספים המיועדים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות, תוספים המיועדים לצרכי הטמעת מערכות אתר כאלו ואחרות, תוספים המיועדים לצרכי קידום האתר במנועי החיפוש ועוד מגוון עצום של תוספים היכולים לשדרג כל אתר וורדפרס בכל רגע נתון. חשוב לציין שכל תוסף ניתן לפיתוח נוסף במסגרת הליך בניית אתר וורדפרס מקצועי, כאשר הפיתוח נעשה בהתאמה מדויקת לצרכי האתר על פי סוגו, גודלו ואופיו. במקביל להטמעת התופסים באתר, הליך הבנייה כולל התייחסות נקודתית לכל מערכות האתר ופיתוח מערכת ניהול התוכן המותאמת לצרכי העבודה השוטפת של האתר.

דגשים מרכזיים בהליכי פיתוח ובנייה של אתרי וורדפרס

אם גם אתם מתעניינים בהליך בניית אתר וורדפרס מקצועי, חשוב לציין מספר דגמים מרכזיים אליהם חשוב להתייחס במסגרת הליכי העיצוב, הפיתוח והבנייה של האתר, וביניהם: איכויות תוכן האתר, נראות האתר, מהירות טעינת האתר והתאמת האתר לכל פלטפורמת גלישה (התאמה רספונסיבית). מעבר לכך, יש לבצע בדיקה מקיפה של מערכות האתר הקיימות ותפעולן באמצעות המערכת לניהול תוכן האתר.

לאחר הקמת האתר ולאחר בדיקה מקיפה של כל המערכות, ניתנת הדרכה מקצועית לבעלי או מפעילי האתר בכל הנוגע לביצוע פעולות ניהול באתר באמצעות מערכת התוכן המובנית. עם סיום ההדרכה, נערכות בדיקות מקדימות לפני העלאת האתר לרשת ורק לאחר מכן ניתן להעלאות את האתר לרשת ולהתחיל לתפעל אותו.

מה חשוב לדעת על קידום אתרי וורדפרס?

אתרי וורדפרס ניתנים לקידום ברחבי הרשת גם במסגרת פעולות קידום ממומן וקידום אורגני בגוגל וגם באמצעות פעולות שיווק יזומות בעולם השיווק הדיגיטלי. בניית אתר וורדפרס מקצועי מבטיח לכם תשתית אופטימאלית לצרכי קידום אתר וורדפרס בגוגל ולצרכי ביצוע פעולות קידום שונות ברשתות החברתיות. במקרים בהם והאתר לא מותאם לצרכי הקידום הנדרשים, קיים הכרח בביצוע תהליך אופטימיזציה לאתר ובדיקת כל המערכות הקיימות בו. כך או אחרת, אתרי וורדפרס ניתנים לקידום מיטבי וניתן לשפר את יכולות  הקידום שלהם באמצעות תופסי וורדפרס המיועדים לצורך כך.

לסיכום, בנייה מקצועית של אתרי וורדפרס מומלץ שתעשה על ידי אנשי מקצוע מנוסים המכירים היטב את כל ההיבטים הנלווים להליך הבנייה, העיצוב והפיתוח של האתר.

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!