בניית אתר וורדפרס

בניית אתר וורדפרס

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

כ-30% מהאתרים בעולם בנויים עם תוכנת ניהול התוכן הידועה והפופולרית "וורדפרס" ונראה כי שוב הוכח, שגם בעידן הטכנולוגי מה שחשוב זו פשטות. טכנולוגיה אבל פשוטה. לא יותר מדי מורכבת, לא מסובכת. וזה הכוח והיתרון הכי גדול של התוכנה הזו שהולכת וכובשת עוד הרבה מאוד אתרים בהצלחה רבה. הופכת אותם לידידותיים לבעליהם ולמשתמש, עובדת על קוד פתוח וחוסכת את הצורך והכסף בחברת תחזוקה לאתרים. 

אם שאלתם את עצמכם איך זה שוורדפרס כל כך מצליחה, מומלץ לקרוא את המאמר הזה.

למי מתאימה וורדפרס? 

אתר וורדפרס לא מתאים לכל עסק. כאשר מדובר בחנויות אינטרנט עם אלפי מוצרים, מוטב ללכת על מערכת בינלאומית שמצריכה ידע טכני ושירות פרימיום. אבל כאשר מדובר על אתרי חדשות, בלוגים, תדמית ועוד, בניית אתר וורדפרס היא הדבר הכי חכם שתוכלו לעשות. אין טובה מאתר זה שיודע "לכבס מילים" ולמקם תוכן באתר עם אלפי תוספות שמצליחות לארגן ולסדר את ארכיטקטורת המידע באתר בצורה מופלאה, נגישה וידידותית למשתמשים. 

סביב התוכנה של וורדפרס התפתחה קהילה שלמה של מפתחים תומכים, שבמשך השנים הצליחו לפתח עוד ועוד תבניות לאתרי תדמית וכך התבססה וורדפרס בשוק. ההתבססות הזו התאפשרה בזכות היתרונות הברורים של התוכנה. כל מה שהיה צריך זה להכיר אותה, ואז בכלל לא הייתה שאלה האם צריך לבחור באתר אחר. היום כמעט כולם בוחרים באתרי וורדפרס.

מערכת עם קוד פתוח- יתרון ברור

כאשר אתם מקימים אתר שבנוי על קוד סגור, אתם שבויים של חברת בניית האתרים שהקימה לכם אותו, כל שינוי שאתם צריכים להכניס באתר עובר דרכם. כל תמונה חדשה, כל הורדת תמונה. כל מה שאתם צריכים לשנות באתר, יעבור דרכם. אתם תהיו תלויים בהם לחלוטין וגם תשלמו להם מדי חודש ריטיינר כדי שהם יטפלו באתר שלכם.

אבל כאשר אתם בונים אתר וורדפרס שזו תוכנה עם קוד פתוח, יש לכם גישה לשנות כל דבר מבלי לשלם על כך כסף לחברת תחזוקה כלשהי וגם לעשות את זה בזמן ובקצב שלכם ולא לחכות בתור, אחרי עוד הרבה לקוחות שמחכים שיטפלו בהם. זה הבונוס הכי גדול שלכם. לשלוט במה שקורה באתר שלכם ולא לחכות שמישהו אחר ינהל לכם אותו.

גם מי שאין לו ידע טכני יכול לשנות דברים ולהתאים את האתר לצרכים שלו. יש לוורדפרס הרבה מאוד תוספים זמינים שכל אחד יכול בלחיצת כפתור לעדכן באתר שלו. בנוסף עם השנים התפתחו מערכות לשינויי ושיפור עיצובים. יש קהילה עולמית שלמה שתומכת באתרי וורדפרס ושמחה לעזור לכל אחד שנתקל בבעיה בין אם מדובר בחברה שמקימה אתרים או באדם פרטי. 

עיצובים בלי סוף- בניית אתר וורדפרס

כולם יודעים שעיצוב של אתר חשוב בדיוק כמו הטכנולוגיה. גולשים מתרשמים מעיצוב ומחוויית הגלישה והם נוטשים אתרים שאינם ידידותיים למשתמש. לכן יש היום כמות עיצובים מרשימה מאוד ואינסוף תבניות ופלגינים כדי לבחור את התבנית שהכי מתאימה לאתר שלכם. במשך השנים הללו הוקמו הרבה חברות שמקימות תבניות למשתמשי וורדפרס בכל העולם. יש היום כ-11,309 תבניות מתוכן אפשר לבחור את העיצוב שמתאים לכם.

זה לא סתם שלוורדפרס יש נתח שוק של 30%, יש המון עיצובים שאפשר למצוא ביניהם כל תבנית עיצוב שהעליתם על דעתכם ואתר שלהם. 

היום בניית אתר וורדפרס מתבקשת מאוד, גם לנוכח העובדה שגוגל מאוד אוהב אתרי וורדפרס, קל לו לסקור אותם והוא גם מדרג אותם גבוה.

פשטות אמרנו- כן זה כל העניין.

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!